MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det låter ju nästan som ni försvarar den stackars mannen som har full t3 och TF Så bara för att du inte har T1, T2 eller T3 så är det helt ok att säga "no lifer n44p"? hans polare kanske lirade den och så köpte han den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Gz, gief pic plix. Lägger upp ett pic efter raiden eller imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag har tänkt på en sak. Vad fan är det för mening med att göra en sköld som har som effect "Increases the block value of your shield by blablabla". Det är väl bara att höja originalvärdet på skölden. Redigerad 19 november, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har tänkt på en sak. Vad fan är det för mening med att göra en sköld som har som effect "Increases the block value of your shield by blablabla". Det är väl bara att höja originalvärdet på skölden. Alla blir kåta av grön text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Comfy ze pvplock ;O Bah, jag va hungrig och gick afk i mitten av fighten! Men det va kul när du spammade "Me Lo Ve You" hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har tänkt på en sak. Vad fan är det för mening med att göra en sköld som har som effect "Increases the block value of your shield by blablabla". Det är väl bara att höja originalvärdet på skölden. På vissa items blir det väl random? dock på items som epics så kan man lika gärna höja värdet ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Så bara för att du inte har T1, T2 eller T3 så är det helt ok att säga "no lifer n44p"? hans polare kanske lirade den och så köpte han den? Du verkar inte veta mycket om WoW Guilder och Spelare... Balambar är Momento Moris maintank.. Momento Mori är en av dem bästa svenska guilderna som finns i europa. Dom farmar Naxx just nu. Balambar är med i varenda raid dem har. Dom raidar naxx varje dag från kl 18-06 på morgonen. Balambar är inne 24/7 och verkar inte ha något liv utanför WoW Världen tyvärr. Det är nog därför han sa "g0t life?" eftersom han inte verkar ha ett "liv" utanför WoW världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Du verkar inte veta mycket om WoW Guilder och Spelare... Balambar är Momento Moris maintank.. Momento Mori är en av dem bästa svenska guilderna som finns i europa. Dom farmar Naxx just nu. Balambar är med i varenda raid dem har. Dom raidar naxx varje dag från kl 18-06 på morgonen. Balambar är inne 24/7 och verkar inte ha något liv utanför WoW Världen tyvärr. Det är nog därför han sa "g0t life?" eftersom han inte verkar ha ett "liv" utanför WoW världen. Still, varför kan inte 5-6 personer dela på accountet? det vet väl inte du något om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Still, varför kan inte 5-6 personer dela på accountet? det vet väl inte du något om. Sluta anta massa saker. Det ÄR 1 person tills någon bevisar motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Sluta anta massa saker. Det ÄR 1 person tills någon bevisar motsatsen. Att anta att det är 1 person är lika mycket som att anta att det är 5 som spelar, så det så. Speciellt utan era bevis på att det är 1. Redigerad 19 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Du verkar inte veta mycket om WoW Guilder och Spelare... Balambar är Momento Moris maintank.. Momento Mori är en av dem bästa svenska guilderna som finns i europa. Dom farmar Naxx just nu. Balambar är med i varenda raid dem har. Dom raidar naxx varje dag från kl 18-06 på morgonen. Balambar är inne 24/7 och verkar inte ha något liv utanför WoW Världen tyvärr. Det är nog därför han sa "g0t life?" eftersom han inte verkar ha ett "liv" utanför WoW världen. Du är ju go, 18-06? snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Patch 2.0 Uhm, kommer man få tillgång till nya Talents redan i 2.0? Alltså inte i expansionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Patch 2.0 Uhm, kommer man få tillgång till nya Talents redan i 2.0? Alltså inte i expansionen? Japp, jag har fixat ner test realmen, kollade in när en druid med full balance duelerade en rank 14 mage, han använde "Force of Nature, Summons 3 treants to attack the enemy target for 30 sec", dom var dåliga.. dom han inte fram till magen, han dödade dom på 3 sec.. gissar att dom är bättre mot non-aoe spelare, dom hade lite hp fast slår ganska hårt.. Tree of Life formen ser så ful ut i övrigt, speciellt när den går och hoppar.. + så kommer en ny ally stad, The Exodar, går inte besöka den dock.. Redigerad 20 november, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Lol Jag får ta att betala mitt acc när 2.0 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Att anta att det är 1 person är lika mycket som att anta att det är 5 som spelar, så det så. Speciellt utan era bevis på att det är 1. Men okej, Jag frågar han och lägger upp scrn sen, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Men okej, Jag frågar han och lägger upp scrn sen, ok? Hur vet du att han inte ljuger för att skydda sig då? känner du han inte irl så kommer du aldrig få veta. Redigerad 20 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 <3 Sulfuron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Mhm, har pvpat så mkt som möjligt denna vecka, blivit honored med AB, snart exalted med AV Försökte downa Onyxia med en "pug" raid, ni kan gissa hur det gick.. ^^ nu har man iaf varit där.. Försökte även döda Lord Valthak (stavning?) i Ubrs, vill ha hans sexiga staff men rougesen dödade inte addsen så vi dog efter 6 sec på 2 av 3 gånger.. Ska försökta bli Commander före patchen, förjävla läskigt honor system.. :/ +så till jag ha den där 15% (+5?) speed bonusen i travelform om minst 1 vecka.. Redigerad 20 november, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur vet du att han inte ljuger för att skydda sig då? känner du han inte irl så kommer du aldrig få veta. Om du aldrig blir nöjd så skitsamma, Jag står fast för min åsikt när jag säger att han är en nolifer, eller ialafall lowlifer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Om du aldrig blir nöjd så skitsamma, Jag står fast för min åsikt när jag säger att han är en nolifer, eller ialafall lowlifer. Whatever, det kan lika gärna vara 1 spelare som 5 spelare...så orka. Förövrigt för er som vill fuska på WoW klicka här . Redigerad 20 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts