StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ursäkta att jag dubbelpostar men amagad den där nya filmen alla väntat på har ju kommit! The Saviour / Blood by Commontheif http://img148.imageshack.us/img148/4916/commonlogonewbl9.jpg Live Stream - Youtube, Low Quality Live Stream - Video Google, Low Quality Download - The Gamers Alliance, 366MB High Quality Averege..Inget speciellt. Och som alla andra har du satsat mer på effekter än budskap, inget jag klandrar dig för då 99% av alla filmer verkar gå ut på det. Jag vill ha en film med skön musik, och fet dps.. Det är allt som behövs. Clean is the shit, om jag själv fick bestämma skulle blizz få fixa så man kunda filma med alt+z fast man själv ser sitt UI.. Det vara über! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 No way in hell att jag ska ladda ner en film på 9:11 minuter som är 366MB. Lite väl stort kanske? Kolla stream på Youtube eller video google då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Kolla stream på Youtube eller video google då. So? är det en film på 366MB så förväntar man sig med minst 20 min material, inte 9 minuter. Thotim: jag har 2.5 Mbit/s men jag skulle ändå aldrig ladda ner en film som är 9 minuter och är 366MB, verkligen slöseri på tid. Edit: dödade du ens någon med epic gear? såg verkligen ingen med det. Redigerad 15 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Blev exalted med zg idag! http://ctprofiles.net/3239815 Måste skaffa ett nytt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 So? är det en film på 366MB så förväntar man sig med minst 20 min material, inte 9 minuter. Thotim: jag har 2.5 Mbit/s men jag skulle ändå aldrig ladda ner en film som är 9 minuter och är 366MB, verkligen slöseri på tid. Edit: dödade du ens någon med epic gear? såg verkligen ingen med det. Klart han gjorde, han dödade flera med t1/2 och en undead warrior med t2.5 och ashkandi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Klart han gjorde, han dödade flera med t1/2 och en undead warrior med t2.5 och ashkandi. Untamable blade* Ignorerar dig mafia, antar att du nyss fått din mens lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Untamable blade* Ignorerar dig mafia, antar att du nyss fått din mens lilla gubben. Untamed blade* BWL svärd som BWL svärd. det var din sugiga kvalitet på stream som gjorde det Var det nathan förresten? såg ut som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Untamed blade* BWL svärd som BWL svärd. det var din sugiga kvalitet på stream som gjorde det Var det nathan förresten? såg ut som det. Nathan använder inte Untamed Blade, tror han använder High Warlords Greatsword Cool film magic^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Nathan använder inte Untamed Blade, tror han använder High Warlords Greatsword Cool film magic^^ Har sett honom med många vapen, bl.a ashkandi, dubbla high warlords cleaver, high warlords greatsword... sen har han den där t 2.5 hjälmen också. Tyckte att det i low q. versionen såg ut som att det stod nathan. man kanske borde ladda ner den bättre versionen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Har sett honom med många vapen, bl.a ashkandi, dubbla high warlords cleaver, high warlords greatsword... sen har han den där t 2.5 hjälmen också. Tyckte att det i low q. versionen såg ut som att det stod nathan. man kanske borde ladda ner den bättre versionen :/ Det är nathans springare, atreyu. Men han hade ebayat när jag dödade honom där. :/ Nathan har ju tier 2.5 shoulders, helm & chest och marshal legs, boots & gloves. Ser ut som en UD version av Denson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Klart han gjorde, han dödade flera med t1/2 och en undead warrior med t2.5 och ashkandi. Whatever tittade inte så seriöst, YouTube och Google ser man ändå ingenting på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Det är nathans springare, atreyu. Men han hade ebayat när jag dödade honom där. :/ Nathan har ju tier 2.5 shoulders, helm & chest och marshal legs, boots & gloves. Ser ut som en UD version av Denson. Nathan > Denson. Det roligaste med PvP videor är ju att särskilt på hordesidan av ens egen realm se vilka han äger och driva med dem sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har nyligen börjat lira lite Wow och jag tycker att spelet är ganska svårt, hittar inte folk som jag behöver hitta i quests. Jag hittar inte heller något ställe att köpa nytt vapen på. Btw så är jag lvl 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har nyligen börjat lira lite Wow och jag tycker att spelet är ganska svårt, hittar inte folk som jag behöver hitta i quests. Jag hittar inte heller något ställe att köpa nytt vapen på. Btw så är jag lvl 4. Jag kan guide:a dig över msn nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har nyligen börjat lira lite Wow och jag tycker att spelet är ganska svårt, hittar inte folk som jag behöver hitta i quests. Jag hittar inte heller något ställe att köpa nytt vapen på. Btw så är jag lvl 4. Jag tankar 10-dagars trialen nu. Vi kanske kan lira om du spelar på Frostmane Alliance. Där kommer jag nämligen lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 http://www.shatteredminds.net/skit/endgame.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har bestämt mig för att lägga av med WoW nu en gång för alla, om inte jag kommer tillbaks för BC. Så om någon är intresserad av att köpa min account så PM:a mig. Eller är det mot forum policy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har bestämt mig för att lägga av med WoW nu en gång för alla, om inte jag kommer tillbaks för BC. Så om någon är intresserad av att köpa min account så PM:a mig. Eller är det mot forum policy?? NEJ! varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 NEJ! varför? Man tröttnar alltid nån gång, jag tröttnade fast ville faktist fortsätta spela, men kunde inte grejja min sociala liv eller skolan heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Någon som är Alliance på Ragnaros som har lust att hjälpa mig lite? Jag är en lvl 6 Gnome vid namn Thefiskpinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts