Urkas Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kan nÃ¥gon här göra mig sugen pÃ¥ WOW igen? Det är sÃ¥ att innan när jag nyss fÃ¥tt det sÃ¥ satt jag hela dagarna och spelade...till och med sÃ¥ gick jag upp en gÃ¥ng och började spela 6 pÃ¥ morgonen och slutade inte förran 2 pÃ¥ natten...sÃ¥ det känns som jag spelat ihjäl mig pÃ¥ det:((OM NI FATTAR) Jag kör som människa...och allt är sÃ¥ drygt för det är trÃ¥kigt att vara människa,kan nÃ¥gon säga den roligase sorten man kan vara? eller typ sÃ¥ jag blir sugen och bara spela WOW igen Vilken level är du dÃ¥? Men NE warrior tycker iaf jag är väldigt skojig. Fast om du har tröttnat pÃ¥ humanquesterna sÃ¥ kan du ju alltid köra en Tauren. Stora feta o tuffa. O sÃ¥ är Mulgore väldigt mysigt ställe. swat: Köp ett sÃ¥nt där kort (kommer inte ihÃ¥g vad det heter nu bara för det) i nÃ¥n spelaffär. GÃ¥ fram till disken o frÃ¥ga om det bara sÃ¥ ska det nog gÃ¥ bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Fick igÃ¥ng spelet och dödade ett vildsvin. Sen loggade jag ut och nu när jag ska logga in igen sÃ¥ stÃ¥r det bara Authenticating. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Fick igÃ¥ng spelet och dödade ett vildsvin. Sen loggade jag ut och nu när jag ska logga in igen sÃ¥ stÃ¥r det bara Authenticating. Vad är fel? Brandvägg? Eller sÃ¥ har du bara dÃ¥lig uppkoppling sÃ¥ att den inte kan connecta. Kolla technical-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det var Norton som spökade . WoW owns by the way!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Det var Norton som spökade . WoW owns by the way!!!!111 Vilken server lirar du pÃ¥ nu!? Har idag för första gÃ¥ngen förstÃ¥tt hur gnomes och dvärgar känner sig... Redigerad 3 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vilken server lirar du pÃ¥ nu!? Har idag för första gÃ¥ngen förstÃ¥tt hur gnomes och dvärgar känner sig... Jag vet inte riktigt Men om Runetotem är en server sÃ¥ kör jag pÃ¥ den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vilken server lirar du pÃ¥ nu!? Har idag för första gÃ¥ngen förstÃ¥tt hur gnomes och dvärgar känner sig... Hur blev du sÃ¥ liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) 1.Hur funger wow 60 days gamecard? 2.om man vill ha mer än 60 dagar mÃ¥ste man köpa fler gamecards? 3. om jag har t.ex. tvÃ¥ dagar kvar kan jag köpa ett nyt gamecard och lägga till mer dagar i efterhand? 4.om minna dagar är slut raderas min person dÃ¥ eller kan jag lägga till mer dagar? 5. är wow värt pengarna? 6. hur lÃ¥ngt hÃ¥ller det? Redigerad 3 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 5.Ja!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Vilken server lirar du pÃ¥ nu!? Har idag för första gÃ¥ngen förstÃ¥tt hur gnomes och dvärgar känner sig... Om du kör den o jag kör Winterspring firewater, sÃ¥ lär det nog se rätt skoj ut. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/storoliten.jpg (Ni behöver inte kommentera att hon stÃ¥r i rätt höjd för en viss sak) 1.Hur funger wow 60 days gamecard? Du betalar sÃ¥ fÃ¥r du spela 60 dagar! 2.om man vill ha mer än 60 dagar mÃ¥ste man köpa fler gamecards? Ja, om det nu inte finns kort som ger mer än 60 dagar 3. om jag har t.ex. tvÃ¥ dagar kvar kan jag köpa ett nyt gamecard och lägga till mer dagar i efterhand? Ja 4.om minna dagar är slut raderas min person dÃ¥ eller kan jag lägga till mer dagar? Om dagarna tar slut sÃ¥ fÃ¥r du inte spela helt enkelt. Sen har du ett halvÃ¥r pÃ¥ dig att betala innan gubben försvinner. 5. är wow värt pengarna? Definitivt. 6. hur lÃ¥ngt hÃ¥ller det? Läääääänge. Edit: Det hände nÃ¥t konstigt där... Redigerad 3 maj, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag gjorde en gnome pÃ¥ Bladefist @Urkas: Fin gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag gjorde en gnome pÃ¥ Bladefist @Urkas: Fin gubbe. Bladefist Leker Pippi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag gjorde en gnome pÃ¥ Bladefist @Urkas: Fin gubbe. Gör en gubbe pÃ¥ deathwing istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Vilken server lirar du pÃ¥ nu!? Har idag för första gÃ¥ngen förstÃ¥tt hur gnomes och dvärgar känner sig... Noggenfogger.. Such lol. Btw, vill ni se nÃ¥got litet sÃ¥ kolla in detta: http://img.photobucket.com/albums/v311/nit...y/ULTRATINY.jpg Noggenfogger + Denna Redigerad 3 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Lol hur fÃ¥r man sin gubbe sÃ¥ där liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Lol hur fÃ¥r man sin gubbe sÃ¥ där liten? Testa att läsa hela min post att börja med. Sen kan du ju för säkerhetsskull kolla länken sÃ¥ läser du allt pÃ¥ sidan sÃ¥ förstÃ¥r du nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Ser andra mig som liten? eller är jag normal storlek för dom? Redigerad 4 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 AssÃ¥ jag fattar inte om man köper wow sÃ¥ fÃ¥r man en mÃ¥nads gratis speltid men hur gör man för att förlänga tiden? utan kreditkort sÃ¥klart! Köper gamecard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ser andra mig som liten? eller är jag normal storlek för dom? Vet ej. Har inte sett nÃ¥gon som har en sÃ¥n än. Men antagligen sÃ¥ ser alla en sÃ¥ liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kommer Blizzard nÃ¥nsin göra sÃ¥ att man inte behöver betala pÃ¥ WoW? Jag har hört att det kostar typ nÃ¥ra miljoner för att hÃ¥lla serverna uppe Jag Vill ha WOW,Jag vill ha WoW fats jag har för gammal och kass dator :'( Kostar gamecard mer än att betala vanligt eller kan man bara använda Gamecard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts