ZalCiNoWa Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Svårt att gå in på curse-gaming och söka? http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...nergywatch.html http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-stunwatch.html Stunwatch är old, prova CCWatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Stunwatch är old, prova CCWatch Jaha och? Funkar lika bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jaha och? Funkar lika bra ändå. och CCWatch är att föredra av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Tack båda för hjälpen : ) Fick bara CCWatch att funka:P Redigerad 8 november, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 och CCWatch är att föredra av dom Jag tycker StunWatch är mycket bättre än CCWatch. CCWatch är så...uschigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag tycker StunWatch är mycket bättre än CCWatch. CCWatch är så...uschigt. ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vad är då fördelen med att använda CCWatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vad är då fördelen med att använda CCWatch? Uppdaterat till senaste WoW-Versionen(Inget mer "Addons out of date blablabla"), Håller koll på ALLT (Wing Clip, Frost Nova mm.), Snyggare Men det är mycket bättre, ingen idé att hålla fast vid StunWatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Uppdaterat till senaste WoW-Versionen(Inget mer "Addons out of date blablabla"), Håller koll på ALLT (Wing Clip, Frost Nova mm.), Snyggare Men det är mycket bättre, ingen idé att hålla fast vid StunWatch! AddOns out of date? det är ju bara att klicka i att den laddar outofdate Addons så funkar det perfekt. och det handlar om vad man tycker om. P.S när jag skrev vad jag tyckte så var det meningen att du skulle förstå att jag menade om smaken. Redigerad 8 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 AddOns out of date? det är ju bara att klicka i att den laddar outofdate Addons så funkar det perfekt. Inte alltid, Titan Honor bar som jag kört med sen 1,7 flippa och poppa upp massor av errors för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Inte alltid, Titan Honor bar som jag kört med sen 1,7 flippa och poppa upp massor av errors för mig. Ow, har aldrig varit med om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Kom ju på att nån ville se andras UI för ett tag sen. Här är mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tihi Satans lyckost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tihi Jag skickade den till dig pundare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Kom ju på att nån ville se andras UI för ett tag sen. Här är mitt. Hur får man knapparna sådär små och fina? Snyggt UI förövrigt. Spelar WoW ibland, har bara några låglevels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hur får man knapparna sådär små och fina? Snyggt UI förövrigt. Spelar WoW ibland, har bara några låglevels. Tack. Har använt mig utav Discord Action Bars [Finns här]. En mod som låter dig fixa dina action bars nästan hur du vill. Fast behövs även en mod som tar bort dina vanliga action bars, själv använder jag moveanything. Annars kan du testa minska UI scale, behövs ingen mod för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tihi Herregud._. -- Har varit i Florida/Carribien pa en kryssnings resa i ungefar 2 veckor nu, kommer hem om 2 dagar, tror jag. Om jag har tur vart min account frozen valdigt tidigt, atminstounde i 1 vecka.. hoppas iaf det, har som sagt joinat en pvp guild och vill allt annat an att min rank ska ga ner.. /cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Herrejävlar va blizzard är sega, blev hackad för 4-5 dagar sen och när jag loggade in o skrev en ticket om att ja ville ha tillbaks några items som hackern hade disenchantat så frågade killen ja pratade med om jag hade gjort en virusscan o ja sa att ja gjort de och då sa han att de inte behövde banna accet men visst fan gjorde dom de och har väntat i en vecka nu men dom unbannar inte;o en polare har väntat över 3 veckor men ändå inte fått nå svar:< kommer inte bli unbannad till dh ens :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Tack. Har använt mig utav Discord Action Bars [Finns här]. En mod som låter dig fixa dina action bars nästan hur du vill. Fast behövs även en mod som tar bort dina vanliga action bars, själv använder jag moveanything. Annars kan du testa minska UI scale, behövs ingen mod för det. Tack. Redigerad 10 november, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts