Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt. och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak. kek, vill gärna ha svar på båda sakerna du babblar om. 1. Varför la du dig i konversationen om min build som jag planerar specca till? 2. Lägg upp en bra PvP build du då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag svarade på din fråga och la dit min egna åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt. och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak. Edit: vafan ska alla börja bråka i wow tråden just. Självklart kan jag inte få uppmärksamhet på något annat ställe än i world of warcraft tråden på GTAsajten. Du verkar på utrycka dina åsikter men inte jag? okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Man blir iriterad på sånna som säger saker som dom inte vet ett skit om:P Jag vet nog vad jag pratar om, så snälla shut your piehole! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Mafia king, jag tror inte han menade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Reckoning Paladin som spöar skiten ur en rogue. Suger builden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Reckoning Paladin som spöar skiten ur en rogue. Suger builden? Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden. Har man 5/8 nightslayer, perditions blade o corehound tooth, så kommer man o först kör en ambush, sen backstab, då är man ju oxo så gott som död så det beror ju faktist på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden. Akta dig inte så att swat och Herr PASTA* Magi kommer och gnäller *Editerat på begäran. Redigerad 5 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Har man 5/8 nightslayer, perditions blade o corehound tooth, så kommer man o först kör en ambush, sen backstab, då är man ju oxo så gott som död så det beror ju faktist på Dagger rogues gör ofta ganska dålig damage ändå, har större problem med de som öppnar med cheap shot(det gör ifs många dagger rogues också)men sen gör jag ändå FD-freezetrap-spring till range, aspect of the cheetah-aimed shot-spring-scatter shot-aimed shot-spring-arcane shot-FD-freezetrap-aimed shot-död. eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) För det mesta har en Rogue inte en chans mot en Paladin som kan sin klass, speciellt om det är en Human Paladin Duel starting in 3..2..1.. Perception...DÄR ÄR HAN! Springa fram, STUN WTFPWNED! Poppa ZG trinket, Judgement of Command...PEW 700-1k crit. Ajajaj, nu vaknade Roguen till liv. Consecration, i fall han bestämmer sig för Vanish. Kek, det gjorde han inte, istället håller han på att stunlocka mig. Aja, spamtrycka på Repentance knappen. Oj, nu blev Roguen stunnad WTFPWNED! Judgement of Command, ajaj, ingen crit den här gången men det gör inget, jag gankar ju sönder Roguen. Jahapp, där kom Vanish. Suck, bara vänta tills han kommer tillbaka då. Kanske man ska heala, jo..SHIT! FÖRSENT! AMBUSH CRIT AJAJ! Kek, jag har ju inte använt bubbla än..*BZOURH* Bubbla, Judgement of Command...HAHA! 17% HP KVAR, TRÄLIGT! Ladda upp en Hammer of Wrath = Död rogue. Observera att det här var en Retri Pala Redigerad 5 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men rogues suger ju ärligt talat mot alla klasser. De har nästan ingen chans att komma ifatt en om man mountar eftersom de bara har stuns, de har ingen chans mot mig som hunter om jag fryser dom(vilket jag kan göra var trettionde sekund in combat förövrigt)och jag kan döda en ganska lätt med simpel kiting. fast de dör oftast inte eftersom de ändå använder vanish hela tiden. Håller med. Så fort stunnen släpper så mortal strike dodge overpower, sen typ en till ms så är dom döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Håller med. Så fort stunnen släpper så mortal strike dodge overpower, sen typ en till ms så är dom döda. Jag brukade köra Mortal strike, whirlwind, overpower om det dodge:ar, sen under 20% execute, kan tänka mig en warrior med two handed, deathwish och bloodthirst sen overpower, fatta vilken crit man skulle få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 5 x 800 skada = 4000 skada. Det är vad jag fick ut av Reckoning. Har speccat om nu och Rogues har inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag brukade köra Mortal strike, whirlwind, overpower om det dodge:ar, sen under 20% execute, kan tänka mig en warrior med two handed, deathwish och bloodthirst sen overpower, fatta vilken crit man skulle få Yep =), btw varför la du av med wow? din warrior va rätt hyfsad ju =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Yep =), btw varför la du av med wow? din warrior va rätt hyfsad ju =) Vart för beroende helt enkelt kunde inte hantera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Brukar inte ha problem med huntards (^^) så länge jag har crippling poison på och det proccar. Man får trap + aimed shot på sig, sprint + vanish så får man en opener (om inte huntern lägger en ny trap som man kommer ut ur på 2 sec). Sen har ju jag Escape Artist mot Wing Clip. Warriors brukar vara ganska tuffa dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Kan inte alla lägga upp en bild på sitt Interface, och förklara lite mer ingående vad dom använder det och varför? Skulle vara lite roligt. Lägger upp en bild på mitt Interface snart. Redigerad 5 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lägger upp min gammla interface.. iofs inte senaste bilden sen jag lirade, kanske en månad innan ja sluta.. jag har knapparna o det på det stället för det kändes bekvämast så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Här är mitt, rent och simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts