MAFIA_KING Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Du är 18/19 år och får datorförbud? Du e väll i vilket fall myndig så dina föreldrar kan väll inte säga att du inte får sitta vid datorn Är det föräldrarnas dator så kan dom fortfarande hindra han att använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Är det föräldrarnas dator så kan dom fortfarande hindra han att använda den. Jo sorry, tänkte inte på det, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här sägs det då inte mycket längre.. Titta vad jag har fått! ### PROFIL ### Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här sägs det då inte mycket längre.. Titta vad jag har fått! ### PROFIL ### Jag ska spamma dig med min 40 alt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sånt snack är inte tillåtet på forumet.. Så håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) by DarkWolf´ Enjoy Själv är jag tveksam till att det är du som skrivit allt det där. Och är inte det där typ... warez-aktigt? Redigerad 3 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Själv är jag tveksam till att det är du som skrivit allt det där. Och är inte det där typ... warez-aktigt? Det är inge Warez detta man laddar bara ner En Free Trail(LAGLIGT) och ändrar bara i en fil. Nej jag har ej skrivit detta men jag hittade det på internet. Jag testade det funkade perfect funkade för min kompis ochså jag lovar er detta är ingen FAKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det är inge Warez detta man laddar bara ner En Free Trail(LAGLIGT) och ändrar bara i en fil. Nej jag har ej skrivit detta men jag hittade det på internet. Jag testade det funkade perfect funkade för min kompis ochså jag lovar er detta är ingen FAKE Du loggar in på en crackad server, vilket är olagligt. End of story, tar bort din skräppost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Lite news då. Vi har gjort lite framsteg i både AQ40 och Naxxramas. Vi försöker oss på C'thun i AQ40 och Gluth i Naxxramas. Fortfarande lika svårt ändå att få 40 pers till en raid =/. Vårat mål är att ta ner C'thun innan expansionen eftersom mycket kommer hända då expansionen kommer. Själv är man ju Exalted med AV, har både mounten och TuF, funderar på att skaffa ringen snart. Jag har även funderat på att köra med en "livsfarlig" PvP build ett tag, har sett många Paladiner använda den och dom fullkomligt slaktar Rogues / Fury Warriors. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...502303510203100 Vad sägs? Jag kommer dock bli en kass healer då jag inte har några talents i Holy, men som sagt..det är bara temporärt. Bai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Lite news då. Vi har gjort lite framsteg i både AQ40 och Naxxramas. Vi försöker oss på C'thun i AQ40 och Gluth i Naxxramas. Fortfarande lika svårt ändå att få 40 pers till en raid =/. Vårat mål är att ta ner C'thun innan expansionen eftersom mycket kommer hända då expansionen kommer. Själv är man ju Exalted med AV, har både mounten och TuF, funderar på att skaffa ringen snart. Jag har även funderat på att köra med en "livsfarlig" PvP build ett tag, har sett många Paladiner använda den och dom fullkomligt slaktar Rogues / Fury Warriors. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...502303510203100 Vad sägs? Jag kommer dock bli en kass healer då jag inte har några talents i Holy, men som sagt..det är bara temporärt. Bai Jag äter Retri paladins med TUF och rank 7-8 gear till frukost. Tro mig du vill inte köra den där speccen. Visst Stun, ZG trinket, Vengance är väll nice men utan 1h/shield får ni stryk så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag äter Retri paladins med TUF och rank 7-8 gear till frukost. Tro mig du vill inte köra den där speccen. Visst Stun, ZG trinket, Vengance är väll nice men utan 1h/shield får ni stryk så fort. Trams, du vet väl förhoppningsvis att Reckoning är livsfarlig mot Rogues? Jag äter redan Rogues och dom flesta Warriors till frukost, men med den där builden blir jag mätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fick nyss detta brev i min inkorg A quick mail to say that you were selected for a BC Beta key on ui.worldofwar.net and your supplied details are being passed onto Blizzard now. Congrats and I hope this helps in developing your mods further for the BC Cheers Paul (Rushster) http://ui.worldofwar.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Trams, du vet väl förhoppningsvis att Reckoning är livsfarlig mot Rogues? Jag äter redan Rogues och dom flesta Warriors till frukost, men med den där builden blir jag mätt As you wish. Men som paladin kan du ens plocka 2 samtidigt/efter varrandra eller måste du vänta på mana och cds? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 As you wish. Men som paladin kan du ens plocka 2 samtidigt/efter varrandra eller måste du vänta på mana och cds? >_> Jajamen, tog så sent som för några timmar sen 1 Warrior och 1 Shaman i Warsong Gulch, men säg mig, vad har den frågan med det här och göra? Vad diskuterar vi ens om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Om din spec? (som förövrigt suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Om din spec? (som förövrigt suger) Yea den suger, lika mycket som du. det är den bästa PvP speccen emot rogues så snälla stufplx0rz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Yea den suger, lika mycket som du. det är den bästa PvP speccen emot rogues så snälla stufplx0rz Tvungen o svara på ett så extremt sätt? Var lite trevlig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Tvungen o svara på ett så extremt sätt? Var lite trevlig istället. Man blir iriterad på sånna som säger saker som dom inte vet ett skit om:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Om din spec? (som förövrigt suger) Du vet ju knappast vad du pratar om. - Tjahapp, blev nyss klar med en Full ZG run. Bara craplewt dock, inget Zin'Rokh (som vanligt..). Imorrn blir det dags för Naxxramas igen, men nu ska jag slagga. Bai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) MAN blir irriterad på folk som lägger sig in i konversationen och svarar åt andra eftersom dom tydligen inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt. och ja jag TYCKER att den builden suger och det är en smakfråga och ni borde vara mogna och respektera andra personers tycke och smak. Edit: vafan ska alla börja bråka i wow tråden just. Redigerad 4 november, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts