StellHell Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Liten update som hänt under helgen/veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ska köra ZG snart, vi börjar på raptor. bat och snake downades igår. har lite dkp idag iallafall, så nu har jag åtminståne en liten chans att vinna nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ska köra ZG snart, vi börjar på raptor. bat och snake downades igår. har lite dkp idag iallafall, så nu har jag åtminståne en liten chans att vinna nåt DKP i ZG? Hm.. :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 DKP i ZG? Hm.. :/. Min guild kör med det ja, fast tanking gear ges ut gratis till MT's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Körde MC på en polare warlock. Skitkul:) dödade 4 bossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Knäpte en nice screen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 På vår ZG runda idag så använde vår guildmaster den där flöjten som gör att alla nära en dansar. så ställde sig alla male night elves på en linje och flöjten aktiverades. det såg så gay ut att det inte är sant. postar screenshot senare när den kommer upp på vårt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Liten update som hänt under helgen/veckan. Nice Hur mycket healar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Har fått ett problem med WoW. Jag ser inte Whispers, Mainchat, Partychat, Raidchat eller Login/Gone offline meddelanden, Det skumma är att det bara är så på vissa realms! Någon annan som haft samma problem / vet lösningen? Eller är det installera om som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nice Hur mycket healar den? Då den är värdelös kommer jag sälja den. Lei of Lilies gör 1x Lily Root / timme (1timmes cooldown) Lily Root healar 525-675 HP/mana, och delar cooldown med andra potions så som Healing/Mana Potions. Dock så är 10STA och 15SPI ganska bra for ett lvl 46 neck, så jag skulle säga att en präst skulle nog sitta fint med detta fram tills att han/hon får tag på ett bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den Helmet of Ten Storms pewpewpew Redigerad 2 november, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den Helmet of Ten Storms pewpewpew HoTS suger om du är enchantment speccad. Du borde sparat Skyfury för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hjälpte en shaman i guilden att skaffa Skyfury Helm.. När vi var klara så märkte jag att jag kunde loota bossen. Mysko tyckte jag och lootade ett huvud samt blev klar med ett quest. Scrollade igenom min questbook och då såg jag att jag också hade "Skyfury Helm" questet! Drog hem till OG, hämtade hjälmen och disenchantade Crappy gear.. 2xNexus fick jag för den Helmet of Ten Storms pewpewpew Åh snälla e du dum min kära Gizmo? Skyfury är så mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 HoTS suger om du är enchantment speccad. Du borde sparat Skyfury för det. Elemental speccad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 En halvtaskig bwl runda igår, men vann endå Ring of Blackrock och Bracers of Ten Storms Idag är det Chrom + Nef + Skeram (och/eller sartura och Bug Trio) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Snart lvl 60 med min 3:e char Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Fick Heart of Hakkar igår, (Äntligen) så nu gör man 3k crits med pyro ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kek. Har varit i Uppsala sen i måndags, kom hem för ca 2 timmar sen. Jag blev inte Exalted under den sista timmen före semestern, så jag fick ringa till en polare som fick farma ihop dom sista 380 reputation "pointsen" som var kvar. Nu skuttar jag omkring på Stormpike Battle Charger, eller vafan den då heter, och ska dra och köpa TuF snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag har köpt WoW nu men jag kan inte börja spela än, för jag har datorförbud. Don´t ask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag har köpt WoW nu men jag kan inte börja spela än, för jag har datorförbud. Don´t ask. Du är 18/19 år och får datorförbud? Du e väll i vilket fall myndig så dina föreldrar kan väll inte säga att du inte får sitta vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts