Mark Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Vet inte om det är postat innan men endå Ajemän Le Klick Nåja, ikväll ska jag banne mig till BWL. Ska försöka fixa ihop ett smidigt DPX gear (kek). Det som står på min önskelista just nu är: Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood (alt. The Untamed Blade / Drake Talon Cleaver) Helm of Endless Rage Girdle of the Fallen Crusader Drake Talon Pauldrons Drake Fang Talisman Circle of Applied Force Archimtiros' Ring of Reckoning - "wtf, en pala som vill göra DPS?" Redigerad 28 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ajemän Le Klick Nåja, ikväll ska jag banne mig till BWL. Ska försöka fixa ihop ett smidigt DPX gear (kek). Det som står på min önskelista just nu är: Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood (alt. The Untamed Blade / Drake Talon Cleaver) Helm of Endless Rage Girdle of the Fallen Crusader Drake Talon Pauldrons Drake Fang Talisman Circle of Applied Force Archimtiros' Ring of Reckoning - "wtf, en pala som vill göra DPS?" Klart palas kan DPSa : ) Letade 3 timmar efter broken tooth i badland ( en lvl 38 rare med 1.00 i attack speed) när jag äntligen fann han så stog en annan hunter brevid och tog han Nu ska jag bara vänta i 8 timmar den har i respawn :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Förbannat, efter Razorgore och Vaelstrazs så förlorade jag internet EDIT: Kewl, fick vara med och döda Nefarian i alla fall . Hunterloot hela högen, 2x Dragonstalker Breastplates, Therazanes Link, och det där necket med +30 agi. Redigerad 29 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Wipade på Vaelstrasz idag det var lite läskigt tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Hade lite tråkigt så jag fixade min main och alts profiles: Dahusa - 60 - Shaman - Outland - Fifth Sin Blackwido - 49 - Mage - Outland - Fifth Sin Redigerad 29 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Yay, idag blir jag Exalted med AV, fattas bara 5.5k rep . Och imorrn bär det iväg till Uppsala / Stockholm, så det blir inget WoW för mig förrens på Torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Scammade ihopp 140g och slösade 120 på att köpa 24x bijous.. expensive shit men nu är jag iaf revered med Zandalar.. Fixxade Zandalar Augur's Hauberk.. ^^ http://ctprofiles.net/4313249 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Scammade ihopp 140g och slösade 120 på att köpa 24x bijous.. expensive shit men nu är jag iaf revered med Zandalar.. Fixxade Zandalar Augur's Hauberk.. ^^ http://ctprofiles.net/4313249 Vad säger din guild om att du har 0 på restoration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tog ner Razuvious i Naxx igår, sen clearade vi AQ40 till twins. Wand of the Whispering Dead och hunterboots från razuvious. Hmm. K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Bleh, fattas 500 rep kvar tills exalted som jag förhoppningsvis ska få ihop den här timmen. Vi tog ner Anub'Rekhan igår, första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Vad säger din guild om att du har 0 på restoration? Shamans får väl lägga sina talents mer fritt än priests och druids i guilder? eller har jag förstått fel? för de dpsar ju bättre än paladins som brukar få ha points i holy så att de healar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Shamans får väl lägga sina talents mer fritt än priests och druids i guilder? eller har jag förstått fel? för de dpsar ju bättre än paladins som brukar få ha points i holy så att de healar bättre. Dem guildsen jag varit med i så har det varit så att dem måste det iaf förutom våran high warlord shaman, medans han rankade, sen blev han resto igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Dem guildsen jag varit med i så har det varit så att dem måste det iaf förutom våran high warlord shaman, medans han rankade, sen blev han resto igen Grejen är att jag hjälpte giz att få en plats i en guild som DPS-Shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Grejen är att jag hjälpte giz att få en plats i en guild som DPS-Shaman Okey Jag är glad att han kör som shamans SKA köra, inte nån jävla wannabe warrior med windfury, fuck them, shamans ska vara lightning och sånt där, så e stolt över dig, gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 ...och vem är så cool och vinner över gizmo? ;o (JAJA, HAN HAR KÖPT ACCET MEN VAFAN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 ...och vem är så cool och vinner över gizmo? ;o (JAJA, HAN HAR KÖPT ACCET MEN VAFAN) Ska vi köra en duel igen? Liksom har lärt mig lite mer om hur man lirar shaman nu Xemtoth: Grejen är att det är i första hand en PvP guild^^ Sen kör vi lide PvE me... Typ ingen i guilden som är PvE speccad ZalCiNoWa: PEWPEWPEW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Visst, vart? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Visst, vart? =) Omom, du kan inte lira rogue för 5 örre. Säg gärna tid och plats, jag vill se när du får stryck av en gullig shaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Omom, du kan inte lira rogue för 5 örre. Säg gärna tid och plats, jag vill se när du får stryck av en gullig shaman. Jag kan duella dig också om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Domo Momo precis nere, ingen Rogue loot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts