coola Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Yay vann judgament chestplate igår . 130dkp det sved i plånboken. 500:D Redigerad 25 oktober, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Haha, ännu en sida i en tråd bland "favoriter". Men allvarligt, hur ska vi kunna veta när din server kommer upp? Någon av er kanske vet ? Nån som kanske spelar på Bladefist också.. Coola". Det är en paladin Chest eller hur ? Redigerad 25 oktober, 2006 av SallaD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Någon av er kanske vet ? Nån som kanske spelar på Bladefist också.. Coola". Det är en paladin Chest eller hur ? Jag har en gubbe på Bf, men vet inte när den kommer upp. Vad heter du där btw? skulle vara kul att köra en duel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Någon av er kanske vet ? Nån som kanske spelar på Bladefist också.. Coola". Det är en paladin Chest eller hur ? Yupp tier2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Va bra att du tog min fråga seriöst, jävla sumprunkare. Orka skriva om du endå bara ska snacka skit. <3 Penis? Jag bjuder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 <3 Penis? Jag bjuder.. Snälla, gå och mogna i något sunkigt hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Snälla, gå och mogna i något sunkigt hörn. Håller på Sitter i ditt skabbiga rum, duger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Håller på Sitter i ditt skabbiga rum, duger det? Käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Håller på Sitter i ditt skabbiga rum, duger det? Moget. Aja, börjar bli allt mindre WoW nu för tiden. Sist jag gjorde en "riktig" raid var för ca 2 veckor sedan. Börjar tappa lusten att direkt spela WoW när jag kommer från skolan. Jag börjar fasa slutet, men jag vill inte acceptera det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nämen vad trevligt... kommer hem, loggar in, och efter 5 minuter ser man "Du har precis fått 1 nytt e-post meddelande". Kollar vad det handlar om och tydligen så vill blizzard ha med mig i burning crusade betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) The Burning Crusade to be Released January 2007 To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players. - Kom igen.. Redigerad 25 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Nu åker jag till Usa, Miami, ska på en sån där kryssning i 2 veckor, hoppas inte min rank sjunger allt för mkt.. Just joinat en fin pvp guild ( lawl, dom älskar mig redan efter bara 2 dagar och jag som suger på pvp) som vinner 95.89% av alla wsg rundor. Hoppas dom skaffar vent snart.. Tjingeling. /bye Redigerad 25 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nämen vad trevligt... kommer hem, loggar in, och efter 5 minuter ser man "Du har precis fått 1 nytt e-post meddelande". Kollar vad det handlar om och tydligen så vill blizzard ha med mig i burning crusade betan. Kan jag få den om du inte vill ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nämen vad trevligt... kommer hem, loggar in, och efter 5 minuter ser man "Du har precis fått 1 nytt e-post meddelande". Kollar vad det handlar om och tydligen så vill blizzard ha med mig i burning crusade betan. Då får du fixa massor av fina videos och lägga upp screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Då får du fixa massor av fina videos och lägga upp screens Bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Annars finns det filmer som man kan kolla på här : http://warcraftmovies.com/viewcategory.php?id=13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 X http://www.nihilum.co.uk/forum/showthread.php?t=4942 Där kan ni fråga Nihilum om Burning Crusade. De får spela betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Då får du fixa massor av fina videos och lägga upp screens blir nog inga videos, möjligen en å annan screenie dock. Men först blir det till å få client nerladdad (22% efter 4 timmar, nej jag använder inte blizz downloader har bara skräp connection) Sedan blir det till å försöka hinna Levla, leka, pvpa och allt annat som man kan göra mellan raidsen och farmingen (naxx är krävande ) Får ju lov efter fredag dock så ska nog b li en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) blir nog inga videos, möjligen en å annan screenie dock. Men först blir det till å få client nerladdad (22% efter 4 timmar, nej jag använder inte blizz downloader har bara skräp connection) Sedan blir det till å försöka hinna Levla, leka, pvpa och allt annat som man kan göra mellan raidsen och farmingen (naxx är krävande ) Får ju lov efter fredag dock så ska nog b li en del Whaj no videjo? whe want a videjo! Edit: Post 9999! Redigerad 25 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Sprang igenom BWL idag, skrapade ihop Bloodfang Shoulders, och fan vad cool jag är nu. Nåja, Naxx fredag, ZG lördag, AQ40 söndag. http://img403.imageshack.us/img403/2622/bfshoudeerresssf1.th.jpg (Japp, skitbra kvalité) Edit. Klaga inte på min offhand. Den suger. :< Redigerad 25 oktober, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts