Korven Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Children's Week Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans! Redigerad 1 maj, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ok dÃ¥ ere väll nurÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 StÃ¥r bara i början av maj sÃ¥ det lär bli nÃ¥n av dom närmaste dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad händer dÃ¥ egentligen? Springer det runt en massa kids och säger "Money plx!!!!!". Det skulle iofs va jävligt kul om dom gjorde NPCer som gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag sitter och fingrar pÃ¥ paketet just nu. Jag har en frÃ¥ga: Vilken Server ska jag spela pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag sitter och fingrar pÃ¥ paketet just nu. Jag har en frÃ¥ga: Vilken Server ska jag spela pÃ¥? BLADEFIST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 SUNSTRIDER!!11oneone!!1one!!11!1!!!!!oneone!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 BLADEFIST! Inte för att jag har lirat pÃ¥ Bladefist, men väldigt mÃ¥nga pÃ¥ WoW-forumet klagar pÃ¥ att den servern buggar extremt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Deathwing alrig haft problem med den Har gjort 5-6 runs för min Barman Shanker men har itne fÃ¥tt den än :/ Ska fortsätta nu när jag e ledig i 4 dagar efter onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag sitter och fingrar pÃ¥ paketet just nu. Jag har en frÃ¥ga: Vilken Server ska jag spela pÃ¥? Deathwing är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Deathwing alrig haft problem med den Har gjort 5-6 runs för min Barman Shanker men har itne fÃ¥tt den än :/ Ska fortsätta nu när jag e ledig i 4 dagar efter onsdag. Börjar ju dregla lite smÃ¥tt, men jag fÃ¥r tygla mig tills jag kommer upp i högre lvl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag sitter och fingrar pÃ¥ paketet just nu. Jag har en frÃ¥ga: Vilken Server ska jag spela pÃ¥? Om du vill ha lite skön stämning sÃ¥ ska du göra en char pÃ¥ Earthen Ring servern. Rpn and all the shit. Fast nu börjar töntarna komma... Om du vill lira PvP sÃ¥ ska du ta en av de nya sÃ¥ du slipper allt för mycket folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hehe soft med childrens week....!!! Om ni gÃ¥r till Katedralen i Stormwind kan ni snacka med en tjej där sÃ¥ fÃ¥r ni ett adoptivbarn...! Den följer efter dig som ett pet och ger dig 3 quests. Man ska ta pojken till olika ställen i världen. Dessa är platserna han vill se: Westfall Lighthouse Bank of Darnassus Stonewrought i Loch Modan Men man kan bara ha den i 2 dagar eller tills man är klar med uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag har gjort alla quests iofs hade jag en liten orc. som jag döpte till "Gunnar" men efter d 3 questsen kommer det 2 till sen 1 där man ska ta tillbax han/hon till adoptiv snubben/snubban.. sen fÃ¥r man aldrig en unge ijen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Undrar varför de kör maintenance just nu. Höll precis pÃ¥ att köra Childrens Week-questen. Blaucrozz, vad fÃ¥r man för reward? Edit: Emergency Maintenance stÃ¥r det pÃ¥ deras forum iaf. Redigerad 2 maj, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Enginnering är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Rewarden e massor med Reputation till "Horde,Alliance" alltsÃ¥ alla parter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Var kan man skaffa snÃ¥na skitungar dÃ¥? i orgimmar? men var i org.? är pÃ¥ lvl 40 nu och har snart mount ^^ sÃ¥ nu kan ni alla känna er ägda!! (eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kan nÃ¥gon här göra mig sugen pÃ¥ WOW igen? Det är sÃ¥ att innan när jag nyss fÃ¥tt det sÃ¥ satt jag hela dagarna och spelade...till och med sÃ¥ gick jag upp en gÃ¥ng och började spela 6 pÃ¥ morgonen och slutade inte förran 2 pÃ¥ natten...sÃ¥ det känns som jag spelat ihjäl mig pÃ¥ det:((OM NI FATTAR) Jag kör som människa...och allt är sÃ¥ drygt för det är trÃ¥kigt att vara människa,kan nÃ¥gon säga den roligase sorten man kan vara? eller typ sÃ¥ jag blir sugen och bara spela WOW igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 AssÃ¥ jag fattar inte om man köper wow sÃ¥ fÃ¥r man en mÃ¥nads gratis speltid men hur gör man för att förlänga tiden? utan kreditkort sÃ¥klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts