kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har du aldrig lirat Warcraft? Gillar du WC och/eller MMORPG kommer du älska WoW. Är det typ ett strategi spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är det typ ett strategi spel? Han sa att det var ett MMORPG. AlltsÃ¥ ett Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Med andra ord ett rollspel. Man är alltsÃ¥ en gubbe som man gör massor med uppdrag med, för att pÃ¥ sÃ¥ sätt gÃ¥ upp i level och kunna lära sig nya saker och skaffa nya vapen, armor mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Man kan ta paus om man vill och det kostar 12$ i mÃ¥naden. Jo det vet jag Men hur mycket blir det i svenska kronor Suger pÃ¥ uträkningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) NÃ¥gon som förbeställt? Trodde jag skulle fÃ¥ skiten idag, men icke, kanske imorgon. Kommer döda Posten om de har screwat up.. Redigerad 10 februari, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Han sa att det var ett MMORPG. AlltsÃ¥ ett Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Med andra ord ett rollspel. Man är alltsÃ¥ en gubbe som man gör massor med uppdrag med, för att pÃ¥ sÃ¥ sätt gÃ¥ upp i level och kunna lära sig nya saker och skaffa nya vapen, armor mm. Jag vet vad det är Men jaja skitsamma dÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 NÃ¥gon som förbeställt? Trodde jag skulle fÃ¥ skiten idag, men icke, kanske imorgon. Kommer döda Posten om de har screwat up.. Om du beställt frÃ¥n tradition ligger du illa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 NÃ¥gon som har reggat sig än? Min polare har stora problem med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja nu har jag iaf mitt spel, men sÃ¥ fan heller att man kommer in pÃ¥ sign-up sidan. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja nu har jag iaf mitt spel, men sÃ¥ fan heller att man kommer in pÃ¥ sign-up sidan. :\ Reggen är nere just nu. Kommer upp igen runt 02 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jahapp. DÃ¥ var man lvl11. Och nu gick jag o la mig o sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 NÃ¥n som har 1.1.2 till 1.2.1 patch? eu ver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Beställde WoW CE i November förra Ã¥ret... Ska hämta upp det när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 NÃ¥n som har 1.1.2 till 1.2.1 patch? eu ver.. Man tankar ju automatiskt ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Provade nyss.. fick 1.2.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Provade nyss.. fick 1.2.3 Och dÃ¥ är problemet vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Haha, det kom idag. Vilket fodral har ni? Horde eller Alliance, själv har man en Night Elf pÃ¥ framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Dem klarar itne alls lika mÃ¥nga spelar som blizzards servrar. Dessutom är dem überbuggiga, stödjer itne alla funktioner, och framförallt, olagliga. Nej det gör dem inte. Du har tydligen inte spelat pÃ¥ nÃ¥gon (Ny version) BTW: Fick WOW idag Redigerad 11 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Och dÃ¥ är problemet vad? Snusk servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bara jag som inte kommer in pÃ¥ sidan man reggar sig pÃ¥ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Bara jag som inte kommer in pÃ¥ sidan man reggar sig pÃ¥ eller? Nope.. Jag kommer inte heller in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts