Mark Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Armorn? VC Questen ger ett mycket bättre twink armor imo. Blackened Defias Armor ger dock mer +Stamina än Tunic of Westfall som istället ger mer +Agility. Om ni frågar mig så tycker jag att Stamina/HP är allt i ett twinkat Warsong Gulch/Arathi Basin. Har sett en Troll Hunter på lvl 29 från Sunstrider som hade lite drygt 4000 HP. Det ni.. Redigerad 23 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Då fick man efter en lyckad raid igår, när vi tog både patchwerk och grobbulus för första gången efter rätt få tries, flask of distilled räckte till båda bossarna, denna lilla skönhet.. End of dreams! Snacka om att de andra druiderna blev avundsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tog ner Anub'Rekhan igår, Desacrated Bracers och något frost resistance neck droppade, MTn hade förtur på tier3, och biddade hem necket. Fick ner Razuvious till 23% också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Lol, nu är jag... Ehm.... Human, Alliance iaf. Name? Farkie? Farks? Jag väntar.. -- Grötmannen: Omg, ser förjävla fin ut.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Då fick man efter en lyckad raid igår, när vi tog både patchwerk och grobbulus för första gången efter rätt få tries, flask of distilled räckte till båda bossarna, denna lilla skönhet.. End of dreams! Snacka om att de andra druiderna blev avundsjuka JÄVLAR va imba ,one hand o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Blackened Defias Armor ger dock mer +Stamina än Tunic of Westfall som istället ger mer +Agility. Om ni frågar mig så tycker jag att Stamina/HP är allt i ett twinkat Warsong Gulch/Arathi Basin. Har sett en Troll Hunter på lvl 29 från Sunstrider som hade lite drygt 4000 HP. Det ni.. Kan lätt säga att det är en twink och faktis inte så svårt att komma up till om man har cash och tillgång till hjälp av lvl 60s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Då fick man efter en lyckad raid igår, när vi tog både patchwerk och grobbulus för första gången efter rätt få tries, flask of distilled räckte till båda bossarna, denna lilla skönhet.. End of dreams! Snacka om att de andra druiderna blev avundsjuka Gif plx :< Själv så fick jag Mace of Unending Life och Earthstrike igår ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag tänker önska mig WoW i julklapp och 2 månaders speltid. Har dock några frågor. 1. Är det för sent att börja nu? 2. Vad går spelet ut på förutom att levla och göra quests. Alltså, är det någon handling t.ex? 3. Tar det lång tid att komma in i så att det är segt i början. Kanske editerar några fler frågor om jag kommer på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag tänker önska mig WoW i julklapp och 2 månaders speltid. Har dock några frågor. 1. Är det för sent att börja nu? 2. Vad går spelet ut på förutom att levla och göra quests. Alltså, är det någon handling t.ex? 3. Tar det lång tid att komma in i så att det är segt i början. Kanske editerar några fler frågor om jag kommer på några. 1. No way 2. Hm, finns lite story i en del instanser t.ex. Spelet går ut på att levla, göra quests och förbättra sin gear. Lite kort draget. 3. Nja, efter level 10 blir allt mkt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=cm9ouCueyZg...ted&search= Säker postad förut men kan inte sluta le när jag hör ungens röst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Name? Farkie? Farks? Jag väntar.. -- Grötmannen: Omg, ser förjävla fin ut.. <3 Farks, ja. http://67.18.37.14/19/132/emo/sly.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=cm9ouCueyZg...ted&search= Säker postad förut men kan inte sluta le när jag hör ungens röst.. One of the reasons why i won't get any kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Kan lätt säga att det är en twink och faktis inte så svårt att komma up till om man har cash och tillgång till hjälp av lvl 60s Det är ju det jag suttit och förklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför har jag så otur med guilder ? finns det några bra guidler i Outland ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför har jag så otur med guilder ? finns det några bra guidler i Outland ? Om du menar servern Outland så ja. Men eftersom du e low level (eller hur?) så kan det vara svårt att hitta guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Om du menar servern Outland så ja. Men eftersom du e low level (eller hur?) så kan det vara svårt att hitta guild. Tier 0 Druid z_Z Gå med i 'Fallen', svensk guild med BWL på farm, de behöver säkert druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Ny72AvQhyxA&NR Wow. Är det där fake eller inte fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Nej, inte fake, han har ju dock alla buffar som går typ, Power infusion, massor flasks, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Nej, inte fake, han har ju dock alla buffar som går typ, Power infusion, massor flasks, osv + massa debuffs på warriorn som sitter ner utan gear med recknessless och deathwish. Så inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts