gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag passar på att fråga igen, Finns det något sätt (Macro, addon) att vara afk i en bg längre än 5min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag passar på att fråga igen, Finns det något sätt (Macro, addon) att vara afk i en bg längre än 5min? JAg hade ett bra innan, man kunde ställa in var och hur ofta den skulle klicka med muspekaren. automouseclicker har jag för mig att det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) JAg hade ett bra innan, man kunde ställa in var och hur ofta den skulle klicka med muspekaren. automouseclicker har jag för mig att det hette. Tackar ska kolla in det. edit: Btw du har ingen länk till det? Redigerad 19 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Tackar ska kolla in det. edit: Btw du har ingen länk till det? http://www.geocities.com/mangokun/automous...ouseclicker.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) http://www.geocities.com/mangokun/automous...ouseclicker.htm Wow tack, ska försöka pilla lite me det nu En snabb fråga bara, kan jag tex kolla på en film/nånting medans det där håller på? Redigerad 19 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Wow tack, ska försöka pilla lite me det nu En snabb fråga bara, kan jag tex kolla på en film/nånting medans det där håller på? Sålänge wow ligger synligt där du väljer att den ska klicka. Så du kan inte ha wow minimerat eller något annat maximerat. Det finns något addon som gör så att du kan kolla på film i wow samtidigt som du spelar. Kan ta reda på namnet. http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-1033-1-wowvid.html Redigerad 19 oktober, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Sålänge wow ligger synligt där du väljer att den ska klicka. Så du kan inte ha wow minimerat eller något annat maximerat. Det finns något addon som gör så att du kan kolla på film i wow samtidigt som du spelar. Kan ta reda på namnet. http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-1033-1-wowvid.html Tackar, ska se om jag kan fixa med det där imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Tackar, ska se om jag kan fixa med det där imorgon. Om du har en extra skärm så kan du göra som jag gjorde, wow på den ena och film på den nya =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag kör Windowed mode+DivX på 'Always On Top'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Sigh, jag fattar inte vad man ska skriva i typ "interval in ms" och dom andra =) Magic gief screen med dina inställningar plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Sigh, jag fattar inte vad man ska skriva i typ "interval in ms" och dom andra =) Magic gief screen med dina inställningar plx ms(millisecond) 1000ms = 1s. 60000ms = 1m. 60000x5 = 300000ms. Så, om du vill minimera klickningarna men ändu hålla dig under 300000ms. Skulle dock inte sätta på typ 299999 då du kommer afk ändå pga lag. Men sätt den på typ 200000ms så är du säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Någon mer än jag som tycker det är roligt att kolla igenom tråden typ när alla var lvl 20 och sånt `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Någon mer än jag som tycker det är roligt att kolla igenom tråden typ när alla var lvl 20 och sånt `? Delvis. Delvis så är det bara pinsamt att läsa hur dålig man var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Någon mer än jag som tycker det är roligt att kolla igenom tråden typ när alla var lvl 20 och sånt `? Vad heter din priest på bladefist? Jag har en char dära Tack btw Stell Redigerad 19 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad heter din priest på bladefist? Jag har en char dära Tack btw Stell Han lär nog inte svara. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40458 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ujujuj, har inte raidat sen i måndags. Har börjat slacka. Aja, ikväll blir det BWL igen , hoppas på att lite Judgement ska droppa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Han lär nog inte svara. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40458 Och din mening med denna posten var? Förresten är det där KalleR, han spelar inte äns WoW överhuvudtaget. Vi pratar om Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Och din mening med denna posten var? Förresten är det där KalleR, han spelar inte äns WoW överhuvudtaget. Vi pratar om Stellhell. Vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Och din mening med denna posten var? Förresten är det där KalleR, han spelar inte äns WoW överhuvudtaget. Vi pratar om Stellhell. är du helt bakom flötet? SallaD vart hybernatad och kan inte svara. Redigerad 20 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ahrr, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts