Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Go die, you noob shit.

Hm..tjaa..Agree, fast i andra ord :(

Zalcinowa: Är du allmänt sur idag eller är du bara ute efter bråk? Mitt inlägg var en oskyldig fråga och ett påstående som likagärna kan vara sant som falskt. I fortsättning tycker jag du borde tillägga något vettigt i dina inlägg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm..tjaa..Agree, fast i andra ord :D

Zalcinowa: Är du allmänt sur idag eller är du bara ute efter bråk? Mitt inlägg var en oskyldig fråga och ett påstående som likagärna kan vara sant som falskt. I fortsättning tycker jag du borde tillägga något vettigt i dina inlägg. :)

Försökte framföra på ett sätt du skulle förstå att det verkligen inte är troligt att de ändrar för att du postar på GTASajten att du tycker det.

...och det där inlägget var totalt onödigt?

Tough day?

Var du tvungen att upprepa dig? :(

Go die, you noob shit.

wow, personangrepp utan anledning, svår barndom?

föutom att det inte hade det minsta sammanhang och att noob shit inte alls passar ihop var det där totalt onödigt.

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.mhm, har köpt lite stormpike saker, körde ubrs idag, fick en ny cloak från rend med lite healing och dmg+, Manual of Eviscerate IX droppade, alla tryckte på greed förutom en rogue som redan hade den och en warrior. Roguen lämnade över den till Warrorn bara för att han trodde att han skulle ha den, sedan sa ledaren att vi skulle rolla om igen, en mage vann. Fast warrorn ville inte lämna över den till magen, han skrev att han skulle skulle lämna över den när raiden var slut så att inte magen skulle sticka. Jag och mage fick überdaamp och bråkade ett tag, frågade varför i helvete han trodde att magen skulle sticka efter han trade:att den. Ledaren forsätter att säga "easy, I know this guy, he won't ninja", alla lyssnar på ledaren. Sen råkar warriorn ramla ner från bron strax innan drakki, då skriver han "OMG NOOB HEALERS" och blir Offline. Alla blir förskräkta och skriver "OMFG NINJA". Mage och jag typ, "whoo, suprizing that this happend-_-"

Mwha, han fick iaf en fet repair bill av mig, healade han nästan inget, gjorde så att han dog många gånger :shifty:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Prophet Skeram downad på andra försöket nånsin, jag vann Boots of the Fallen Prophet, nu whipar vi på bug trio :)

Haha, bug trio är ju skitlätt. Ni har nog dåliga warriors eller ingen dvärgprälle. Elller om ni är horde så e det ännu lättare med tremor totems

Twins nere för oss 1 dag efter omomitolar :P

Våra guilder har alltid legat precis jämt i progress. Dom tog Neffe några veckor före oss men i AQ40 har vi varit först på alla hittills. Nu gäller det bara att vi får ner cp tunnan (c'thun) först också :shifty:

Ska börja med naxx den 2:e november och planen är att vi ska gå in fullt buffade med flasks och allting så vi får ner de första bossarna snabbt

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor