GiZmo Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Gjorde som sagt ZG med guilden idag.. Första bossen gick till 1% på första försöket, 24% på andra.. Sen gick vi till andra bossen och döda honom direkt.. Tillbaka och gjorde ett try till på första men wipade Gick rätt bra fastän vi är en PvP guild så alla var PvP speccade/gearade och för att vara första gången för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ingenting nollställs men det känns inte som det är värt att skaffa bra gear iaf blå lvl 60 gear som droppas i 5manna instancer är som tier2 typ... och det är typ 400k från 60-61 Det är väl inte mer än 207k~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sigh 14% wipe på nef @Stell: Det är ca 415k från 60-61. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sigh 14% wipe på nef @Stell: Det är ca 415k från 60-61. Konstigt, vad jag kommer ihåg så står det ju klart och tydligt 207~k efter 60 (men du frå inte XP såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sigh 14% wipe på nef @Stell: Det är ca 415k från 60-61. Källa? Som mafia säger så minns jag mycket väl att det är något med 200k som det står när man dingar 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Källa? Som mafia säger så minns jag mycket väl att det är något med 200k som det står när man dingar 60. Jag har också för mig att det var 217k eller något när man dingade 60, men min kompis brorsas guild vann den där bild tävlingen så dom fick spela burning crusade closed beta, och han sa att det var 460k eller nått... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Källa? Som mafia säger så minns jag mycket väl att det är något med 200k som det står när man dingar 60. Från min olare som lirar betan, vet ej om han ljuger dock -- Nef down, skit loot emn endå AQ40 imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 WoW Reader funkar för en gång skull. Här har ni min alt som mer eller mindre kommer ta över main rollen, då druiden inte har någonstans att ta vägen. http://wow.allakhazam.com/profile.html?752786 - Stellhell, lvl 60 Undead Warlock | Emeriss http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 - Felicia, lvl 60 Night Elf Druid | Sunstrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Dom har höjt XP'n mellan levlarna efter 60 för annars skulle alla med bra gear vara level 70 en vecka efter att BC släppts. Ska bli skönt att springa runt och questa med polarna och döda hordes igen. Framför allt ska det bli skönt att slippa 40 man raiderna och lira riktigt svåra 5 man instancer istället Nu ska jag ner till eb games och förboka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Dom har höjt XP'n mellan levlarna efter 60 för annars skulle alla med bra gear vara level 70 en vecka efter att BC släppts. Ska bli skönt att springa runt och questa med polarna och döda hordes igen. Framför allt ska det bli skönt att slippa 40 man raiderna och lira riktigt svåra 5 man instancer istället Nu ska jag ner till eb games och förboka Men bra gear kommer inte vara så specciellt bra om dom inte förbättrar dom epicarna som redan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 om dom inte förbättrar dom epicarna som redan finns Jag tror dom kommer fixa något sånt i expansionen, eller jag hoppas det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. Vad lallar du om, du är ju aldrig inne ändå? Redigerad 16 oktober, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Villka GTAsajtare spelar som Alliance på Frostmane? Redigerad 16 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Villka GTAsajtare spelar som Alliance på Frostmane? Jag, Kraffs 29 NE Huntard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Villka GTAsajtare spelar som Alliance på Frostmane? Jag spelar horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Vad lallar du om, du är ju aldrig inne ändå? Är jag väl. Vad jag är trött på är att alla mina senaste 3 endgame guilds har disbandats/konverterat till PvP. allihop för fan. Nu är det ingen alls som rekryterar hunters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Harr http://worldofraids.free.fr/bc/items/hellf...softhehound.jpg Ni båda har fel, det kräver 325400, detta är från closed beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 En betaversion är väl ändå inte den helt färdiga versionen? De kan ju gott och väl ändra så att det är ca 207k~ mellan 60-61. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 En betaversion är väl ändå inte den helt färdiga versionen? De kan ju gott och väl ändra så att det är ca 207k~ mellan 60-61. mm de kommer säkert ändra tack vare din suggestion du postade ingame, eller vänta du är ju inte med i betan! tough luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) mm de kommer säkert ändra tack vare din suggestion du postade ingame, eller vänta du är ju inte med i betan! tough luck Vad har det med att göra att inte vara med i betan? Han undrar bara fall betan inte var en färdig version och det är den inte. Blizzard kan ändra hur mycket det vill, de kan sätta Lvl 60-61 att man behöver tex 10 XP, deras spel, dem gör vad dem vill. Så allt kan ändras... bara vänta och se hur det blir med XP. Redigerad 17 oktober, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts