Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. :wub:

PVE Emerald dream ska det va ;) .

Och själklart hjälper dig med quest och sånt :P .

Edit: Bah ny sida:S.

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. :mellow:

Talnivarr har så lite italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engleska i /4 sp jag har aldrig sett något annat än engelska i dem kanalerna :( Sen har vi helschysta end-game guilds också, Decimation (Sunstorm från Deci var första magen worldwide med Atiesh.) t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Talnivarr har så lite italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engleska i /4 sp jag har aldrig sett något annat än engelska i dem kanalerna :mellow: Sen har vi helschysta end-game guilds också, Decimation (Sunstorm från Deci var första magen worldwide med Atiesh.) t.ex.

Talnivarr har bra horde också, så kör du alliance så får du bra motstånd i pvp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var hos en kompis i Jönköping och såg på när han de WoW, och det gjorde mig riktigt sugen på att skaffa det. jag tänkte tanka ner 10 dagars demot, men när jag skulel regga ett guest pass stog det att jag var tvungen att ha ett kredit kort. :\ Jag har inte det, men man skulle väl kunna köpa speciella spelkort med en kod man knappar in för att få speltid, men det fanns inte med som val där. Så min fråga är, måste man ha ett kreditkort, även om man betalar med woW gamecards, eller kan man regga med ett sånt, och isåfall hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Talnivarr har bra horde också, så kör du alliance så får du bra motstånd i pvp.

Ja, speciellt när man möter Vision i EPL :mellow:. Lirar du Talnivarr eller Stell?

JohnnyH87: Du behöver ett kreditkort för att regga trialen ja, men dme drar inte pengar försänn du uppgraderar til ett fullt konto.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHOOO ! Yes äntligen full Tier 3 på min Undead Priest :( Det enda som saknades var Ring of Faith !!

Link profile :mellow:

Btw så ljuger du:

Du skrev den 13 Juli att du precis började spela, ådu har fått fullt naxx gear på ca 4 månader? troooligt...

Och vad heter din character? för jag har kvar min alt på bladefist, kan komma och inspecta dig?

--

Argh, whipes på nefarian e inte kul :P

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, speciellt när man möter Vision i EPL :mellow: . Lirar du Talnivarr eller Stell?

JohnnyH87: Du behöver ett kreditkort för att regga trialen ja, men dme drar inte pengar försänn du uppgraderar til ett fullt konto.

När jag lirade på min Nelf druid så hade vi i guilden varsin horde alt på Talnivarr, mestadels för ett par redan hade ett par lvl 60 där. Så har en lvl 40 mage på Talvinarr. Lirar min 60 warlock på Emeriss. Talnivarr är i samma BG grupp då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga.

(som säkert frågats)

Vad händer när expansionen kommer ut?

Noll ställs allt eller finns gubben kvar?

För nu har ju jag börjat spela och det käns lite onödigt att spela jätte seiöst om det ändå kommer försvinna.

Har hört det från folk, att det "börjar om".

Hur är det igentligen ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga.

(som säkert frågats)

För nu har ju jag börjat spela och det käns lite onödigt att spela jätte seiöst om det ändå kommer försvinna.

Hur är det igentligen ?

Du kan fortsätta på din gubbe som du har nu.

---

Twin Emps till 41%, sen dog ena MTn. ;o

Nya försök på tisdag iaf. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga.

(som säkert frågats)

Hur är det igentligen ?

Ingenting nollställs men det känns inte som det är värt att skaffa bra gear iaf :( blå lvl 60 gear som droppas i 5manna instancer är som tier2 typ... och det är typ 400k från 60-61 :mellow:

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor