coola Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. PVE Emerald dream ska det va . Och själklart hjälper dig med quest och sånt . Edit: Bah ny sida:S. Redigerad 15 oktober, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 The Maelstrom, helsköna killar som vet hur man ska lira och så finns det bra endgame guilds där. Låter bra, ska prova den servern då. tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. Talnivarr har så lite italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engleska i /4 sp jag har aldrig sett något annat än engelska i dem kanalerna Sen har vi helschysta end-game guilds också, Decimation (Sunstorm från Deci var första magen worldwide med Atiesh.) t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Talnivarr har så lite italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engleska i /4 sp jag har aldrig sett något annat än engelska i dem kanalerna Sen har vi helschysta end-game guilds också, Decimation (Sunstorm från Deci var första magen worldwide med Atiesh.) t.ex. Talnivarr har bra horde också, så kör du alliance så får du bra motstånd i pvp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag var hos en kompis i Jönköping och såg på när han de WoW, och det gjorde mig riktigt sugen på att skaffa det. jag tänkte tanka ner 10 dagars demot, men när jag skulel regga ett guest pass stog det att jag var tvungen att ha ett kredit kort. :\ Jag har inte det, men man skulle väl kunna köpa speciella spelkort med en kod man knappar in för att få speltid, men det fanns inte med som val där. Så min fråga är, måste man ha ett kreditkort, även om man betalar med woW gamecards, eller kan man regga med ett sånt, och isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Talnivarr har bra horde också, så kör du alliance så får du bra motstånd i pvp. Ja, speciellt när man möter Vision i EPL . Lirar du Talnivarr eller Stell? JohnnyH87: Du behöver ett kreditkort för att regga trialen ja, men dme drar inte pengar försänn du uppgraderar til ett fullt konto. Redigerad 15 oktober, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Drar den pengar automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Frostmane är en helskön server. Man ser mest engelska i chatten men ibland lite svenska, norska och danska. Guilden momento mori spelar där som förövrigt clearat hela naxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Drar den pengar automatiskt? Nej när du uppgraderar till ett riktigt konto m.h.a. en CD-key så får du välja betalningsmedel osv. Kreditkortet behövdes av annan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 ??? Vad för anledning? BTW, vad kostar ett Visa kort? kanske skulle skaffa ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 ??? Vad för anledning? BTW, vad kostar ett Visa kort? kanske skulle skaffa ett. Är inte säker, mitt MasterCard (På handelsbanken) går på runt 2-300 spänn om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 OK. tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 WOHOOO ! Yes äntligen full Tier 3 på min Undead Priest Det enda som saknades var Ring of Faith !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) WOHOOO ! Yes äntligen full Tier 3 på min Undead Priest Det enda som saknades var Ring of Faith !! Link profile Btw så ljuger du: Du skrev den 13 Juli att du precis började spela, ådu har fått fullt naxx gear på ca 4 månader? troooligt... Och vad heter din character? för jag har kvar min alt på bladefist, kan komma och inspecta dig? -- Argh, whipes på nefarian e inte kul Redigerad 15 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 WOHOOO ! Yes äntligen full Tier 3 på min Undead Priest Det enda som saknades var Ring of Faith !! Privatserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Link profile Btw så ljuger du: Du skrev den 13 Juli att du precis började spela, ådu har fått fullt naxx gear på ca 4 månader? troooligt... Och vad heter din character? för jag har kvar min alt på bladefist, kan komma och inspecta dig? -- Argh, whipes på nefarian e inte kul Han nolifeade förmodligen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ja, speciellt när man möter Vision i EPL . Lirar du Talnivarr eller Stell? JohnnyH87: Du behöver ett kreditkort för att regga trialen ja, men dme drar inte pengar försänn du uppgraderar til ett fullt konto. När jag lirade på min Nelf druid så hade vi i guilden varsin horde alt på Talnivarr, mestadels för ett par redan hade ett par lvl 60 där. Så har en lvl 40 mage på Talvinarr. Lirar min 60 warlock på Emeriss. Talnivarr är i samma BG grupp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har en liten fråga. (som säkert frågats) Vad händer när expansionen kommer ut? Noll ställs allt eller finns gubben kvar? För nu har ju jag börjat spela och det käns lite onödigt att spela jätte seiöst om det ändå kommer försvinna. Har hört det från folk, att det "börjar om". Hur är det igentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har en liten fråga. (som säkert frågats) Vad händer när expansionen kommer ut? Noll ställs allt eller finns gubben kvar? För nu har ju jag börjat spela och det käns lite onödigt att spela jätte seiöst om det ändå kommer försvinna. Har hört det från folk, att det "börjar om". Hur är det igentligen ? Du kan fortsätta på din gubbe som du har nu. --- Twin Emps till 41%, sen dog ena MTn. ;o Nya försök på tisdag iaf. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Har en liten fråga. (som säkert frågats) Vad händer när expansionen kommer ut? Noll ställs allt eller finns gubben kvar? För nu har ju jag börjat spela och det käns lite onödigt att spela jätte seiöst om det ändå kommer försvinna. Har hört det från folk, att det "börjar om". Hur är det igentligen ? Ingenting nollställs men det känns inte som det är värt att skaffa bra gear iaf blå lvl 60 gear som droppas i 5manna instancer är som tier2 typ... och det är typ 400k från 60-61 Redigerad 15 oktober, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts