T-Ryder Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bra svar, Postcount +1 på dig. Bra påpekande. Postcount +1 på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bra svar, Postcount +1 på dig. Bra svar? ja, för det är precis så WoW-Europe är. När Blizzard orkar göra något så gör dom det, annars kan dom låta det ligga nere några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Wee ok, ni vinner min post må inte vara den bästa, men MAFIA_KINGS var inte heller den bästa. Postcount +1 på er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Nu är sidan uppe, men man kan fortfarande inte fylla på Edit: Det funkar nu Eller kanske inte! :'( Redigerad 14 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Så nu funkar det. Men hur gör man om alla helt plötsligt inte har kläder och heter Unknown och skit? Testat att starta om spelet och datorn, men inget hjälper! Dubbelpost >.< Redigerad 14 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Så nu funkar det. Men hur gör man om alla helt plötsligt inte har kläder och heter Unknown och skit? Testat att starta om spelet och datorn, men inget hjälper! Dubbelpost >.< Ominstallerar? eller så tar du bort alla mods och mappen "WTF" i wow-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Då har man själv fastnat i wow träsket. Min mage lvl 7. http://img102.imageshack.us/img102/7302/yeeeeeywv3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vilken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vilken server lirar du på? Shadowsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Då har man själv fastnat i wow träsket. Min mage lvl 7. http://img102.imageshack.us/img102/7302/yeeeeeywv3.jpg Åh, Human Female. Så orginellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Då har man själv fastnat i wow träsket. Min mage lvl 7. http://img102.imageshack.us/img102/7302/yeeeeeywv3.jpg Iceshield på trean? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Omg imba gear vaxxor jag har rerollat warlock på xavius nu någon som vet nått bra sätt att grinda på? har testat destruction men då tar jag aggro från mitt pet hela tiden så jag dör har börjat testa att drain tanka nu, och det fungerar väl sådär, dör inte och blir inte oom men det går segt att döda mobsen =( någon som har nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Åh, Human Female. Så orginellt. Orka posta enbart för att vara sarkastisk.. låt grabben va fan han har NYSS börjat med wow hur fan ska han veta om det är orginelt eller inte att välja female human mage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 orginellt. Snälla snälla, skriv inte det ordet, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Imorrn (idag) blir det ZG med guilden.. Typ första gången.. Ska bli kul och se hur det går då alla är PVP-speccade/gearade Alla prällar är shadow och vår maintank är fury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vi drog alla bossar fram till Ragnaros idag. Första gången vi har gjort det med guilden. Är snart klar med min Dreadsteed quest också, så snart har jag min mount. Mysigt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Farmade hela BWL igår, första gången jag varit med och dödat Nefarian. Kändes kul Fick 2 nya epix: Legguards of the Fallen Crusader och Shroud of Pure Thought Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ding lvl 38 med magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är trött på Outland. Ska rerolla på nån annan server, men fortfarande alliance.. Vet någon en bra alliance PvP server, med bra/många endgame guilds och trevliga spelare? Helst inte en som är överfull med italienare/spanjorer/polacker/whatever som inte skriver engelska i /4. The Maelstrom, helsköna killar som vet hur man ska lira och så finns det bra endgame guilds där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts