Mikolan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hahaha. inte illa! Vänta nu, är inte Ragnaros en ny server som kom upp för 1 ½ vecka sedan?, jäklar vad dom mÃ¥ste spelat för att nÃ¥ lvl 60! Edit: Vill bara försäkra mig pÃ¥ att alla sett denna...! (när onyxia Ã¥ker pÃ¥ stryk...) Ragnaros är en Boss, I Molten Core om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bugg I moden SellValue lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hahaha. inte illa! Vänta nu, är inte Ragnaros en ny server som kom upp för 1 ½ vecka sedan?, jäklar vad dom mÃ¥ste spelat för att nÃ¥ lvl 60! Edit: Vill bara försäkra mig pÃ¥ att alla sett denna...! (när onyxia Ã¥ker pÃ¥ stryk...) Det är som Mikolan säger, Ragnaros är en boss. Den svÃ¥raste bossen i hela spelet dessutom. För Onyxia har ju en hel del tagit, men Ragnaros är det bara ett gäng som har tagit. Mikolan: Billig tauren det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ragnaros är oxÃ¥ en av dom nya servrarna som kom upp för nÃ¥n/nÃ¥ra veckor sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Mikolan-Var fixar jag den där Energy tick mätaren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mikolan-Var fixar jag den där Energy tick mätaren?? http://curse-gaming.com/mod.php?addid=907 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Funkar inte fÃ¥r en sida full med mysko tecken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad ska man göra med sina ca$h? Jag har 210guld nu och inget att slösa det pÃ¥.. Orkar inte börja spara till epic mount redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad ska man göra med sina ca$h? Jag har 210guld nu och inget att slösa det pÃ¥.. Orkar inte börja spara till epic mount redan.. Jag skulle börja samla till epic. Gör du av med det nu kommer du ha dÃ¥ligt samvete för det senare. Eller sÃ¥ kan du bara vara generös och skänka nÃ¥gra 90g till dom som samlar till lvl 40 mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Fick min mount för ett par dagar sen. Fy fan va nice att dra runt med en get! Nu ska jag bara gÃ¥ upp ett par levlar sÃ¥ jag kan questa med min snart lvl 60 polare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Bugg I moden SellValue lol Om du spelar pÃ¥ deathwing sÃ¥ kanske du kan sälja mig receptet för dom blÃ¥a fyrverkerierna man fÃ¥r av gnomerna i ironforge? Edit Genom gadgetzan aht dÃ¥. Redigerad 29 april, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mikolan vart fick du tag pÃ¥ den där grejen längst up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mikolan vart fick du tag pÃ¥ den där grejen längst up? Titan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Najs mikolan, är asbra ju! (har titan nu:) men nu hÃ¥ller en pÃ¥ med en sida till vÃ¥r guild, han bara frÃ¥ga fall vi hade nÃ¥n sÃ¥, "nää, inte direkt" -Nä, gött, har gjort lite i webbdesign och sÃ¥nt, jag fixar det" ^^ LOTTO! sÃ¥ snart har vi sida, Hordish Raiders, mer än 70 svennar ^^ men nu ska jag spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Screenade igÃ¥r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Min mount Lite mer skryt Lite bilder pÃ¥ min mount bara... *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Titan är skitbra ju, Vill bara säga att min guild's forum finns det en massa bra bilder pÃ¥ alla Fly passes och massor annat. Www.Digitaltalent.nl Redigerad 30 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hittat en bra sida som visar hur mÃ¥nga som är pÃ¥ eran server osv. http://www.warcraftrealms.com/census.php?P...&servertypeid=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Är det idag Childrens week startar ^^? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tror att det är slut idag.. l har iofs inte sett nÃ¥ ungar.. gj Blizzard isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts