Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Men vafan, Beslutsångest.

Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb.

Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv?

Nej, så är det verkligen inte, det kräver maximal koncentration att vara healer, t.ex på twins fighten i aq40, där kan ena twinen komma med en unbalancing strike när som helst, fast iofs så är ju vissa bossar lite lättare och man behöver inte fokusera så mycket, men det beror ju också på hur bra guild du har.

Men 5manna instancer som scholo osv e easymode att heala i, men i raider där du ska hålla koll på 39 personer så är det inte lika lätt. :)

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något man måste ändra när man kör window mode? Det tar typ 5 sek att uppdatera bilden, och det laggar något otroligt. Allt funkar perfekt när man kör vanligt. Någon som vet problemet?

Maximera rutan. :)

Sen blir det som sagt som Mafia sa.. Har du något över rutan så laggar det sönder. så akta aktivitetsfältets popups och msn popups

Länk till kommentar
Dela på andra sidor