comfy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Men vafan, Beslutsångest. Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb. Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv? Nej, så är det verkligen inte, det kräver maximal koncentration att vara healer, t.ex på twins fighten i aq40, där kan ena twinen komma med en unbalancing strike när som helst, fast iofs så är ju vissa bossar lite lättare och man behöver inte fokusera så mycket, men det beror ju också på hur bra guild du har. Men 5manna instancer som scholo osv e easymode att heala i, men i raider där du ska hålla koll på 39 personer så är det inte lika lätt. Redigerad 11 oktober, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Är det något man måste ändra när man kör window mode? Det tar typ 5 sek att uppdatera bilden, och det laggar något otroligt. Allt funkar perfekt när man kör vanligt. Någon som vet problemet? Maximera rutan. Sen blir det som sagt som Mafia sa.. Har du något över rutan så laggar det sönder. så akta aktivitetsfältets popups och msn popups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Maximera rutan. Sen blir det som sagt som Mafia sa.. Har du något över rutan så laggar det sönder. så akta aktivitetsfältets popups och msn popups Mkay. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har en level 10 troll hunter på servern Outland. Någon mer som spelar horde där? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har en level 10 troll hunter på servern Outland. Någon mer som spelar horde där? . gizmo91, 'Dahusa'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Haha, har spelat WoW med en av medlemmarna från Machinae Supremacy för en stund sen. Han har en mage på Maelstrom. Riktigt underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ähum, någon som vet vad man minst behöver för mb/s snabbt bredband för att kunna spela WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ähum, någon som vet vad man minst behöver för mb/s snabbt bredband för att kunna spela WoW? 0.5 går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan någon seeda WoW's data mapp till mig tack? Snälla? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan någon seeda WoW's data mapp till mig tack? Vad är det som har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Min wofmapp är korrupt och det fungerar inte att installera om wow.. så jag behöver någon som hjälper snälla giz med att seeda mappen till mig :/ Behöver en hel wofmapp till TBC Closed beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haha, har spelat WoW med en av medlemmarna från Machinae Supremacy för en stund sen. Han har en mage på Maelstrom. Riktigt underhållande Vad heter killen du lira med då? Vilken sida? Horde/Alliance? Jag lirar nämligen på Maelstrom också = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 AQ20 igår och jag fick Qiraji Sacrificial Dagger. Den andra roguen rollade 4 :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ähum, någon som vet vad man minst behöver för mb/s snabbt bredband för att kunna spela WoW? Det går o spela på modem men laggar pung då så 0,25 borde väl vara minimum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Kan man tanka sitt Acc utan att gå in på wows hemsida? Den ligger nere och jag måste spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Kan man tanka sitt Acc utan att gå in på wows hemsida? Den ligger nere och jag måste spela! Nej det går inte, kanske via telefon eller något hockuspockus med et vet jag inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Någon som vet när den kommer upp igen? Redigerad 13 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Någon som vet när den kommer upp igen? När Blizzard orkar göra något åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 När Blizzard orkar göra något åt saken. Bra svar, Postcount +1 på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bra svar, Postcount +1 på dig. Din post var onödig, Postcount +1 på dig. -- Är i ZG nu, och hoppas på jin'dos hexxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts