HK_47 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 ZG,AQ20 och Molten core ,röjjt alla bossar, jag var DPS, alltså fick jag stå o nita bland rogusen, roliga var att jag nästan alltid låg överst på dmg listan, över mages,rogues o det rätt roligt Damage Done för oss brukar vara mages, rogues och fury warriors som ligger först sen hunters och vi MS warriors. Jag måste alltid hålla igen med MS och whirlwind, vänta några sekunder, för annars blir det aggro direkt när man crittar mycket Igår tog vi ner Huhuran för andra gången någonsin med bara 3 döda. Tredje försöket någonsin på Twin emps blev hela 63%!! Många guilder på servern har suttit fast där i månader och vi tar ner dom till hälften på första kvällen. 3 försök senare var dom nere på 42% men smidig som jag är interceptar jag in på vek'lor för tidigt och wipar hela raiden Tyvärr hade vi för låg DPS. Kan bero på att det var 7 druider i raiden. Nästa gång lämnar vi noobdruiderna i IF och tar in lite DPS istället så dom går ner snabbare Omni och Knarkuzz tog ner Huhuran också, gz till er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Stellan, spelar du fortfarande eller? Jag tänkte, vi är ju i samma battlegroup, om det kanske skulle gå att fixa så att vi joinar samma Battleground? http://img267.imageshack.us/img267/9040/bggrouphc9.png Jag lirar Horde på Emeriss. Stellhell, lvl 60 warlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Damage Done för oss brukar vara mages, rogues och fury warriors som ligger först sen hunters och vi MS warriors. Jag måste alltid hålla igen med MS och whirlwind, vänta några sekunder, för annars blir det aggro direkt när man crittar mycket Igår tog vi ner Huhuran för andra gången någonsin med bara 3 döda. Tredje försöket någonsin på Twin emps blev hela 63%!! Många guilder på servern har suttit fast där i månader och vi tar ner dom till hälften på första kvällen. 3 försök senare var dom nere på 42% men smidig som jag är interceptar jag in på vek'lor för tidigt och wipar hela raiden Tyvärr hade vi för låg DPS. Kan bero på att det var 7 druider i raiden. Nästa gång lämnar vi noobdruiderna i IF och tar in lite DPS istället så dom går ner snabbare Omni och Knarkuzz tog ner Huhuran också, gz till er Gjorde han? Vi behöver iaf inte 10 titans på våra kills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Gjorde han? Vi behöver iaf inte 10 titans på våra kills. Klart jag gjorde, såg du inte när jag sprang runt och ägde alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag lirar Horde på Emeriss. Stellhell, lvl 60 warlock. Fan, så du spelar inte med din druid längre då? - Aja, förkyld som fan idag. Tvungen att ta bort min sign-up för kvällens AQ40 raid. Naxxramas imorrn, har dock inte signat upp mig och har inga planer på att göra det heller. Men, fredag blir det MC farm och på lördag blir det BWL farm. Den här gången ska jag fan i mig inte missa BWL (IRL grejer har alltid dykt upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fan, så du spelar inte med din druid längre då? - Aja, förkyld som fan idag. Tvungen att ta bort min sign-up för kvällens AQ40 raid. Naxxramas imorrn, har dock inte signat upp mig och har inga planer på att göra det heller. Men, fredag blir det MC farm och på lördag blir det BWL farm. Den här gången ska jag fan i mig inte missa BWL (IRL grejer har alltid dykt upp) Jag har kvar den, men den är pansionerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fick reda på att min gammla guild Dreadlords jag lirade med när jag väl lirade...som nu heter Reanimated har downat nefarian o downar bossar i aq40, ashkandi hade visst droppats av neffe och givits till en warrior, min classleader sade att jag borde fått det om jag lirat...känns lite...ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Men vafan, Beslutsångest. Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb. Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Men vafan, Beslutsångest. Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb. Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv? Low level healing i SM eller ZF är inte direkt svårt, har dock aldrig healat i endgame, är nog inte så svårt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Men vafan, Beslutsångest. Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb. Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv? Om du vill spela en "slapp" klass, som jag får uppfattningen av ditt inlägg, så rekommenderar jag Pala. Du står bara i bakgrunden och cleansar lite, kastar ut en heal lite då och då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tja... Funderar på att börja på en ny char.. Funderar på warlock Ir Mage.. vilken tycker ni är roligast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om du vill spela en "slapp" klass, som jag får uppfattningen av ditt inlägg, så rekommenderar jag Pala. Du står bara i bakgrunden och cleansar lite, kastar ut en heal lite då och då.. Njae. Skulle vilja ha en klass som kan heala bra och ändå kunna pvpa med. Druid är det enda vettiga då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Njae. Skulle vilja ha en klass som kan heala bra och ändå kunna pvpa med. Druid är det enda vettiga då eller? Imo e druids bra healers, suger resten, fast det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Njae. Skulle vilja ha en klass som kan heala bra och ändå kunna pvpa med. Druid är det enda vettiga då eller? Shamaner är både bra på att heala och pvpa, detsamma gäller druider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Shamaner är både bra på att heala och pvpa, detsamma gäller druider Har en shaman, lvl 44. Men den spelar jag inte alls mycket på. Kanske skulle dra upp den till 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Är det något man måste ändra när man kör window mode? Det tar typ 5 sek att uppdatera bilden, och det laggar något otroligt. Allt funkar perfekt när man kör vanligt. Någon som vet problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Är det något man måste ändra när man kör window mode? Det tar typ 5 sek att uppdatera bilden, och det laggar något otroligt. Allt funkar perfekt när man kör vanligt. Någon som vet problemet? Det brukade bli så för mig när jag höll muspekaren på MSN eller något annat program som ligger uppe på verktygsfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det brukade bli så för mig när jag höll muspekaren på MSN eller något annat program som ligger uppe på verktygsfältet. Hm, det var nog inte problemet. Testade att stänga av msn och FF, men samma lagg igen. Meh, jobbigt... kanske står något på wow forumen. Tack ändå för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Har en shaman, lvl 44. Men den spelar jag inte alls mycket på. Kanske skulle dra upp den till 60? Kanske det kanske, pröva att lira på han igen och se om det är kul, annars skrota han och gör en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hm, det var nog inte problemet. Testade att stänga av msn och FF, men samma lagg igen. Meh, jobbigt... kanske står något på wow forumen. Tack ändå för hjälpen. Ok, tycker det var värt att nämnas iaf, man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts