Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

ZG,AQ20 och Molten core ,röjjt alla bossar, jag var DPS, alltså fick jag stå o nita bland rogusen, roliga var att jag nästan alltid låg överst på dmg listan, över mages,rogues o det :lol: rätt roligt :D

Damage Done för oss brukar vara mages, rogues och fury warriors som ligger först sen hunters och vi MS warriors. Jag måste alltid hålla igen med MS och whirlwind, vänta några sekunder, för annars blir det aggro direkt när man crittar mycket

Igår tog vi ner Huhuran för andra gången någonsin med bara 3 döda. Tredje försöket någonsin på Twin emps blev hela 63%!! Många guilder på servern har suttit fast där i månader och vi tar ner dom till hälften på första kvällen. 3 försök senare var dom nere på 42% men smidig som jag är interceptar jag in på vek'lor för tidigt och wipar hela raiden ^_^

Tyvärr hade vi för låg DPS. Kan bero på att det var 7 druider i raiden. Nästa gång lämnar vi noobdruiderna i IF och tar in lite DPS istället så dom går ner snabbare (w00t)

Omni och Knarkuzz tog ner Huhuran också, gz till er :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damage Done för oss brukar vara mages, rogues och fury warriors som ligger först sen hunters och vi MS warriors. Jag måste alltid hålla igen med MS och whirlwind, vänta några sekunder, för annars blir det aggro direkt när man crittar mycket

Igår tog vi ner Huhuran för andra gången någonsin med bara 3 döda. Tredje försöket någonsin på Twin emps blev hela 63%!! Många guilder på servern har suttit fast där i månader och vi tar ner dom till hälften på första kvällen. 3 försök senare var dom nere på 42% men smidig som jag är interceptar jag in på vek'lor för tidigt och wipar hela raiden :D

Tyvärr hade vi för låg DPS. Kan bero på att det var 7 druider i raiden. Nästa gång lämnar vi noobdruiderna i IF och tar in lite DPS istället så dom går ner snabbare (w00t)

Omni och Knarkuzz tog ner Huhuran också, gz till er :D

Gjorde han? ^_^

Vi behöver iaf inte 10 titans på våra kills. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirar Horde på Emeriss.

Stellhell, lvl 60 warlock.

Fan, så du spelar inte med din druid längre då?

-

Aja, förkyld som fan idag. Tvungen att ta bort min sign-up för kvällens AQ40 raid.

Naxxramas imorrn, har dock inte signat upp mig och har inga planer på att göra det heller.

Men, fredag blir det MC farm och på lördag blir det BWL farm. Den här gången ska jag fan i mig inte missa BWL (IRL grejer har alltid dykt upp)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, så du spelar inte med din druid längre då?

-

Aja, förkyld som fan idag. Tvungen att ta bort min sign-up för kvällens AQ40 raid.

Naxxramas imorrn, har dock inte signat upp mig och har inga planer på att göra det heller.

Men, fredag blir det MC farm och på lördag blir det BWL farm. Den här gången ska jag fan i mig inte missa BWL (IRL grejer har alltid dykt upp)

Jag har kvar den, men den är pansionerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan, Beslutsångest.

Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb.

Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på nu att jag vill spela en klass som är soft, alltså inte kräver för mycket konsenration. Jag vill spela wow för att slappna av, inte ha det som ett jobb.

Så, är en healer lösningen? Kan väll inte kräva för mycket att bara sitta och heala och hålla koll på partymembers liv?

Low level healing i SM eller ZF är inte direkt svårt, har dock aldrig healat i endgame, är nog inte så svårt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill spela en "slapp" klass, som jag får uppfattningen av ditt inlägg, så rekommenderar jag Pala. Du står bara i bakgrunden och cleansar lite, kastar ut en heal lite då och då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något man måste ändra när man kör window mode? Det tar typ 5 sek att uppdatera bilden, och det laggar något otroligt. Allt funkar perfekt när man kör vanligt. Någon som vet problemet?

Det brukade bli så för mig när jag höll muspekaren på MSN eller något annat program som ligger uppe på verktygsfältet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor