Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Yay, tycker det verkar lite overprice på själva delarna på min server, ace of portals kostar 220g, eight of portals kostade 70g, de andra kostar mellan 2g och 10g. Fick ner priset till en som sålde till 225g, han har skickat c.o.d nu, köpa eller inte köpa?

En hel Deck för 225? Mja, om du är kass på att hålla i pengar. Waste som fan dock.

Du ska aldrig köpa saker som du kan fixa själv mycket billigare.

Som min deck t.ex som jag sa. Den ligger på 250-300 på AH om man vill ha den.

Ace: 50-150~

8: 20-50~

5.7: 10-30~

2-4: 1-5~

Det enda man gör är att sitta och kolla varje dag på AH eller lyckas få det droppat. Finns alltid folk som lägger upp utan en aning om pris.

Köpte mina kort för;

Ace: 10g

8: 8g

7: loot

6: 3g

5: loot

4: kompis

3: loot

2: 1g

= 22g för min deck. Kan sälja den för 300g max.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En hel Deck för 225? Mja, om du är kass på att hålla i pengar. Waste som fan dock.

Du ska aldrig köpa saker som du kan fixa själv mycket billigare.

Som min deck t.ex som jag sa. Den ligger på 250-300 på AH om man vill ha den.

Det enda man gör är att sitta och kolla varje dag på AH eller lyckas få det droppat. Finns alltid folk som lägger upp utan en aning om pris.

22g för min deck. Kan sälja den för 300g max.

Tänkte följa ditt råd, men ser nu att killen kör något sorts monopol, han säljer warlords deck och portals deck och köper samtidigt upp alla billiga delar, jämt och ständigt, nästan hela tiden. Ibland lägger han ut dom igen, fast till ett högre pris. Så alla delar är so fucking overprice just nu, samt själva deck:en, och det har det varit i minst en vecka. Six, seven, five, eight kostar mellan 10 och 71g. Känns bara som jag kommer förlora om jag köper delarna "manuelt". Så, jag köper det nu, frågade killen idag igen vad han sålde den för, han svarade 250g.

225g är bättre än 250g

Det är inte riktiga pengar.

Jag hatar att vänta.

Jag är bra på att fixa tillbaka pengar som jag har kastat bort.

Und I rly want this item..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tänkt köra på en reroll för att hålla orken för wow uppe.

Horde är nästan ett måste, Tänker ändå inte ta äckelpala.

Vill testa en svår klass, Jag har bra spelförståelse och lär mig klasserna snabbt. Jag har redan en warlock och mage. Men kan kanske börja köra på dom igen.( båda är under lvl 20 )

Men det jag har tänkt mig mest att spela är warrior. Är det en svår klass att spela? Och en fråga till er som spelar/har spelat warrior i end game, är det kul?

( förväntar ett svar från Xemtoth nu :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tänkt köra på en reroll för att hålla orken för wow uppe.

Horde är nästan ett måste, Tänker ändå inte ta äckelpala.

Vill testa en svår klass, Jag har bra spelförståelse och lär mig klasserna snabbt. Jag har redan en warlock och mage. Men kan kanske börja köra på dom igen.( båda är under lvl 20 )

Men det jag har tänkt mig mest att spela är warrior. Är det en svår klass att spela? Och en fråga till er som spelar/har spelat warrior i end game, är det kul?

( förväntar ett svar från Xemtoth nu :rolleyes: )

Du ska få ett svar :wacko:

Warriors är rätt sega tills level 60, bra grinders imo, när man blir lv 60 så blir man princip en mördarmaskin om man har hyffsat gear, roligaste klassen jag kört iallfall :ermm: Fast e man instance så e faktist bloodthrist bättre.. om du vill se lite utav en warrior kan du ju kolla video.google.com o söka på "Xemtoth" och sen ta pvp videon :huh:

edit: äh, här har du den http://video.google.com/videoplay?docid=-5...8&q=Xemtoth

edit2: Jag har varit med i ZG,AQ20 och Molten core ,röjjt alla bossar, jag var DPS, alltså fick jag stå o nita bland rogusen, roliga var att jag nästan alltid låg överst på dmg listan, över mages,rogues o det :o rätt roligt :ermm: var rätt roligt o köra instances, imo är tankign SKITBOORING för gillar att göra dmg ,fast det är smaksak antar jag

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska få ett svar :rolleyes:

Warriors är rätt sega tills level 60, bra grinders imo, när man blir lv 60 så blir man princip en mördarmaskin om man har hyffsat gear, roligaste klassen jag kört iallfall :wacko: Fast e man instance så e faktist bloodthrist bättre.. om du vill se lite utav en warrior kan du ju kolla video.google.com o söka på "Xemtoth" och sen ta pvp videon :ermm:

edit: äh, här har du den http://video.google.com/videoplay?docid=-5...8&q=Xemtoth

Fin film :huh:

Ska fan dra upp en warrior till 60 nu innan BC, Brukar tröttna på mina chars vid lvl 40-45 men nu ska jag kämpa till 60 :ermm:

Och jo, Varför slutade du spela?

Tack för hjälpen btw =D

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fin film :wacko:

Ska fan dra upp en warrior till 60 nu innan BC, Brukar tröttna på mina chars vid lvl 40-45 men nu ska jag kämpa till 60 :ermm:

Och jo, Varför slutade du spela?

Tack för hjälpen btw =D

Blev så grymt beroende att jag tillomed dumpade min brud, sket i mina polare o skolan o sov knappt, behövde stoppas tyckte jag :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor