Stoffe Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Fick precis Soulrender ifrån en Duke i Silithus. En till så har jag riktigt bra DW. Tänker ändå ta Barbarous Blade om den droppas i DM då den ger +1crit% och 4 mer AP. Båda vapnen äger ju ändå IBS som jag har nu. Redigerad 8 oktober, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tja... Vet någon hur man får snabba rep i zandalar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tja... Vet någon hur man får snabba rep i zandalar?? Raida Zul'Gurub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tja... Vet någon hur man får snabba rep i zandalar?? Gör Zul'Gurub, vinn bijous/coins etc etc.. Anyways, igår gjorde vi en MC speedrun. 2 timmar 9 minuter tog det Lucifron-Ragnaros. Vann Aurastone Hammer och förlorade både Lawbringer Helm och Judgement Legplates mot en "inactive" Paladin (...) Idag avgör dom om jag blir en renodlad medlem, snackade lite med "Council" igår och dom bestämde sig för att låta mig bli en riktigt medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tja... Vet någon hur man får snabba rep i zandalar?? Köp 5k bijou så får du snabb rep, så fick jag från neutral > honored (inte med 5k dock ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Och hur mycke kostar det ??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Och hur mycke kostar det ??. Kolla AH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Och hur mycke kostar det ??. Dom brukar ligga på 10-15G st, finns några guilder som säljer 30 för 250g dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 30hp. Den har 6 ppm. (nu kommer folk säga "skaffa Crusader") Cru ger 75-100hp men har 1 ppm, dock +100STR 15 sek. Är inte en bra lösning att ta crus på ett vapen och lifesteal på det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Bah, har skippat moonkin nu och det går faktsikt bättre nu, har skaffat Nature's Swiftness, det har räddat livet på mig ganska ofta nu.. Försöker lära mig mina nya binds nu bara.. lite svårt i början^^ -- Meh, nu vill jag ha Darkmoon Card: Twisting Nether.. "Favorite Trinket in the Game Who's this guy who says it barely procs? It procs so much for me it seems hard to believe it's only 10%. I've had it proc 3 times in a row in WSG on two seperate occasions, and countless times its proc'd twice in a row. In my opinion this is one of the best items in the entire game, and the best trinket. I'm a druid, and when i rez with it, I can instant heal and innervate back to 100% in a matter of seconds. Not only is it great for PVP it's also great for PVE. If your raid wipes, you can have a 10% chance of rezzing and saving the day. Honestly there isn't a trinket in the game that I would replace this item with. Any druid who doesn't get this trinket, has no idea what they're missing. Do you know how funny it is when someone kills you in WSG or AB, and you rez, instant heal and moonfire spam them into oblivion, taking away the last bit of life you weren't able to before you died? God I can't even imagine how annoying it must be for the other person. " -- Anledningarna att skaffa denna (så som jag ser det) är att den aldrig blir riktigt dålig, den verkar vara bra för druider, alltid kul att irritera och chocka motståndare, ingen cd, slippa spinga 500 miljarder mil till corpsen för att ressa, den kan procca flera gånger i rad och det kan vara kewl att vara partyt's hjälte när man har ont om tid och alla präster/loladinarna är döda.. Fast nu kommer ni att säga att denna suger totalt och att det finns ingen anledning som hellst att skaffa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Bah, har skippat moonkin nu och det går faktsikt bättre nu, har skaffat Nature's Swiftness, det har räddat livet på mig ganska ofta nu.. Försöker lära mig mina nya binds nu bara.. lite svårt i början^^ -- Meh, nu vill jag ha Darkmoon Card: Twisting Nether.. Fast nu kommer ni att säga att denna suger totalt och att det finns ingen anledning som hellst att skaffa den? Skaffa den, du kommer ha den ett bra tag framöver. Den kommer bli utbytt till slut, men det tror jag du också förstår. Så köp inte korten för dyra. Jag har en Warlords Deck i min bank som jag har betalt 20g för. Jag är nöjd. Ska nog sälja den för 200-300g istället. @Xemtoth: Proc Per Minute. @T-ryder: Kan vara ett bra förslag. Folk brukar dock vilja ha 15agi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Skaffa den, du kommer ha den ett bra tag framöver. Den kommer bli utbytt till slut, men det tror jag du också förstår. Så köp inte korten för dyra. Jag har en Warlords Deck i min bank som jag har betalt 20g för. Jag är nöjd. Ska nog sälja den för 200-300g istället. Yay, tycker det verkar lite overprice på själva delarna på min server, ace of portals kostar 220g, eight of portals kostade 70g, de andra kostar mellan 2g och 10g. Fick ner priset till en som sålde till 225g, han har skickat c.o.d nu, köpa eller inte köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Piss. Hade förberett mig för att göra Naxxramas ikväll, men icke då. Hamnade i en aslång kö för att ta mig in på Doomhammer, så det var bara svälja stoltheten och önska dom lycka till i Ventrilo. Aja, imorrn blir det antingen Naxxramas eller AQ40. Hoppas på AQ40 /spit Naxxramas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Skaffade http://www.thottbot.com/?i=2984 till min twink förut ska försöka skaffa: http://www.thottbot.com/?i=6593 http://www.thottbot.com/?i=12802 http://www.thottbot.com/?i=5664 Och den blåa backen som droppar från skum i WC Innan veckans slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Och den blåa backen som droppar från skum i WC Skaffa Sentry Cloak istället. Stamina/HP är ALLT i ett twink BG, talar av egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Har ni sett South Park s10e08? South Parks WoW avsnitt. Blizzards vd eller nåt: -Whoever this person is he has played World of Warcraft nearly every hour of every day for the past year and a half. Gentlemen, we are dealing with someone here who... has absolutely no life. "Dramatisk musik" En kines: -How do you kill that which has no life? edit: såg nu att Cortez postade den i Dagens Lol-tåden. Redigerad 8 oktober, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Har sett den, grymt rolig. ;> Dödade Huhuran för nån timme sen, first kill. Ska börja på Twin Emperors strax. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Har sett den, grymt rolig. ;> Dödade Huhuran för nån timme sen, first kill. Ska börja på Twin Emperors strax. =) Addat dig på msn.. Duel? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Har ni sett South Park s10e08? South Parks WoW avsnitt. Blizzards vd eller nåt: -Whoever this person is he has played World of Warcraft nearly every hour of every day for the past year and a half. Gentlemen, we are dealing with someone here who... has absolutely no life. "Dramatisk musik" En kines: -How do you kill that which has no life? edit: såg nu att Cortez postade den i Dagens Lol-tåden. Haha, Ja har sett den : ) "When things look dark you shall not give up on the world.....Of warcraft" Eller nått i den stilen Redigerad 8 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha med blizzard snubbarna: Den ena: "Dont u got a account?" Den andre: "No i got a life" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts