GiZmo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Men lol...det står "healing" och såvitt jag vet så healar inte warlocks. Ja den är ju bättre än 1% dodge som han hade innan.. Sen vet jag inte om warlocks kan heala på piratservrar.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har en fråga; Funkar items som ger +Healing som t.ex Ablyssal Legs of Restoration(33+ on healing spells) med warrior Bloodthirst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har en fråga; Funkar items som ger +Healing som t.ex Ablyssal Legs of Restoration(33+ on healing spells) med warrior Bloodthirst? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har en fråga; Funkar items som ger +Healing som t.ex Ablyssal Legs of Restoration(33+ on healing spells) med warrior Bloodthirst? Nope, men har du rallying cry of the dragonslayer så can du critheala med bloodthirst => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Körde BWL igår, gick skit försa timmen, så vi tog 1 timmes paus. ^^ Iaf, fick Bloodfang Boots från Broodlord. =) EDIT Btw, Knarkuzz, ta bort Minz från din ignorelist är du snäll. ;> Redigerad 7 oktober, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Börjat lvla en rogue som ska bli en lvl 19 twink, Jag har 500-600 g att spendera på ench och vapen. Har även 60 freinds som kan boosta DM/WC so villka items borde jag skaffa? Samt villka ench. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hm. Hp+100, agillity+15(1 handed) Ochpå andra vapnet en crusader. Och sen lite annat. Kanske lifestealing föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Hm. Hp+100, agillity+15(1 handed) Ochpå andra vapnet en crusader. Och sen lite annat. Kanske lifestealing föresten. Crusader är väll i vilket fall bättre än lifestealing?`man får ju 100+ strength och heal, jag menar, crusader healar väll mera än lifestealing gör? Redigerad 7 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Snubben i den här filmen ser ut som en undead men han dödar hordes, alltså har han 'replace:at' sin Ras Modell med en UD modell som snubben med Nightbane istället för Cat Form(eller?). Så jag undrar om någon vet hur man gör? http://video.google.com/videoplay?docid=13...56175&q=pvp Edit: Lollson säger att du är i OG atm, så Husa jag är på väg nu. Better be pvp enabled bitch. Redigerad 7 oktober, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Crusader är väll i vilket fall bättre än lifestealing?`man får ju 100+ strength och heal, jag menar, crusader healar väll mera än lifestealing gör? Lifestealing proccar nog oftare. @GiZmo En duel? ;> Redigerad 7 oktober, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Lifestealing proccar nog oftare. @GiZmo En duel? ;> Det gör den väl inte iaf? Vad jag läste förut så proccade crusader oftare än lifestealing, kan dock ha ändrats. Edit: Längst åt höger på din signatur så har dom "LOLLERCOASTER" ett fel, "LOLLOL" Redigerad 7 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tänk er själv +100 Strength på lvl 19? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Det gör den väl inte iaf? Vad jag läste förut så proccade crusader oftare än lifestealing, kan dock ha ändrats. Edit: Längst åt höger på din signatur så har dom "LOLLERCOASTER" ett fel, "LOLLOL" Lifestealing har alltid proccat oftare än crusader, vad dom räknat ut på Thottbot tror jag lifestealing har en procc chans på runt 10-15% medans crusader runt 5-10% Redigerad 7 oktober, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Meh, skulle hjälpa giz att tjäna ihop lite honor eftersom att jag "råkat" förstöra ADSL-stationen i hans område. Fett jävla trist med 9 premades i rad... man har inte en jävla chans mot 9 Marshals och en Field Marshal, men jag är fett stolt över att jag fick ner en Marshal eller Field Marshal till 1% hp ;D hatahatahatahatahata premades O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Har kollat igenom tier 0, tier 0.5 och diverse blues ifrån DM och beslutat mig för att tier 0 respektive 0.5 kan gå och dränka sig. otroliga mängder crit ifrån DM, lägg till barbarous blade med +25 agility och du har den ultimata pre-raid huntern. BS/BM kan möjligtvis få fylla i några tomrum, shoulders är det enda jag kommer på som inte kan hittas i en bättre version i DM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Har kollat igenom tier 0, tier 0.5 och diverse blues ifrån DM och beslutat mig för att tier 0 respektive 0.5 kan gå och dränka sig. otroliga mängder crit ifrån DM, lägg till barbarous blade med +25 agility och du har den ultimata pre-raid huntern. BS/BM kan möjligtvis få fylla i några tomrum, shoulders är det enda jag kommer på som inte kan hittas i en bättre version i DM. Vad bra att en iaf har förstått det. Tier0 och 0.5 är ren skit. Tier0 har bara råa stats. Alltså skit skit skit. Och Tier0.5 har just "greenshit" på sig, men kostar skjortan och det finns vanliga non-tier saker som är bättre på alla 8 slots. Alla setbonuses på alla sets är också ren skit som inte hjälper dom upp ur träsket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jo, justdet. Hur mycket liv snor man när man proccar med life stealing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jo, justdet. Hur mycket liv snor man när man proccar med life stealing? 30hp. Den har 6 ppm. (nu kommer folk säga "skaffa Crusader") Cru ger 75-100hp men har 1 ppm, dock +100STR 15 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 30hp. Den har 6 ppm. (nu kommer folk säga "skaffa Crusader") Cru ger 75-100hp men har 1 ppm, dock +100STR 15 sek. "PPM"? vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vild gissning, proc per minute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts