Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Så duktigt för dig då. Eftersom du inte kan eller vill filma så får jag väl kolla när du duellar utanför Orgrimmar. För jag hoppas du är Horde, då jag har en 40 mage där. Feli IGN.

Visst är det nu vi diskuterar, men för att säga att ingen annan än du och en till i hela världen är bra druider, när du inte lirat innan 1.8 tycker jag är väldigt egoistiskt.

Jag sa inte att ingen mer än jag och en i hela världen är bra druider, jag sa att de var mycket sällsynta, precis som med alla andra classer.

Och med bra så menar jag inte att man kan döda nån, eller att man vinner 50% av alla dueller/1on1s. Med bra menar jag att man använder alla sina skills när de är bra att använda och man själv/sitt team tjänar på det. Att man vet när man ska heala och när man ska spamma wrath, att man vet när man ska bearforma och travelforma etc.

tex en av de "bästa"(enligt många) shamanerna på realmen förut, i AB när jag lirade mot honom, vi deffar mine, han är enda healer, låter warriorn dö, låter roguen dö (nej, gick inte jättesnabbt, hade minst 10-15 sek på sig att heala dem), och till sist så dör även vi 2... pga att han spammade shocks och chain lightning, visst han dödade ett par men alliance fick mine. Dåligt spelat, för att man har epix armor och kan döda folk är man inte bra.

Bra spelare i min åsikt över huvud taget är väldigt sällsynta eftersom jag hela tiden ser att många gör misstag, märks inga misstag så är man bra.

Speciellt bra druider är VÄLDIGT sällsynta, bland annat för att druider är en av de svåraste och mest "perfektionismkrävande" classes, när du lirar mot BRA spelare. Speciellt innan du själv har bra gear.

Med perfektionismkrävande menar jag att du måste ha rätt spec, rätt gear, samt vara verkligt skicklig och veta vad du gör, vad din motståndare gör, vad din motståndare inte borde göra, och vad han borde göra. (med andra classes tex hunter är det bara att skjuta på och lira likadant mot alla classes så länge du inte lirar mot riktigt BRA spelare, däremot om du lirar mot BRA spelare så lär du variera dina fighter, även som hunter)

Och jag lirade innan 1.8 dock inte endgame(med druiden, med huntern vare endgame för fulla muggar), 8/11/32 som de flesta andra.

Atm är jag speccad 24/0/27 så vetefan om det vore mycket att se mig duellande, tar rogues och warriors, dåliga mages, andra druider (efter 20 min), de flesta shamaner (de dåliga), på min egen shaman förlorar jag inte mot en enda druid utom den andra som är bra som jag snacka om, som även har full t2.5.

Har också inte särskilt bra duelling gear på druiden utan endast blessed bulwark samt lite cloth/leather balance gear...

Har inte natures grasp eller moonkin i mitt spec så blir faktiskt tufft mot bra(+gearade) rogues oxå btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp.

Vi tog ner Instructor Razuvious idag. När vi skulle försöka oss på Anub'Rekhan började datorn spöka och starta om osv.. bluescreens och hela kitet.

En i guilden sa att jag borde installera om hela systemet, men vad tror ni att felet är?

Jag tror felet är att du är inte tillräckligt intelligent helt enkelt.

Hur ska vi ens kunna gissa oss på vad felet är om du inte beskriver det ingående och ger oss en detaljerad beskrivning av ditt system?

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp.

Vi tog ner Instructor Razuvious idag. När vi skulle försöka oss på Anub'Rekhan började datorn spöka och starta om osv.. bluescreens och hela kitet.

En i guilden sa att jag borde installera om hela systemet, men vad tror ni att felet är?

Många har fått krascher när de skulle ha ihjäl Anub'Rekhan men den senaste patchen skulle ha fixat det felet. Jag vet faktiskt inte, börja med att installera om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp.

• Fixed an issue where players could crash while fighting Anub'Rekhan.

Antagligen så är det inte fixat då, eller så kan det va för du inte får han texturerad. Han du se om han var det eller inte (Samma bugg som Thunderfury har hela tiden)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i princip samma problem som jag hade förut, bluescreens och sånt..

Jag funderar på att installera om hela köret och se om det hjälper.

-

Oftast händer det när det är mycket som händer på samma gång, datorn ger upp helt enkelt.

Jag tror felet är att du är inte tillräckligt intelligent helt enkelt.

Hur ska vi ens kunna gissa oss på vad felet är om du inte beskriver det ingående och ger oss en detaljerad beskrivning av ditt system?

...

Dig bryr jag mig inte om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor