Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

'Nuff said.

Du är OOMkin för du inte vågar eller har respeccat innan, du har den för du gillar att stå och dansa i stan, vilket antyder på att du är in på RP sidan av gamers.

Grötmuppen, du kan få honom. Han är ett förlorat fall, som de flesta andra.

Jag vill inte ha honom :)

Har hittils under mina 1.5 års wowspelande inte mött mer än en bra druid ( vissa kan heala vissa kan dpsa, men ingen kan göra allt, vilket är en druids starka sida), 2 om man räknar mig själv ;)

Vill bara klargöra att jag inte tycker att man ska va moonkin i naxx, som jag antydde i nån post...

Då är det minst 21 points i resto som gäller.

Mina posts har också mest inriktat sig på pvp och pre-naxx(det stadie som moonkin snubben verkar vara i) där moonkin SPEC(det betyder inte att du alltid måste va moonkin, även om ifall du har gearet för det och raiden har nog med healing gärna kan vara det i många fights)

Själv är jag inte moonkin nu sen jag joinade ett naxx guild med druiden (som brukade vara en alt) utan 24 balance 27 resto för moonglow och nature's grace samt pvp möjligheter.

I av (både nu och när jag lirade moonkin) så använder jag alla spells jag har, utom möjligen soothe pet, challanging roar, taunt samt swipe eller teleport moonglade.

Och jag har varken som moonkin eller som 24/0/27 haft något problem att överleva.

Atm så njuter jag av att avlossa 1.5 sec wrath's som crittar ca 1000 +/- ~40

och det är utan mycket spell dmg, endast +ca 350 tänk dig då en som får prio/rättigheter att köpa/rolla på diverse cloth items i aq40, bwl, mc, zg, aq20 etc.

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte ha honom :)

Har hittils under mina 1.5 års wowspelande inte mött mer än en bra druid ( vissa kan heala vissa kan dpsa, men ingen kan göra allt, vilket är en druids starka sida), 2 om man räknar mig själv ;)

Vill bara klargöra att jag inte tycker att man ska va moonkin i naxx, som jag antydde i nån post...

Då är det minst 21 points i resto som gäller.

Mina posts har också mest inriktat sig på pvp och pre-naxx(det stadie som moonkin snubben verkar vara i) där moonkin SPEC(det betyder inte att du alltid måste va moonkin, även om ifall du har gearet för det och raiden har nog med healing gärna kan vara det i många fights)

Själv är jag inte moonkin nu sen jag joinade ett naxx guild med druiden (som brukade vara en alt) utan 24 balance 27 resto för moonglow och nature's grace samt pvp möjligheter.

I av (både nu och när jag lirade moonkin) så använder jag alla spells jag har, utom möjligen soothe pet, challanging roar, taunt samt swipe eller teleport moonglade.

Och jag har varken som moonkin eller som 24/0/27 haft något problem att överleva.

Atm så njuter jag av att avlossa 1.5 sec wrath's som crittar ca 1000 +/- ~40

och det är utan mycket spell dmg, endast +ca 350 tänk dig då en som får prio/rättigheter att köpa/rolla på diverse cloth items i aq40, bwl, mc, zg, aq20 etc.

Du tror onektligen att du är bra, du kan inte filma dig själv när du gör allt så fruktansvärt bra?

Sen har du alltså bara mött en bra druid. Det bevisar ju bara att din server är fruktansvärt svag på druid sidan.

Aja, orkar inte med diskutionen. tror inte du spelat druid endgame innan 1.8 så därför har du ingen talan. Vad hände med din hunter föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpa? Jag kan enchanta själv ^_^ Klaga inte på mig att jag enchanting nudå :)

§Mr.Magic: Zomg, nu kommer världen gå under!!!!! Jag har ju inte ens flurry!!!!! ;)

Du frågade ju "vad tycks?", då får du väl tåla att han kritiserar. Flurry är enligt mig en väldigt bra talent.

förresten, vilken typ av glow får man av elemental slayer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror onektligen att du är bra, du kan inte filma dig själv när du gör allt så fruktansvärt bra?

Sen har du alltså bara mött en bra druid. Det bevisar ju bara att din server är fruktansvärt svag på druid sidan.

Aja, orkar inte med diskutionen. tror inte du spelat druid endgame innan 1.8 så därför har du ingen talan. Vad hände med din hunter föresten?

Jag är ganska duktig, ja :wacko:. Har dock inte möjlighet(eller intresse av/ork heller för den delen) att filma det atm, bland annat pga att min ordinarie dator pajja och jag sitter på en gammal temporärt, du kan dock räkna med att få se en del paladin action från min sida i burning crusade.

Ja, de flesta druider är inte bra på mycket när det gäller PvP, inte många av andra classer heller.

Har dock svårt att föreställa mig att alla på Talnivarr är noobs medans de är mycket mer sällsynta på andra realms.

Nix, inge druid endgame innan 1.8, om man nu inte räknar MC som endgame... undrar dock vad det har med saken att göra, det är väll just nu vi diskuterar?

Huntern sålde jag för 4 laxar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ganska duktig, ja :wacko: . Har dock inte möjlighet(eller intresse av/ork heller för den delen) att filma det atm, bland annat pga att min ordinarie dator pajja och jag sitter på en gammal temporärt, du kan dock räkna med att få se en del paladin action från min sida i burning crusade.

Ja, de flesta druider är inte bra på mycket när det gäller PvP, inte många av andra classer heller.

Har dock svårt att föreställa mig att alla på Talnivarr är noobs medans de är mycket mer sällsynta på andra realms.

Nix, inge druid endgame innan 1.8, om man nu inte räknar MC som endgame... undrar dock vad det har med saken att göra, det är väll just nu vi diskuterar?

Huntern sålde jag för 4 laxar. :wub:

Så duktigt för dig då. Eftersom du inte kan eller vill filma så får jag väl kolla när du duellar utanför Orgrimmar. För jag hoppas du är Horde, då jag har en 40 mage där. Feli IGN.

Visst är det nu vi diskuterar, men för att säga att ingen annan än du och en till i hela världen är bra druider, när du inte lirat innan 1.8 tycker jag är väldigt egoistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig haft detta problem förut..

--

Prosessor: AMD Athlon 64 3500+

Ram Minne: Kingstone KVR 1GB DDR

Moderkort: MSI KN8 Neo4

Grafikkort: ATI Radeon X800GT 256Mb

Hårddisk: Maxtor DimandMax10 200GB

Bildskärm: 19" SAMSUNG Synkmaster 913n TFT

--

Någon aning om vilket i addon problemet kan sitta i? :wub: