Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hej alla!

Är lite sugen på att börja spela WoW, men har lite småfrågor till er som lirat ett bra tag nu ^_^

1. Vad ligger månadskostnaden på? har den höjts/sänkts sen releasen?

2. Finns det nått sätt att testa på spelet innan man köper de? vet att de inte riktigt fungerar att släppa Demos på onlinespel, men finns det nått sätt att testa det?

3. Har du som spelat en längre tid börjat tröttna, eller finns det alltid saker som man kan hålla igång med?

4. Allmän motivering med va som e så jävla bra med de här spelet? ^_^

Tackar för att du la ner din tid på att hjälpa en vilsen själ (w00t)

1. 1mån 12.99€, 3mån 35.97€, 6mån 65.94€

2. http://teaser.wow-europe.com/

3. Jag har spelat sen realesen 2005. Alltså i 1½ år. Det finns stunder då man tröttnar, och det kommer inträffa för alla. Men, jag har sagt det innan och jag säger det igen. Tills Blizzard slutar uppdatera spelet, kommer man aldrig sluta spela om man har intresset. Är du less på spelet kan du ta en paus i nån månad, och när du är tillbaka så har det kommit en ny patch med nya saker. Oftast.

4. Otroligt många möjligheter, jättestor värld, grymt bra historia bakom allt, många olika klasser, och alla kan spelas på precis ditt egna sätt. Inget som är rätt eller fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, skriver en liten lista på vad jag ska göra framöver..

1. Skaffa Wildheart Spaulders och Wildheart Kilt (döda white wolfie i LBRS och barbaron i strath tills ögonen blöder)

2. Omvandla alla mina wildheart delar till "hela" Feralheart Raiment i de där questen, förutom Feralheart Crowl och Vest eftersom jag inte orkar skaffa Wildheart Crowl och Vest atm.

3. Döda booty bay guards till jag blir friendly med bloodsailors, sedan göra några quests som blir tillgängliga då och få bloodsail "gear", sedan lämna in massa silkcloth till snubben utanför och bli natural med booty bay igen.

4. Göra BRD JB, och få daggern som ser ut som ett litet svärd imo (passar fint till Bloodsail Buccaneers gear:et)

5. Skaffa Orb of Deception / 100% mount.. <3

Är dock lite osäker på i vilken ordning jag ska ta allt..

--

Jag ska samt köra Z'G så mkt jag kan med guilden, och guildleaderen vill att jag ska specca så inte jag har 99% av alla mina talent points i balance, någon som har något fint Balance/Resto träd i bakluckan? Jag vill fortfarande ha Moonkin&najsiga critts med star/moonfire.. passar fint till min

Idol of the Moon

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Skaffa Wildheart Spaulders och Wildheart Kilt (döda white wolfie i LBRS och barbaron i strath tills ögonen blöder)

2. Omvandla alla mina wildheart delar till "hela" Feralheart Raiment i de där questen, förutom Feralheart Crowl och Vest eftersom jag inte orkar skaffa Wildheart Crowl och Vest atm.

3. Döda booty bay guards till jag blir friendly med bloodsailors, sedan göra några quests som blir tillgängliga då och få bloodsail "gear", sedan lämna in massa silkcloth till snubben utanför och bli natural med booty bay igen.

4. Göra BRD JB, och få daggern som ser ut som ett litet svärd imo (passar fint till Bloodsail Buccaneers gear:et)

--

Jag ska samt köra Z'G så mkt jag kan med guilden, och guildleaderen vill att jag ska specca så inte jag har 99% av alla mina talent points i balance, någon som har något fint Balance/Resto träd i bakluckan? Jag vill fortfarande ha Moonkin&najsiga critts med star/moonfire.. passar fint till min

Idol of the Moon

1. WH är skit.

2. FH är waste of money.

3. Döda goblins vid sjön i norra STV. Dom ger BB rep.

4. Det är ju helt fel sort. Du ska ha en "sabre" (Som svärdet VC droppar i DM)

5. Mount > Orb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. WH är skit.

2. FH är waste of money.

3. Döda goblins vid sjön i norra STV. Dom ger BB rep.

4. Det är ju helt fel sort. Du ska ha en "sabre" (Som svärdet VC droppar i DM)

5. Mount > Orb.

1. Japp, fast jag behöver det för att fixa FH.

2. Nah, inte enligt moi.

3. Venture.Co I know, 1+ på både Bloodsail&BB på varje snubbe jag dödar är väl bra, men det går helt enkelt för sakta.. och så respawnas segt..

4. Link plx?, har letat efter ett annan grej men den där var den enda fina jag hittade..

5. Jag ska skaffa båda, smartast vore mounten, men det kommer ta hundraelva år för mig att fixa så mkt guld som krävs+så köpte jag inte epic tiger riding innan patchen.. antar att jag får köpa guld på nätet.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Nah, inte enligt moi.

3. Venture.Co I know, 1+ på både Bloodsail&BB på varje snubbe jag dödar är väl bra, men det går helt enkelt för sakta.. och så respawnas segt..

4. Link plx?, har letat efter ett annan grej men den där var den enda fina jag hittade..

5. Jag ska skaffa båda, smartast vore mounten, men det kommer ta hundraelva år för mig att fixa så mkt guld som krävs+så köpte jag inte epic tiger riding innan patchen.. antar att jag får köpa guld på nätet.. ^^

Man kunde inte ha köpt epic tiger riding innan patchen. då fanns bara det vanliga tiger riding.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Nah, inte enligt moi.

Du är OOMkin om jag förstått det rätt, då är DM där du bör hänga 24/7 tills du har allt du vill ha därifrån.

Finns grymt mycket leather med crit/hit/spelldmg. WH är och förblir ett sistahands val, som alla andra tier0. tier0.5 är grym waste på guld, och inte särskilt bra. Du har samma jävla set bonus som på WH, vilket suger pung ändå. skaffa random skit istället och spara pengarna till mount.

Lär dig spendera rätt, istället för att slösa på skit du inte kommer använda mer än någon månad.

*EDITZOR*

Ang. var du ska ha i näven när du väl har ditt Bloodsailor set.

Det är bara svärd som har den modellen, men då fick jag en snille blixt.

http://www.thottbot.com/?i=6967

http://www.thottbot.com/?i=9436

http://www.thottbot.com/?i=35681

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

--

Idol of the Moon

Fasen va lågt du sattsar på allt (w00t) det du vill ha e ju ren skit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem.

Jag tankade trialversionen som GiZmo länkade, och jag hållerpå med registreringen.

Så är jag på sidan där man ska skriva in kortets nr och skit, men jag vill ju inte betala, jag vill ju testa gratisversionen, så vad ska jag göra ?

Jag har för mig att man måste skriva in kortnummret, men du behöver inte betala iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem.

Jag tankade trialversionen som GiZmo länkade, och jag hållerpå med registreringen.

Så är jag på sidan där man ska skriva in kortets nr och skit, men jag vill ju inte betala, jag vill ju testa gratisversionen, så vad ska jag göra ?

Enligt informationen jag fick när jag skulle ladda ned trialen, och höll på med registreringen, så ska man skriva sitt kort nr, fast dom kommer inte ta pengar ifrån det. ^_^

För man gjorde bara ett s.k "Trial account."

Och om man sedan köpte hela spelet, så kunde man uppgradera sitt "Trial account" till ett riktigt account, då tar dom pengar ifrån det givetvis. ^_^

Det ska stå vid stället där du ska skriva in ditt kort nr att "We will not charge you for anything..." eller något sånt om jag minns rätt. (:!!!:)

Edit: Man måste ha ett kort för att kunna spela Trial versionen. Har jag för mig. (w00t)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt informationen jag fick när jag skulle ladda ned trialen, och höll på med registreringen, så ska man skriva sitt kort nr, fast dom kommer inte ta pengar ifrån det. (w00t)

För man gjorde bara ett s.k "Trial account."

Och om man sedan köpte hela spelet, så kunde man uppgradera sitt "Trial account" till ett riktigt account, då tar dom pengar ifrån det givetvis. ^_^

Det ska stå vid stället där du ska skriva in ditt kort nr att "We will not charge you for anything..." eller något sånt om jag minns rätt. ^_^

Ja, jo, jag har förstått hela det här med att det inte kommer dras några pengar, men jag har ju inga av de där korten som finns att välja, så jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva in där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jo, jag har förstått hela det här med att det inte kommer dras några pengar, men jag har ju inga av de där korten som finns att välja, så jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva in där.

Hm, jag tror man måste ha ett sådant kort för att kunna spela. Bara försöka få numret på någon av dina föräldrars kort då annars. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor