Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Knasigt. Ett monster tog sig in i Ironforge kl 00:35 i söndags. Haha. det tog ca 2 minuter att få det dödat med ca 50 pers. Tog en screen :P

Infernals. :lol:

En warlock som har enslaveat antar jag. För det finns inga infernals i IF. :P

Btw, så har jag sett en massa infernals som summons numera. Är det en nytillagd quest till WL's eller? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Infernals. :lol:

En warlock som har enslaveat antar jag. För det finns inga infernals i IF. :P

Btw, så har jag sett en massa infernals som summons numera. Är det en nytillagd quest till WL's eller? :wub:

Folk tycker bara det är kul att springa in med sin infernal till andra factionen's raid och releasea :P

Roligare när dem summonar en doomguard :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: Banne med vad kul det är med honoursystem, särkilt i Tarren Mill och arenan!

HA!! vi fick kistan en gång, sug på den ni! Jag har upptäckt att Alliance är jävligt många fler än the horde nu (Arenan!!)

Men var kul iaf, har 1 DK och 497 HK's nu ^^

Rogues är nedrans bra i raid, "shit" allys springer förbi lvl ?? går i stealth och gömmer sig, ser en lvl 25 komma hoppar upp framifån, gouge, backstab kidneyshot, evercite, död ^^

så grymmt alltså :lol:

aja, ska questa nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG HAR FÃ…TT EN GET!!!

Håll käft och försvinn. ^_^

OT;

Mycket trevligt lir idag. Eller började väl igår kan man väl säga. Har precis bytt guild och spelar nu med dom stora grabbarna. :P

Igår lootade min guildkompis Kang the Decapitator. Lagom status på det och vi andra blev ganska avundsjuka pga av hans fina fynd. Sen idag så bjöd dom med mig på en Maraudon runda. Jag har redan gjort skiten men hängde med för lite skön exp och loot. Innan vi äns hinner gå in i någon av de 2 instancerna där så lootar vi Dazzling Longsword. ^_^ Min första epic drop!!!

Sen när vi var klara där så var klockan halv 12 typ. Och jag hade 3000 till lvl. Så jag drog lvl snabbt som attans, vi drog till Arenan i STV och gissa vem som lootar kistan! Ju, samma kille som lootade yxan. Kan skryta med att jag va med och försvarande honom. Och ganska hyffsad loot i kistan.

Han lootade nån cloth shoulder skit, en mana potion och Arena Master

Det var allt för idag. Lägger upp ett screen på epic dropen med.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

12 dagar har jag för mig om att det stog när jag kollade förut.

Men klicka här vetja. Bild på dom första i WoWs historia som har dödat Ragnaros. Och svärdet han droppade var ju inte direkt liiiite dåligt.

Hahaha. inte illa! Vänta nu, är inte Ragnaros en ny server som kom upp för 1 ½ vecka sedan?, jäklar vad dom måste spelat för att nå lvl 60! ;P

Edit: Vill bara försäkra mig på att alla sett denna...! (när onyxia åker på stryk...) :D

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor