MetoC7 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kan nÃ¥n komma pÃ¥ ett bra nickname till min kompis? Han sitter nämligen och funderar "Net" lÃ¥ter väll fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hehe, stackars hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Knasigt. Ett monster tog sig in i Ironforge kl 00:35 i söndags. Haha. det tog ca 2 minuter att fÃ¥ det dödat med ca 50 pers. Tog en screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Knasigt. Ett monster tog sig in i Ironforge kl 00:35 i söndags. Haha. det tog ca 2 minuter att fÃ¥ det dödat med ca 50 pers. Tog en screen Infernals. En warlock som har enslaveat antar jag. För det finns inga infernals i IF. Btw, sÃ¥ har jag sett en massa infernals som summons numera. Är det en nytillagd quest till WL's eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Infernals. En warlock som har enslaveat antar jag. För det finns inga infernals i IF. Btw, sÃ¥ har jag sett en massa infernals som summons numera. Är det en nytillagd quest till WL's eller? Folk tycker bara det är kul att springa in med sin infernal till andra factionen's raid och releasea Roligare när dem summonar en doomguard http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/WoWScrnShot_033105_140443.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Banne med vad kul det är med honoursystem, särkilt i Tarren Mill och arenan! HA!! vi fick kistan en gÃ¥ng, sug pÃ¥ den ni! Jag har upptäckt att Alliance är jävligt mÃ¥nga fler än the horde nu (Arenan!!) Men var kul iaf, har 1 DK och 497 HK's nu ^^ Rogues är nedrans bra i raid, "shit" allys springer förbi lvl ?? gÃ¥r i stealth och gömmer sig, ser en lvl 25 komma hoppar upp framifÃ¥n, gouge, backstab kidneyshot, evercite, död ^^ sÃ¥ grymmt alltsÃ¥ aja, ska questa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 MIn nya prälle tar. Har hittils inte dött en enda gÃ¥ng. Är pÃ¥ level 8 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 JAG HAR FÃ…TT EN GET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 JAG HAR FÃ…TT EN GET!!! HÃ¥ll käft och försvinn. OT; Mycket trevligt lir idag. Eller började väl igÃ¥r kan man väl säga. Har precis bytt guild och spelar nu med dom stora grabbarna. IgÃ¥r lootade min guildkompis Kang the Decapitator. Lagom status pÃ¥ det och vi andra blev ganska avundsjuka pga av hans fina fynd. Sen idag sÃ¥ bjöd dom med mig pÃ¥ en Maraudon runda. Jag har redan gjort skiten men hängde med för lite skön exp och loot. Innan vi äns hinner gÃ¥ in i nÃ¥gon av de 2 instancerna där sÃ¥ lootar vi Dazzling Longsword. Min första epic drop!!! Sen när vi var klara där sÃ¥ var klockan halv 12 typ. Och jag hade 3000 till lvl. SÃ¥ jag drog lvl snabbt som attans, vi drog till Arenan i STV och gissa vem som lootar kistan! Ju, samma kille som lootade yxan. Kan skryta med att jag va med och försvarande honom. Och ganska hyffsad loot i kistan. Han lootade nÃ¥n cloth shoulder skit, en mana potion och Arena Master Det var allt för idag. Lägger upp ett screen pÃ¥ epic dropen med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det där svärdet var läskigt lik Phantom Blade. Dock var ju den där snabbare, sÃ¥ den är nog att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det där svärdet var läskigt lik Phantom Blade. Dock var ju den där snabbare, sÃ¥ den är nog att föredra. Lvl 44 req. pÃ¥ Phantom blade. Därför är longsword mycket bra pÃ¥ lvl 36. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Lvl 44 req. pÃ¥ Phantom blade. Därför är longsword mycket bra pÃ¥ lvl 36. Hmm den där roguen som skriver "need" verkar lite suspekt. Vad ska man med det där svärdet till när man är runt 48? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hmm den där roguen som skriver "need" verkar lite suspekt. Vad ska man med det där svärdet till när man är runt 48? Han hade nÃ¥n crappy 1H mace som han inte ville ha. Och det svärdet va bättre helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Bara lite nyfiken, hur länge har ni alla spelat? Kolla det genom att skriva /played Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 12 dagar 14 timmar lvl 48 pÃ¥ gränsen till 49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har slöat. Tror jag har upp mot 16 dagar nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Blev lvl 60 idag, efter ungeför 18 dagar tror jag behöver dock 500-550g till epic mount men tar nog inte mer än en vecka eller 2 att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 12 dagar har jag för mig om att det stog när jag kollade förut. Men klicka här vetja. Bild pÃ¥ dom första i WoWs historia som har dödat Ragnaros. Och svärdet han droppade var ju inte direkt liiiite dÃ¥ligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) 12 dagar har jag för mig om att det stog när jag kollade förut. Men klicka här vetja. Bild pÃ¥ dom första i WoWs historia som har dödat Ragnaros. Och svärdet han droppade var ju inte direkt liiiite dÃ¥ligt. Hahaha. inte illa! Vänta nu, är inte Ragnaros en ny server som kom upp för 1 ½ vecka sedan?, jäklar vad dom mÃ¥ste spelat för att nÃ¥ lvl 60! Edit: Vill bara försäkra mig pÃ¥ att alla sett denna...! (när onyxia Ã¥ker pÃ¥ stryk...) Redigerad 26 april, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Självfallet har vi sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts