Blaucrozz Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Grom'Gol aint big enough for both of us lol, Vad spelar ni båda för Classes? Vem vann etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 lol, Vad spelar ni båda för Classes? Vem vann etc. giz shammy magic rogue tror jag ;> Dom ska väll köra idag? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 giz shammy magic rogue tror jag ;> Dom ska väll köra idag? =) Yep om 10 timmar exact, och jag kör rogue. Vill inte mosa hans fina ansikte för mycket genom warriorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Yep om 10 timmar exact, och jag kör rogue. Vill inte mosa hans fina ansikte för mycket genom warriorn. Haha sluta retas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Haha sluta retas Amen du har ju FROSTSHOCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Amen du har ju FROSTSHOCK Jak har totemz okså!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jak har totemz okså!!!! FROSTSHOOOOOCK ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ska testa en ny teknik så om den funkar så ska du inte ens hinna använda frostschuüuck :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ska testa en ny teknik så om den funkar så ska du inte ens hinna använda frostschuüuck :] Hmm jag förstår vilken taktik du ska använda, well jag har ett extra ess i rockärmen jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hmm jag förstår vilken taktik du ska använda, well jag har ett extra ess i rockärmen jag med Insignia of the horde? Good luck chump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Insignia of the horde? Good luck chump! Nah, lite annat smått och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nah, lite annat smått och gott Vad sägs om att sluta snacka och göra det nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Alterac valleys epic mount kräver ju 150 riding skillz var får jag det??.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 @ Nerheden. Du som var så kaxig... Vill du inte ha duellen längre? Vi får väl ta den när du inte är trött.. aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hej alla! Är lite sugen på att börja spela WoW, men har lite småfrågor till er som lirat ett bra tag nu 1. Vad ligger månadskostnaden på? har den höjts/sänkts sen releasen? 2. Finns det nått sätt att testa på spelet innan man köper de? vet att de inte riktigt fungerar att släppa Demos på onlinespel, men finns det nått sätt att testa det? 3. Har du som spelat en längre tid börjat tröttna, eller finns det alltid saker som man kan hålla igång med? 4. Allmän motivering med va som e så jävla bra med de här spelet? Tackar för att du la ner din tid på att hjälpa en vilsen själ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) 1. One-Month Subscription - 12.99 EURO, Three-Month Subscription - 35.97 EURO, Six-Month Subscription - 65.94 EURO 2. Finns en trial. 3. Har spelat i över ett halvår, har jag tröttnat? Nejje. 4. Finns så mkt att uppleva.. helt enekeklet.. ._. Redigerad 1 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 En trial? jag som trodde jag hade googlat klart ang. de! har du ngn länk i bakfickan du vill dela med dig av? tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Fick reda på nu att jag har ZG som börjar 18:00/18:30, så va utanför grom gol tidigare? Annars får jag hitta på nån skit ursäkt som att jag ska reparera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Fick reda på nu att jag har ZG som börjar 18:00/18:30, så va utanför grom gol tidigare? Annars får jag hitta på nån skit ursäkt som att jag ska reparera. Perfekt, jag har nämligen bwl 19:00, så ska vi säga 18:20 utanför grom'gol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 @ Nerheden. Du som var så kaxig... Vill du inte ha duellen längre? Vi får väl ta den när du inte är trött.. aight? Kommer alltid vara trött tack vare att jag har en sjukdom. Henoch-Schönleins purpura. Bara att söka på internet, så får du se vad den gör, därav biverkningar : TRÖTT, är en av dem, fast kanske inte står där, men prata med vilken läkare som helst så lär de säga nått om det. Men nångång ska du få stryck som du redan har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts