Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Kan inte idag, kör bwl. Hmm vad sägs om på fredag? alla tider passar mig. Aa langa en tid efter 16:00 så är jag där bre, de du som aldrig passar tider, eftersom du vet att du blir ägd. z_Z och skyll inte på resto, YA RAT BASTERD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Aa langa en tid efter 16:00 så är jag där bre, de du som aldrig passar tider, eftersom du vet att du blir ägd. z_Z och skyll inte på resto, YA RAT BASTERD! Ehm...ehhhh... jag är resto Nämen ska vi säga, hmm 19:00 utanför grom'gol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ehm...ehhhh... jag är resto Nämen ska vi säga, hmm 19:00 utanför grom'gol? Yeaaah, va där! ...and they say black people always late. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Yeaaah, va där! ...and they say black people always late. Fan fan fan Nånting kom precis upp, kan inte komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fan fan fan Nånting kom precis upp, kan inte komma Jävla pundare, hitta en bättre tid själv då, alla vill ju se dig bli ägd utan att ens rört mig 1 gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jävla pundare, hitta en bättre tid själv då, alla vill ju se dig bli ägd utan att ens rört mig 1 gång. Hmm på söndag 18:20 utanför grom'gol, vet att jag är där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Haha, Skitkul att vara NE female Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Haha, Skitkul att vara NE female Skarrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Han visade sej vara svensk. Han skrämmer mig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Han visade sej vara svensk. Han skrämmer mig totalt. Vet du vad du gör..Langa din msn till han sen precis när han sitter där med bånge lägger du på webcame med din kuk i focus, då blir han klad_hest kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hahaha, hade en tjej kompis här ikväll. Satt och spelade Wow, guilden höll på med Z'G och jag var med förstås och kämpade.. Hade inte snackad med dom någon gång förut, bara spelat musik lite då och då.. sen tar min tjejkompis micken och säger "hej hej alla glada" eller något.. Alla vart stumma typ.. Sen typ, "Omg girl in guild ?" Sen satt hon och snackade ett tag med dom.. Nu tror dom ganska mycket att jag är flicka.. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hahaha, hade en tjej kompis här ikväll. Satt och spelade Wow, guilden höll på med Z'G och jag var med förstås och kämpade.. Hade inte snackad med dom någon gång förut, bara spelat musik lite då och då.. sen tar min tjejkompis micken och säger "hej hej alla glada" eller något.. Alla vart stumma typ.. Sen typ, "Omg girl in guild ?" Sen satt hon och snackade ett tag med dom.. Nu tror dom ganska mycket att jag är flicka.. ^^, Va' romantiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jahapp.. Gjorde en open ZG raid idag, tog lite grejor jag egentligen inte behövde bl.a Zulian Stone Axe och någon turban.. Aja, sen blev det en MC speedrun, 2 timmar och 57 minuter tog den . Fick Lawbringer Boots, förlorade på Lawbringer Legplates och kunde ha fått Judgement Legplates om jag inte var i min Trial period ._. (Bara jag och en annan pala som behövde dom, han vann pga att han högre rank i guilden än jag. Jag hade dock mer DKP än han och skulle ha fått dom om det inte vore för ranken ). Har 5/8 delar på Lawbringer, snart fullt med andra ord Jag ser det som en lyckad dag, och imorgon ska jag ta en paus och hälsa på syrran medans guilden gör BWL . G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Fy fan Körde Mara med min druid (lvl51).. lvl60 shaman & druid, lvl48 warrior. Jag var healern. Skriker jag att jag har slut på mana, så skriker dom fortfarande att jag ska heala, fasten dom har full mana. Skiker jag att jag har aggro, så skriker dom fortfarane att jag ska heala, fasten jag håller på att dö själv och blir slagen på av 1-3 mobs. Skriker jag att jag är död (för att dom inte tar aggron) så skriker dom på mig att jag måste heala. Dom fortsätter springa fastän jag är död och ressar inte, förrens dom är på nästa grupp mobs. "HEAL!!" -.- Dör på sista bossen. Dom skriker heal ändå. Sen drar dom utan att ressa mig och kickar mig när jag releasar spirit, fick inget tack eller nått för att jag höll dom vid liv. Shamanen ninjade min loot 3gånger. "oops sorry i need money". Gaaaaaaaaah -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hahaha, hade en tjej kompis här ikväll. Satt och spelade Wow, guilden höll på med Z'G och jag var med förstås och kämpade.. Hade inte snackad med dom någon gång förut, bara spelat musik lite då och då.. sen tar min tjejkompis micken och säger "hej hej alla glada" eller något.. Alla vart stumma typ.. Sen typ, "Omg girl in guild ?" Sen satt hon och snackade ett tag med dom.. Nu tror dom ganska mycket att jag är flicka.. ^^, Du sitter och spelar WoW och hon tittat på? fuckingunbelievable. Orka att du inte pratar på Vent dock ^^ det är ju det bästa med ett guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Orka att du inte pratar på Vent dock ^^ det är ju det bästa med ett guild. Men bahah. Jag pratade lite med guildledaren och en annan officer igår ändå, senare, de råkar också vara svensk, sen stack vi till hyjal, men den där officern kunde inte komma in för att han hoppade för kort eller något, gick iaf inte. Men det var intressant att vara där. Jag passade på att äga upp ledaren i duel också, förlorade bara en gång. Druid vs druid. =) Sen körde vi wsg, fast som vanligt förlorar ally.. =/ Redigerad 30 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Såg faktiskt Headmaster's Charge droppas av Gandling i scholo igår. priesten var rätt glad när han fick den trodde inte mina ögon när jag såg den. _________________________ Gizmo91: förlåt, du är inte elak alls. du är snäll. ganka mig inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Såg faktiskt Headmaster's Charge droppas av Gandling i scholo igår. priesten var rätt glad när han fick den trodde inte mina ögon när jag såg den. _________________________ Gizmo91: förlåt, du är inte elak alls. du är snäll. ganka mig inte :'( Hehe jag lovar Bara du inte håller till i BRM, då blir du gankad av mig absoultely! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Hehe jag lovar Bara du inte håller till i BRM, då blir du gankad av mig absoultely! Han är i BRD 24/7... - 19:20 tomarrah biatch. Redigerad 30 september, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Han är i BRD 24/7... - 19:20 tomarrah biatch. Grom'Gol aint big enough for both of us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts