GiZmo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 :EAGD @ MSN /Cry lol Wooho.. MC ikväll då.. inte orkat rajda på ett tag, känns som om det är bäst att hänga med innan dom får för sig att kicka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Fack. Ny guilden igen. Fick ner Bloodlord i Z'G till 1%, sen blev det whipe.. Och det vart inte bättre för att jag spelade upp braveheart speach i ventrilo kanalen, ni vet ""But they'll never take OUR FREEDOM!.. Då dog vi på en gång istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 @ Knarkuzz. Synd att du inte vill ha duellen Får väl leta efter dig istället nu för att jag kommer hitta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 @ Knarkuzz. Synd att du inte vill ha duellen Får väl leta efter dig istället nu för att jag kommer hitta dig. Äsh, skola i morron och moi är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Allså lol, jag har tydligen sålt mina arcanist boots av misstag.. HIttar dom inte i någon av bagsen och har på mig mina mount speed boots.. fy jävlar vad jag är less nu.. Gjorde en ticket till en GM och ska se vad dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Allså lol, jag har tydligen sålt mina arcanist boots av misstag.. HIttar dom inte i någon av bagsen och har på mig mina mount speed boots.. fy jävlar vad jag är less nu.. Gjorde en ticket till en GM och ska se vad dom säger. Kolla i banken? Annars kommer GM bara skriva tillbaka och säga tid datum när du råkade sälja dem, sen kommer dem hålla på så, och sen ska en högre rankad GM också kolla på allt bla bla bla, sen till slut, måste man vara online också för att få sakerna, fick vänta några timmar innan de kom, och eftersom jag inte hade nån gear på huntern, så kunde inte jag göra ett skit. Ville inte missa heller att GM skulle skicka samma mail igen att jag inte var online, sen måste du betala tillbaka pengar du sålde bootsen för. Sen säger det att du aldrig mer kan få tillbaka ett item igen. Bara 1 gång per account sa han/hon till mig. Lycka Till. Hoppas du får tillbaka dina boots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Kolla i banken? Annars kommer GM bara skriva tillbaka och säga tid datum när du råkade sälja dem, sen kommer dem hålla på så, och sen ska en högre rankad GM också kolla på allt bla bla bla, sen till slut, måste man vara online också för att få sakerna, fick vänta några timmar innan de kom, och eftersom jag inte hade nån gear på huntern, så kunde inte jag göra ett skit. Ville inte missa heller att GM skulle skicka samma mail igen att jag inte var online, sen måste du betala tillbaka pengar du sålde bootsen för. Sen säger det att du aldrig mer kan få tillbaka ett item igen. Bara 1 gång per account sa han/hon till mig. Lycka Till. Hoppas du får tillbaka dina boots. Stämmer till 90% det jag har gjort fetstil på. Det andra är helt riktigt. Dom är grymt noga med när och hur du förlorade din sak. Men dom kan göra det två gånger. T.ex. alla har ju stor användning av Carrot on a Stick. Och det är många som har råkat sälja den, och sen fått tillbaka den. Visst, då ska det vara slut på det roliga, då det är 1ggn/acc. Men så är inte fallet. Iaf, en i min förra guild hade fixat tillbaka en sak för ett bra tag sen, sen hade han råkat slänga sin Drakefire Amulet. Och den är förståss viktig, då man måste ha den för att komma in till Onyxia. Sen är det ett questitem så det går inte få tag på mer än en gång, vad jag vet. Iaf, det var visst jätte enkelt med sånna saker. Questitems som inte går att säjla för pengar kan man få tillbaka igen. Om dom är tillräckligt viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Igår kväll gjorde vi AQ40. Vi dödade Skeram, Battleguard Sartura, Frankriss och Huhuran. Libram of Grace droppades från Frankriss, hade tänkt att rulla men jag bestämde mig för att spara DKP Då vi väl skulle börja på Huhuran så stod jag där med 27 Nature Resistance. Kände mig lite klen vid det tillfället Aja, blir väl att börja skaffa Nature Resistance gear då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Igår kväll gjorde vi AQ40. Vi dödade Skeram, Battleguard Sartura, Frankriss och Huhuran. Libram of Grace droppades från Frankriss, hade tänkt att rulla men jag bestämde mig för att spara DKP Då vi väl skulle börja på Huhuran så stod jag där med 27 Nature Resistance. Kände mig lite klen vid det tillfället Aja, blir väl att börja skaffa Nature Resistance gear då Står du i meatwallen eller? För om du inte står i den så behöver du ingen nature ress alls, bara en nature pot vid 30% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Igår kväll gjorde vi AQ40. Vi dödade Skeram, Battleguard Sartura, Frankriss och Huhuran. Libram of Grace droppades från Frankriss, hade tänkt att rulla men jag bestämde mig för att spara DKP Då vi väl skulle börja på Huhuran så stod jag där med 27 Nature Resistance. Kände mig lite klen vid det tillfället Aja, blir väl att börja skaffa Nature Resistance gear då Du behöver ingen NR som druid. Vi har bara warriors rogues och huntards i vår "meatwall" och alla som står där ska ha 250+ obuffad. Så länge ingen i väggen dör så tar resten av raiden inte så mycket skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Downa Hakkar igår och jag fick Fang of the Faceless. ^^ Redigerad 28 september, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Downa Hakkar igår och jag fick Fang of the Faceless. ^^ Hoppas det var med roguen och inte warriorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hoppas det var med roguen och inte warriorn.. Självklart modda fokkah, har lagt ner warriorn enda sen jag dinga 60 med common, bara fixat Deviate Fish på den. Och shieet ingen game time kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Downa Hakkar igår och jag fick Fang of the Faceless. ^^ Hehe gz noobrogue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Comfy och HK-47: Jag är Holy speccad, står mest i bakgrunden och healar. Jag behöver alltså inget NR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hehe gz noobrogue! Springer och köper en game card för det där och du ska fan 'duela' mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Springer och köper en game card för det där och du ska fan 'duela' mig. Hehe visst, plats och tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Comfy och HK-47: Jag är Holy speccad, står mest i bakgrunden och healar. Jag behöver alltså inget NR? Nej det behöver du inte. Dom 15 personerna i meatwallen är just till för att ta alla poisonbolts som hon släpper ut, ranged dps ska bara se till att inte stå nära varandra, för om ni står i en klump och nån får en poisonbolt på sig så får alla i klumpen det, och av ca 20 Huhuran fighter så har jag fått ca 3 poisonbolts på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Hehe visst, plats och tid? 19:00 utanför grom gol bitch, IDAG! hora, kom då Redigerad 28 september, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 19:00 utanför grom gol bitch, IDAG! hora, kom då Kan inte idag, kör bwl. Hmm vad sägs om på fredag? alla tider passar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts