StellHell Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En bra vara att ha monopol på är kort till dom olika kortlekarna som finns. Finns alltid idioter som inte har en aning om vad kort kostar, och vilka som är udda och inte. *Edited 03:44* Sådär. Friendly med AV, lvl 53 och massa klirr i kassan. Bra slut på veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vet inte om ni har sett den här, men kul är den.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Madhouse tog C'thun Igår. Dra åt helvete vilken fight.. http://img228.imageshack.us/img228/4575/thunsb8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Såg inte detta förens nu. -- Flight Form (Shapeshift) Requires Level 68 498 Mana 3 sec cast Transforms the Druid into a flight form, increasing movement speed by 60% and allowing you to fly. Can only use this form in Outland. The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects. -- Fatta va läckert att flyga upp och sätta sig på ett hustak mitt i en strid och sitta där uppe och vila och så.. XD *längta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/WoWScrnShot_092506_200545.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Congrats. Men är var du inte lvl 60 innan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Congrats. Men är var du inte lvl 60 innan?? Hehe, jo. Det var dock med min hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) *JETEBILD* Gz noob. ;> Redigerad 26 september, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Fyfan vad jag vill ha Shard of the Fallen Star, efter att ha sett denna film, men antar att dom har tatt bort så att man inte längre kan göra sådär jävla mkt dmg? Står ju "total dmg" nu. Fan, han gör ju ~700 - 1200 dmg på alla de där snubbarna i det där lilla snabb klippet från någon instance eller något, hur många är det? Jävla massa iaf. Ganska galet IMO att hoppa runt och PVP i Ogrimmar.. XD Snyggt när kometern slår ner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Fyfan vad jag vill ha Shard of the Fallen Star, efter att ha sett denna film, men antar att dom har tatt bort så att man inte längre kan göra sådär jävla mkt dmg? Står ju "total dmg" nu. Snyggt när kometern slår ner också. Haha, Jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Fyfan vad jag vill ha Shard of the Fallen Star, efter att ha sett denna film, men antar att dom har tatt bort så att man inte längre kan göra sådär jävla mkt dmg? Står ju "total dmg" nu. Fan, han gör ju ~700 - 1200 dmg på alla de där snubbarna i det där lilla snabb klippet från någon instance eller något, hur många är det? Jävla massa iaf. Ganska galet IMO att hoppa runt och PVP i Ogrimmar.. XD Snyggt när kometern slår ner också. Har sett den där förut, han är RIKTIGT grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 [bild borttagen] Så det är nu vi kan ta duellen va ? Äntligen ska jag få visa dig. Är det okej för dig att ta den på Fredag? Då har du nog gearat upp lite för att gå någon chans mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Min loot after ny guild och 3 ZG runs: Zandalar Madcap's Mantle Zandalar Madcap's Bracers Seal of the Gurubushi Berserker Blooddrenched Mask Belt of Preserved Heads Redigerad 26 september, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Sådärja, mycket raidande ikväll Först tog vi ner Onyxia, sen Bug Trio i AQ40 och nu för en stund sen Sulfuron, Golemagg, Majordomo och Ragnaros. Judgement Legplates droppade, vann dom dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Vann Deap Earth Spaulders i Mc igår, EF helm och TS legs droppade men vann dom inte. -- En polare till mig har ett script som liknar det där, information kommer sen Någon ny information? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Någon ny information? Ájustefan, ska höra med han senare idag Men kanske AAFK är vad du behöver? http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2413 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ájustefan, ska höra med han senare idag Men kanske AAFK är vad du behöver? http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2413 Nope det där funkar inte, eftersom att whispra till sig själv inte gör att man går ur afk. Men tack endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Nope det där funkar inte, eftersom att whispra till sig själv inte gör att man går ur afk. Men tack endå. Går det inte att göra så att man whisprar nån annan var 3:e minut eller ngt då? edit : jag kmr ur afk när jag whisprar mig själv Redigerad 27 september, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) *poff* Redigerad 27 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 *poff* :EAGD @ MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts