Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Såg inte detta förens nu.

--

icon-over-parchment_772096_0.gif

Flight Form (Shapeshift)

Requires Level 68

498 Mana

3 sec cast

Transforms the Druid into a flight form, increasing movement speed by 60% and allowing you to fly. Can only use this form in Outland.

The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.

flightform-thumb_772096_1.jpg

--

Fatta va läckert att flyga upp och sätta sig på ett hustak mitt i en strid och sitta där uppe och vila och så.. XD

*längta*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad jag vill ha Shard of the Fallen Star, efter att ha sett denna film, men antar att dom har tatt bort så att man inte längre kan göra sådär jävla mkt dmg? Står ju "total dmg" nu.

Fan, han gör ju ~700 - 1200 dmg på alla de där snubbarna i det där lilla snabb klippet från någon instance eller något, hur många är det? Jävla massa iaf.

Ganska galet IMO att hoppa runt och PVP i Ogrimmar.. XD

Snyggt när kometern slår ner också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad jag vill ha Shard of the Fallen Star, efter att ha sett denna film, men antar att dom har tatt bort så att man inte längre kan göra sådär jävla mkt dmg? Står ju "total dmg" nu.

Fan, han gör ju ~700 - 1200 dmg på alla de där snubbarna i det där lilla snabb klippet från någon instance eller något, hur många är det? Jävla massa iaf.

Ganska galet IMO att hoppa runt och PVP i Ogrimmar.. XD

Snyggt när kometern slår ner också.

Har sett den där förut, han är RIKTIGT grym.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor