StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ok, vet du kanske från vilken patch q är ifrån?? Du får den från Hakkar's Heart questet. ZG kom ut i vad? 1.5 eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du får den från Hakkar's Heart questet. ZG kom ut i vad? 1.5 eller nått? ZG kom ut i patch 1.7! Länk: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...nted/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Finns det nått slgas macro att göra för att inte behöva röra på sig i AB för att inte bli afk? , för jag är bara ute efter rep och inte kills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Finns det nått slgas macro att göra för att inte behöva röra på sig i AB för att inte bli afk? , för jag är bara ute efter rep och inte kills. En polare till mig har ett script som liknar det där, information kommer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 ZG kom ut i patch 1.7! Länk: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...nted/index.html wow, du hade orken att kolla upp när skiten kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du får den från Hakkar's Heart questet. ZG kom ut i vad? 1.5 eller nått? Ok. ZG kom ut i patch 1.7! Länk: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...nted/index.html Tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) En mörk dag i Illuminatis historia. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...470&sid=1#8 seriöst började du gråta efter ni dödade en razorgore? Redigerad 24 september, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 seriöst började du gråta efter ni dödade en razorgore? LOL vadå en razorgore? vet du ens vem han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 LOL vadå en razorgore? vet du ens vem han är? Stavfel, orka bry sig om sånt? alla vet vad han menar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Stavfel, orka bry sig om sånt? alla vet vad han menar ändå. Det var inte det jag menade, jag udnrade om han vet vem razorgore är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Det var inte det jag menade, jag udnrade om han vet vem razorgore är ja, han vet. Edit: det verkar lite mystigt, man skriver ju inte direkt "en razorgore" som t.ex "Jag dödade en goblin".. Redigerad 24 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 seriöst började du gråta Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Japp Kände lika när man såg hur ragnaros hammare ramlade i marken och såg hur hans kropp bara försvann och hans rustning o skit ramla ner i lavan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ja jag vet fast jag editate fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kände lika när man såg hur ragnaros hammare ramlade i marken och såg hur hans kropp bara försvann och hans rustning o skit ramla ner i lavan Minnen, ack vilka minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En polare till mig har ett script som liknar det där, information kommer sen Coolt -- På väg till Badlands, idag ska neffy ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Yay! Tog mig in i guilden jag gjorde en application till, Ancestral Legacy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Någon som har skapat ett "monopol" på AH någon gång? Altså, om man har en rejäl hög med pengar kan man välja ut en isolerad attraktiv vara, typ True Silverbar, man köper då upp nästan allt som finns av den varan (utom dom löjligt höga overpricearna) på auktions huset. Sedan så lägger man upp varan själv, fast i ett högre pris. Såfort någon säljer ett lägre pris än en själv så köper man upp den och lägger sedan ut den på sitt egna höga pris. Ett korrekt genomfört monopol kan inbringa stora rikedomar, det gäller bara att göra det hela rätt, annars kan allt gå åt skogen.. Någon som har testat att göra något sån här? Läste detta i en tidning och är lite intresserad om någon har gjort såhär här och om det vart lyckat.. Redigerad 24 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Du måste hitta en vara som är relativt lågg i pris och det finns inte för många av det. du måste ha väääääääääldigt mycket pengar. jag hadde monopol på phantom blade ett bra tag. fick ganska mycket pengar men det var tråkigt att bara stå vid ah och vänta hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Någon som har skapat ett "monopol" på AH någon gång? Altså, om man har en rejäl hög med pengar kan man välja ut en isolerad attraktiv vara, typ True Silverbar, man köper då upp nästan allt som finns av den varan (utom dom löjligt höga overpricearna) på auktions huset. Sedan så lägger man upp varan själv, fast i ett högre pris. Såfort någon säljer ett lägre pris än en själv så köper man upp den och lägger sedan ut den på sitt egna höga pris. Ett korrekt genomfört monopol kan inbringa stora rikedomar, det gäller bara att göra det hela rätt, annars kan allt gå åt skogen.. Någon som har testat att göra något sån här? Läste detta i en tidning och är lite intresserad om någon har gjort såhär här och om det vart lyckat.. Mjo, jag tjänade 500g på en dag genom det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts