swat Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) HAHaha ljuga? jag säger bara så jag tror det kommer att bli. och inte fan tvingar jag nån av er att tro mig men alla har rätt till sin egen åsikt. och gizmo. ja på level 70 Redigerad 22 september, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 HAHaha ljuga? jag säger bara så jag tror det kommer att bli. och inte fan tvingar jag nån av er att tro mig men alla har rätt till sin egen åsikt. och gizmo. ja på level 70 Vad har jag nu sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 HAHaha ljuga? jag säger bara så jag tror det kommer att bli. och inte fan tvingar jag nån av er att tro mig men alla har rätt till sin egen åsikt. och gizmo. ja på level 70 "Vänta på fakta istället"....vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Har gjort en profil av min gubbe. Han har mer HP och intellect men jag kan inte adda enchanting på stamina o intellect. http://ctprofiles.net/3812441 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Har gjort en profil av min gubbe. Han har mer HP och intellect men jag kan inte adda enchanting på stamina o intellect. http://ctprofiles.net/3812441 Still, ingen bryr sig om det handlar om crackad server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Still, ingen bryr sig om det handlar om crackad server. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Har gjort en profil av min gubbe. Han har mer HP och intellect men jag kan inte adda enchanting på stamina o intellect. http://ctprofiles.net/3812441 Dodge trinket på en warlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Har gjort en profil av min gubbe. Han har mer HP och intellect men jag kan inte adda enchanting på stamina o intellect. http://ctprofiles.net/3812441 ▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Roligaste saken i wow hittills hände idag!! För 2 dagar sen bestämde jag mig för att köpa lite kinesguld eftersom jag varken har ork eller tid att farma dag och natt för den NR gear som behövs för oss warriors på Princess Huhuran. Jag hittade nån sida som såg okej ut så jag beställde 500g för $19.99 och fyllde i falska uppgifter för namn, adress, telefon osv. Skapade ett e-kort med $20 från mitt vanliga Mastercard och pengarna drogs direkt när jag beställt. En dag gick och jag hade inte fått något guld trots att det stod på sidan att det bara tar 45 min att leverera efter att man beställt. Så jag gick in på sidans live support och fick chatta med en som jobbade där. Hon sa att dom var tvugna att göra en "confirmation" över telefon och att nummret jag gett dom inte fungerade. Så efter lite diskuterande gav jag dom mitt mobilnummer med landskoden och hon sa att dom skulle ringa om 5 minuter. Vid det här laget var jag helt övertygad om att jag hade blivit blåst Men efter en kvart eller så ringer mobilen och jag svarar. "Hello. Is this Mr Sven Svensson? (falska namnet som jag gett dom)" säger en kärring med grov kinesisk brytning, så man knappt fattade Hon frågade även vad min characters namn var och hur mycket guld som skulle skickas. Efter en timme eller så fick jag mail i spelet med 500g Köpte bloodvines och andra mats till NR gear för 300g och sparade resten Så nu idag loggar jag in och ser att jag har fått mail igen. 500g till från samma spelare Dom måste ha gjort fel och skickat det 2 gånger, så jävla gött. Och dom kan inte dra mer pengar från mitt kort heller eftersom jag betalade med e-kort med bara $20 värde pwned kinesfarmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 HAHaha ljuga? jag säger bara så jag tror det kommer att bli. och inte fan tvingar jag nån av er att tro mig men alla har rätt till sin egen åsikt. och gizmo. ja på level 70 Men herregud. Du TROR att det kommer bli så. Då har du alltså ingen trovärdig information. Jag tror att Blizzard inför en extra ras. Små Big Mac burgare som kan vara alla klasser inkl. en ny klass som heter Jihad Turka Turka. SÅ DET SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Jag tror att Blizzard inför en extra ras. Små Big Mac burgare som kan vara alla klasser inkl. en ny klass som heter Jihad Turka Turka. BÖGJÄVEL GLASSÖGON ORM!!!!! STELLAR BEST KOKOKOK Redigerad 29 september, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Dodge trinket på en warlock? Vill helre ha det en smokeys lighter, möter ganska många shamans,rouge's i pvp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vill helre ha det en smokeys lighter, möter ganska många shamans,rouge's i pvp. lol, jo.. 1% dodge gör ju mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 lol, jo.. 1% dodge gör ju mycket. 125 i damageär ju heller ingeting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 125 i damageär ju heller ingeting. Jag vet faktiskt inte, men jag tror han inte menade det han sa. Först av allt, utan dodge trinket har du typ 6%, med den 7% (om det ens funkar på crack servers) så då kan du lika gärna fixa nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag vet faktiskt inte, men jag tror han inte menade det han sa. Först av allt, utan dodge trinket har du typ 6%, med den 7% (om det ens funkar på crack servers) så då kan du lika gärna fixa nån annan. Köp en ZHC från AH. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) En mörk dag i Illuminatis historia. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...470&sid=1#8 Redigerad 23 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag vet faktiskt inte, men jag tror han inte menade det han sa. Först av allt, utan dodge trinket har du typ 6%, med den 7% (om det ens funkar på crack servers) så då kan du lika gärna fixa nån annan. Jo det funkar(för det mesta) Köp en ZHC från AH. :] Vad är ZHC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jo det funkar(för det mesta) Vad är ZHC?? Zandalar Hero Charm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Zandalar Hero Charm. Ok, vet du kanske från vilken patch q är ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts