Sikorka Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Nu är jag förvirrad. Dagen börjar med att min guild försöker köra Z'G. Det går inte, alla sabbar oich skiter i orberna för ledarna, så jag lämnar. Orkatte dö hundraelva. Lite senare blir jag inbjuden till Z'G igen, fast nu är det en in-game kompis från en annan guild som ber mig komma. Jag tackar ja, blir inbjuden och går in i instancen. Jag frågar hur många bossar dom hade dödat, dom sa noll. Dom sa att det är första gången dom kör Z'G, dom hade altså inte varit där någongång förut.. Jag följer efter "dom", och hamnar vid 4:de bossen, "dom" hade städat enda dit.. fast inte dödat första bossen? Nu ropar morsan att jag måste käka. Jag går ner. Kommer upp en halvtimma senare, vi är fortfarande på samma ställe, ser i chatten att jag får en massa w/ om att jag ska lämna instancen. Så frågar jag i /raid om dom vill att jag ska lämna, men då skriver dom att dom inte fattar vad jag menar. Sen frågar frågar jag i /w och /s om dom vill att jag ska lämna, så skriker dom "YESS PLZZ" mm. Nu ser jag vad som är fel.. Jag är i raidgrupp med guilden Kinded Spirits men i instancen har jag hamnat med guilden Nemenés? Helt sjukt, sen när jag springer ut ur instancen skriker dom att dom ska rapportera mig för att jag fuskar? Redigerad 21 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nu är jag förvirrad. Dagen börjar med att min guild försöker köra Z'G. Det går inte, alla sabbar oich skiter i orberna för ledarna, så jag lämnar. Orkatte dö hundraelva. Lite senare blir jag inbjuden till Z'G igen, fast nu är det en in-game kompis från en annan guild som ber mig komma. Jag tackar ja, blir inbjuden och går in i instancen. Jag frågar hur många bossar dom hade dödat, dom sa noll. Dom sa att det är första gången dom kör Z'G, dom hade altså inte varit där någongång förut.. Jag följer efter "dom", och hamnar vid 4:de bossen, "dom" hade städat enda dit.. fast inte dödat första bossen? Nu ropar morsan att jag måste käka. Jag går ner. Kommer upp en halvtimma senare, vi är fortfarande på samma ställe, ser i chatten att jag får en massa w/ om att jag ska lämna instancen. Så frågar jag i /raid om dom vill att jag ska lämna, men då skriver dom att dom inte fattar vad jag menar. Sen frågar frågar jag i /w och /s om dom vill att jag ska lämna, så skriker dom "YESS PLZZ" mm. Nu ser jag vad som är fel.. Jag är i raidgrupp med guilden Kinded Spirits men i instancen har jag hamnat med guilden Nemenés? Helt sjukt, sen när jag springer ut ur instancen skriker dom att dom ska rapportera mig för att jag fuskar? En bugg. En polare över wow till mig körde sm. hade precis dödat arcanist doan och skulle ut. på vägen ut så står det 5 hordes precis innanför instansportalen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 En bugg. En polare över wow till mig körde sm. hade precis dödat arcanist doan och skulle ut. på vägen ut så står det 5 hordes precis innanför instansportalen =D Haha pawned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nu har dom nya PVP seten för BC kommit ut http://www.wowszene.de/e107_images/newspos...s/arenasets.jpg Dom är inte officiella, så det kan ju vara fake. Men mest troligt inte, då det finns som nyhet på http://www.worldofwar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nu har dom nya PVP seten för BC kommit ut http://www.wowszene.de/e107_images/newspos...s/arenasets.jpg Dom är inte officiella, så det kan ju vara fake. Men mest troligt inte, då det finns som nyhet på http://www.worldofwar.se Ser lite konstigt ut, 5-delar-set brukar ha stats bonus på 2/3-5, annars skulle det inte vara någon mening med den femte delen för settets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nu har dom nya PVP seten för BC kommit ut http://www.wowszene.de/e107_images/newspos...s/arenasets.jpg Dom är inte officiella, så det kan ju vara fake. Men mest troligt inte, då det finns som nyhet på http://www.worldofwar.se Wtf, improves your critical strike rating = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Wtf, improves your critical strike rating = ? Tror att det är hur mycket en crit plusar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Tror att det är hur mycket en crit plusar på? Ok. Så inga av setten har +critchance? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Det jag verkligen undrar över är vad i helvete Resilience är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Resilience är nya typen av resistance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Och epic är nya rare. legendary nya epic. artisan nya legendary. TBC kommer inte bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Och epic är nya rare. legendary nya epic. artisan nya legendary. TBC kommer inte bli bra. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 ?? om du tänker lite så fattar du att jag menar att legendary kommer bli lika vanligt som epic är nu!. osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 ?? om du tänker lite så fattar du att jag menar att legendary kommer bli lika vanligt som epic är nu!. osv Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 ?? om du tänker lite så fattar du att jag menar att legendary kommer bli lika vanligt som epic är nu!. osv Lol inte en chans att det blir så.... Och som sagt: Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 MEN! ingen av oss kan veta hundra procent säkert så sluta argumentera och börja vänta på fakta från expansionen när den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 MEN! ingen av oss kan veta hundra procent säkert så sluta argumentera och börja vänta på fakta från expansionen när den kommer ut. Skriv inget du inte vet då =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 MEN! ingen av oss kan veta hundra procent säkert så sluta argumentera och börja vänta på fakta från expansionen när den kommer ut. Källa? Tror du allvarligt att epics kommer droppa lika ofta som rare drops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 MEN! ingen av oss kan veta hundra procent säkert så sluta argumentera och börja vänta på fakta från expansionen när den kommer ut. Uhm, vet du själv vad du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Ja är bög! Jasså? Källa?. Redigerad 29 september, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts