Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nu är jag förvirrad.

Dagen börjar med att min guild försöker köra Z'G. Det går inte, alla sabbar oich skiter i orberna för ledarna, så jag lämnar. Orkatte dö hundraelva.

Lite senare blir jag inbjuden till Z'G igen, fast nu är det en in-game kompis från en annan guild som ber mig komma. Jag tackar ja, blir inbjuden och går in i instancen. Jag frågar hur många bossar dom hade dödat, dom sa noll. Dom sa att det är första gången dom kör Z'G, dom hade altså inte varit där någongång förut.. Jag följer efter "dom", och hamnar vid 4:de bossen, "dom" hade städat enda dit.. fast inte dödat första bossen?

Nu ropar morsan att jag måste käka. Jag går ner.

Kommer upp en halvtimma senare, vi är fortfarande på samma ställe, ser i chatten att jag får en massa w/ om att jag ska lämna instancen. Så frågar jag i /raid om dom vill att jag ska lämna, men då skriver dom att dom inte fattar vad jag menar. Sen frågar frågar jag i /w och /s om dom vill att jag ska lämna, så skriker dom "YESS PLZZ" mm. Nu ser jag vad som är fel..

Jag är i raidgrupp med guilden Kinded Spirits men i instancen har jag hamnat med guilden Nemenés? ^_^

Helt sjukt, sen när jag springer ut ur instancen skriker dom att dom ska rapportera mig för att jag fuskar?

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag förvirrad.

Dagen börjar med att min guild försöker köra Z'G. Det går inte, alla sabbar oich skiter i orberna för ledarna, så jag lämnar. Orkatte dö hundraelva.

Lite senare blir jag inbjuden till Z'G igen, fast nu är det en in-game kompis från en annan guild som ber mig komma. Jag tackar ja, blir inbjuden och går in i instancen. Jag frågar hur många bossar dom hade dödat, dom sa noll. Dom sa att det är första gången dom kör Z'G, dom hade altså inte varit där någongång förut.. Jag följer efter "dom", och hamnar vid 4:de bossen, "dom" hade städat enda dit.. fast inte dödat första bossen?

Nu ropar morsan att jag måste käka. Jag går ner.

Kommer upp en halvtimma senare, vi är fortfarande på samma ställe, ser i chatten att jag får en massa w/ om att jag ska lämna instancen. Så frågar jag i /raid om dom vill att jag ska lämna, men då skriver dom att dom inte fattar vad jag menar. Sen frågar frågar jag i /w och /s om dom vill att jag ska lämna, så skriker dom "YESS PLZZ" mm. Nu ser jag vad som är fel..

Jag är i raidgrupp med guilden Kinded Spirits men i instancen har jag hamnat med guilden Nemenés? (w00t)

Helt sjukt, sen när jag springer ut ur instancen skriker dom att dom ska rapportera mig för att jag fuskar?

En bugg. En polare över wow till mig körde sm. hade precis dödat arcanist doan och skulle ut. på vägen ut så står det 5 hordes precis innanför instansportalen =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har dom nya PVP seten för BC kommit ut (w00t)

http://www.wowszene.de/e107_images/newspos...s/arenasets.jpg

Dom är inte officiella, så det kan ju vara fake. Men mest troligt inte, då det finns som nyhet på http://www.worldofwar.se (w00t)

Ser lite konstigt ut, 5-delar-set brukar ha stats bonus på 2/3-5, annars skulle det inte vara någon mening med den femte delen för settets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor