Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har har, har börjat få inflytande hos hela förbannade Ancestral Legacy :), även fast jag inte joinat än så vill dom flesta att jag ska in.

Anledningen till detta, var att dom frågade mig om jag ville följa med och döda Onyxia och Ragnaros. Visst sa jag.

"Ok, Markwood..this is how we're going to do..you will stand over there and heal."

"No problem, I know what to do :("

Det hela slutade med att jag fick flera whispers efter raiden av folk som önskade mig lycka till och hoppas att dom ser mig i guilden inom några veckor :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart, du tog det på liv och död. Sen hade du dina gay polare med dig också, sen den jävla druiden som hela dig.

Blodigt allvar tog jag det på när det var ungefär 5 allies mot 3 hordes?

Skulle soloat dig och priesten om jag inte fick healen från druiden där.. synd att jag fick healsen där ;) men visst du ska bli ägd när du dingar 60

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blodigt allvar tog jag det på när det var ungefär 5 allies mot 3 hordes?

Skulle soloat dig och priesten om jag inte fick healen från druiden där.. synd att jag fick healsen där :) men visst du ska bli ägd när du dingar 60

Jajaja, we see about that. ^_^

Btw, Epic mounts kommer kosta 100g nu i nästa patch. De kostar 100g på test servern, och det ska komma en ny riding skill som ska kosta mycket mer.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...93788&sid=1

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, Epic mounts kommer kosta 100g nu i nästa patch. De kostar 100g på test servern, och det ska komma en ny riding skill som ska kosta mycket mer.

WTF! Nu ångrar jag att ja slutade :)

Edit: Måste man ha nyaste riding skillen för epic eller? kostar den mer än 300-400g?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men ridingskillen är dyrare.

Dom har typ bytt priset på mount och riding skill.

ex.

lvl 40: Skill 80g mount 20g

lvl 60: skill 800g mount 200g

Nu är det ju inte riktigt dom priserna, men tror folk fattar iaf. Du betalar en HÖG summa för din riding skill, sen är mountens "billiga" så du kan köpa flera stycken om du vill ha andra färger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men ridingskillen är dyrare.

Dom har typ bytt priset på mount och riding skill.

ex.

lvl 40: Skill 80g mount 20g

lvl 60: skill 800g mount 200g

Nu är det ju inte riktigt dom priserna, men tror folk fattar iaf. Du betalar en HÖG summa för din riding skill, sen är mountens "billiga" så du kan köpa flera stycken om du vill ha andra färger.

Nej, vanligt mount = 10g, Epic = 100g.

Bara håller på att korrektera ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor