gizmo91 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Eftersom vi nu har bwl på "halv farming" så ska vi antagligen starta med aq40, blir väl 200-300g på NR gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 YAY i got some epics biatches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Har har, har börjat få inflytande hos hela förbannade Ancestral Legacy , även fast jag inte joinat än så vill dom flesta att jag ska in. Anledningen till detta, var att dom frågade mig om jag ville följa med och döda Onyxia och Ragnaros. Visst sa jag. "Ok, Markwood..this is how we're going to do..you will stand over there and heal." "No problem, I know what to do " Det hela slutade med att jag fick flera whispers efter raiden av folk som önskade mig lycka till och hoppas att dom ser mig i guilden inom några veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 YAY i got some epics biatches Okaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Testade köra på min lvl 10 mage alt förut och när jag gjorde /who så kom kanske 39 personer totalt vid 13 tiden på en lördag. 39 är det mesta man kan kan se på /who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 39 är det mesta man kan kan se på /who? Fel! det är 49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Fel! det är 49 Mm, precis din lallare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Fick Dragonbreath Hand Cannon i gårdagens BWLrunda. Ajuste, ägde Lallaren i Silithus också. Redigerad 21 september, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Vann Primalist's Linked Legguards på gårdagens bwl runda, dom e ganska sugiga för healing men grymma för pvp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Fick Dragonbreath Hand Cannon i gårdagens BWLrunda. Ajuste, ägde Lallaren i Silithus också. Hahahaha, det var faktiskt skit kul, din bror var ganska kass. Gz till gunnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hahahaha, det var faktiskt skit kul, din bror var ganska kass. Gz till gunnen. Mhm, Och såklart lirar man seriöst mot lvl 59 ^^ *väntar tills du är 60 så jag kan äga dig* Jo då ska du få se på grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Mhm, Och såklart lirar man seriöst mot lvl 59 ^^ *väntar tills du är 60 så jag kan äga dig* Jo då ska du få se på grejor Klart, du tog det på liv och död. Sen hade du dina gay polare med dig också, sen den jävla druiden som hela dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Klart, du tog det på liv och död. Sen hade du dina gay polare med dig också, sen den jävla druiden som hela dig. Blodigt allvar tog jag det på när det var ungefär 5 allies mot 3 hordes? Skulle soloat dig och priesten om jag inte fick healen från druiden där.. synd att jag fick healsen där men visst du ska bli ägd när du dingar 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Blodigt allvar tog jag det på när det var ungefär 5 allies mot 3 hordes? Skulle soloat dig och priesten om jag inte fick healen från druiden där.. synd att jag fick healsen där men visst du ska bli ägd när du dingar 60 Jajaja, we see about that. Btw, Epic mounts kommer kosta 100g nu i nästa patch. De kostar 100g på test servern, och det ska komma en ny riding skill som ska kosta mycket mer. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...93788&sid=1 Redigerad 21 september, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Jajaja, we see about that. Btw, Epic mounts kommer kosta 100g nu i nästa patch. De kostar 100g på test servern, och det ska komma en ny riding skill som ska kosta mycket mer. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...93788&sid=1 WTF! Nu ångrar jag att ja slutade Edit: Måste man ha nyaste riding skillen för epic eller? kostar den mer än 300-400g? Redigerad 21 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 WTF! Nu ångrar jag att ja slutade Edit: Måste man ha nyaste riding skillen för epic eller? kostar den mer än 300-400g? Det är de jag inte vet, men det måste man säkert... Blizzard är som dem är. Bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Det är de jag inte vet, men det måste man säkert... Blizzard är som dem är. Bara att vänta och se. Då ska jag fan ha ersättning för epic mounten jag precis köpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) WTF! Nu ångrar jag att ja slutade Edit: Måste man ha nyaste riding skillen för epic eller? kostar den mer än 300-400g? Oh MY FYCKIN GOD Nu är ja sur på dig för att min mamma släppte en surr fis i mitt huvve! Redigerad 29 september, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jajaja, we see about that. Btw, Epic mounts kommer kosta 100g nu i nästa patch. De kostar 100g på test servern, och det ska komma en ny riding skill som ska kosta mycket mer. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...93788&sid=1 Ja, men ridingskillen är dyrare. Dom har typ bytt priset på mount och riding skill. ex. lvl 40: Skill 80g mount 20g lvl 60: skill 800g mount 200g Nu är det ju inte riktigt dom priserna, men tror folk fattar iaf. Du betalar en HÖG summa för din riding skill, sen är mountens "billiga" så du kan köpa flera stycken om du vill ha andra färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ja, men ridingskillen är dyrare. Dom har typ bytt priset på mount och riding skill. ex. lvl 40: Skill 80g mount 20g lvl 60: skill 800g mount 200g Nu är det ju inte riktigt dom priserna, men tror folk fattar iaf. Du betalar en HÖG summa för din riding skill, sen är mountens "billiga" så du kan köpa flera stycken om du vill ha andra färger. Nej, vanligt mount = 10g, Epic = 100g. Bara håller på att korrektera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts