Mr.Magic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) http://img106.imageshack.us/img106/7456/animatssonni9.gif Wow-wankers idol. Säger som min kompis, 'Every Night Elf female is a bad pvper, cus theyre actually guys with the other hand in he's pants.' edit: siiiigh, Hakkar på 25% på första försöket :/ Redigerad 18 september, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 NEF DOWN, BOOYAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 YES!!!! TWINS = NERE! Loot: Amulet of Vek'nilash Boots of Epiphany Vek'nilash's Circlet Vek'lor's Diadem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 YES!!!! TWINS = NERE! Loot: Vek'nilash's Circlet Hahaha så skön reply på Circlet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Dah, någon som har en bild hur en female night elf ser ut i Bloodsail "gear"?, helskt inclusive Admiral's Hat.. Plax. -- PLING! (60, var ett tag sen nu men men..^^,) Det är ikke värt att bli exalted me bloodsail jag fick dom till neutral sen kom ja på att ja skulle bli engineering så jag fick köpa 018562983562349785y silk cloth och lämna in till bb så ja blev neutral igen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Det finns en snubbe på Doomhammer som är Exalted (eller vafan han då är) med Bloodsail. Blood Parrot ftw Enda nackdelen är att det är en omöjlighet för han att flyga till Ratchet/Gadgetzan/Booty Bay/Everlook, ni förstår säkert varför Redigerad 19 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Det finns en snubbe på Doomhammer som är Exalted (eller vafan han då är) med Bloodsail. Blood Parrot ftw Enda nackdelen är att det är en omöjlighet för han att flyga till Ratchet/Gadgetzan/Booty Bay/Everlook, ni förstår säkert varför Tycker det är ganska dåligt att man får välja på att fixa en rep och sen sjunker den andra, men det är väl så det är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Tycker det är ganska dåligt att man får välja på att fixa en rep och sen sjunker den andra, men det är väl så det är gjort. ..fast då är ju Booty Bay och Bloodsail Buccaneers inte bästa vänner heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 ..fast då är ju Booty Bay och Bloodsail Buccaneers inte bästa vänner heller Nej nej, men du tillhör ju knappast Booty Bay eller Bloodsail Buccaneers för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Nej nej, men du tillhör ju knappast Booty Bay eller Bloodsail Buccaneers för den delen heller. Nopp, men vi kan säga såhär : Enda sättet att få rep med Bloodsail Buccaneers är att döda Booty Bay vakter > Hatad av Booty Bay > Till slut hatad av hela tjaderittan (Steamwheedle Cartel) - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Nopp, men vi kan säga såhär : Enda sättet att få rep med Bloodsail Buccaneers är att döda Booty Bay vakter > Hatad av Booty Bay > Till slut hatad av hela tjaderittan (Steamwheedle Cartel) - Ow, Booty bay vakter? wtf? det går ju inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ow, Booty bay vakter? wtf? det går ju inte? Klicka i "At War". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ow, Booty bay vakter? wtf? det går ju inte? Lägg på 'At war' i Reputation bar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Klicka i "At War". Har aldrig funkat för mig...testade förut, och då sa det bara "Invalid Target" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Det går att vara firendly med båda parter. There is a way to get back up to friendly with Steamwheedle Cartel, when you get hated a pirate called "The Blood Sail Traitor" you get a quest from her to turn in some cloth and get rep back up, doesn't matter if you can attack friendly or not. BUT none of that matters because you can get friendly with the bloodsail bucaneers and Steamwheedle Cartel - at the same time . The Venture CO. People give you rep with the Steamwheedle Cartel. Kill steamwheedle cartel goblins, get friendly with Bloodsail bucaneers, then kill Venture CO. Goblins and get friendly with Steamwheedle Cartel, get your damn pirate suit and still have Flight Paths and Noggen Foggers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 HAhhaa applyade till en rysk guild förut dom gick inte på det.. Jag som tyckte min application var sååå bra^^ Имя: Рограк уровень: 60 Класс: Жулик Таланты: 20/31/0 Я манипулирован ко всем случаям эксепт наксксрамас Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Var ute och minglade runt med folk i Cenarion Hold då jag fick se denna legend stå framför mig. Frukta hans PvP team, FRUKTA! http://img394.imageshack.us/img394/5729/silvertotemvz0.png Edit: Oj, fan..vad stor den blev :< Redigerad 19 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Var ute och minglade runt med folk i Cenarion Hold då jag fick se denna legend stå framför mig. Frukta hans PvP team, FRUKTA! http://img394.imageshack.us/img394/5729/silvertotemvz0.png Edit: Oj, fan..vad stor den blev :< Imo gör han inte så fet dmg för o vara fury warrior med sulfuras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Imo gör han inte så fet dmg för o vara fury warrior med sulfuras http://video.google.com/videoplay?docid=85...p;q=Silvertotem Men han är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 YAY 500 guld. hadde paypal pengar kvar och behövde guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts