MyStiC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hur gör man sÃ¥ man kan visa sin gubbe? Som ni gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 FÃ¥ngade en vacker bild idag! FrÃ¥n Menethil Harbor i Wetlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 GOOOOO Honour System LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Samma här. Fast detta är slagen om kistan i Gurubashi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hehe, Honorsystemet är väl kul. Har 150HK nu.. Ett screen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Sorry för dubbel. MÃ¥ste bara visa denna. Vi hade ju som sagt stora strider Tarren Mill vs. Southshore. Konstigt nog var det bara hored äcklena som fick denna present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Hehe, ganska kul att bÃ¥de jag, Stell och Mikolan lirar brudar. Jag gör väl det för att präst passar till tjej och att det är lättare att bli omtyckt eftersom sÃ¥ mÃ¥nga killar lirar wow. Edit: Mikolan jag undrar om det är cosmos du använder?, eller nÃ¥gra andra addons? Redigerad 23 april, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Edit: Mikolan jag undrar om det är cosmos du använder?, eller nÃ¥gra andra addons? Han använder Gypsy Mod tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hehe, ganska kul att bÃ¥de jag, Stell och Mikolan lirar brudar. Jag gör väl det för att präst passar till tjej och att det är lättare att bli omtyckt eftersom sÃ¥ mÃ¥nga killar lirar wow. Edit: Mikolan jag undrar om det är cosmos du använder?, eller nÃ¥gra andra addons? Jag använder: Atlas (Instance kartor med viktiga saker utmarkerade) CharacterProfiler (för att kunna ladda upp pÃ¥ wowpm.com) EnergyWatch (Den lilla energimätaren under porträttet, visar hur lÃ¥ngt till nästa energytick) Gyspymod (Hotbaren, Player framesen, m.m.) HideShapeshiftBar (ta bort den lilla baren med stleath/stances/druid shapes) Jotter-K (Notepad) SellValue (Se vad saker kostar utan att vara hos vendorn, funkar bara om man sett vad det kostar nÃ¥n gÃ¥ng förut) Titan (baren i toppen visar honour, exp, klocka, dps , fps , och mycket mer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Stellhell!... Vilket realm lirar du pÃ¥? Var nämligen pÃ¥ en raid, Tarren Mill vs. Southshore, igÃ¥r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Stellhell!... Vilket realm lirar du pÃ¥? Var nämligen pÃ¥ en raid, Tarren Mill vs. Southshore, igÃ¥r... Sunstrider. Men var du där? Tror du skulle vart slaktad om du nu inte är över lvl 40 dÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Sunstrider. Men var du där? Tror du skulle vart slaktad om du nu inte är över lvl 40 dÃ¥? Jaha.. Spelar pÃ¥ Ragnaros och de var raid där ocksÃ¥. Jag är bara lvl 21, men det är ungefär samma lvl som alla andra.. Realmet är ju bara en vecka gammalt.. ^^ Raiden bestod mest av lvl 20-30 Horde och 28-40 Alliance.. men ändÃ¥ fick dom spö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jaha.. Spelar pÃ¥ Ragnaros och de var raid där ocksÃ¥. Jag är bara lvl 21, men det är ungefär samma lvl som alla andra.. Realmet är ju bara en vecka gammalt.. ^^ Raiden bestod mest av lvl 20-30 Horde och 28-40 Alliance.. men ändÃ¥ fick dom spö Oki. Ett lÃ¥glvl raid dÃ¥ sÃ¥ att säga. Vi hade kul och slaktade lvl 60's. Btw, totalt hysteri vid arenan dygnet runt nu tycker jag. Folk campar stället dygnet runt. Det är nÃ¥gra pÃ¥ min server som har varit där sen 00.00 inatt. Dom har dödat alla som har kommit ner och tagit kistan varje gÃ¥ng. Upp till kamp! Jag ska ha kistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har 150HK nu.. Har du fÃ¥tt dom genom att vara med i raid grupper eller har du träffat folk pÃ¥ vägar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kan nÃ¥n komma pÃ¥ ett bra nickname till min kompis? Han sitter nämligen och funderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Han kan väl heta Kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kan nÃ¥n komma pÃ¥ ett bra nickname till min kompis? Mjo varför inte: penispojken, gräsklipparlars, godisolle, benpipa, pingu, rosti, apitakoa, pafilatenius... Pick one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Han ska heta Skurt eller Örjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kan nÃ¥n komma pÃ¥ ett bra nickname till min kompis? Han sitter nämligen och funderar http://rinkworks.com/namegen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har du fÃ¥tt dom genom att vara med i raid grupper eller har du träffat folk pÃ¥ vägar? Typ 50/50. raidade en stund men sen kom jag pÃ¥ att det bara är slöseri med tid för man inte fÃ¥r extra honor för det. Jag va i party med ett par andra lvl 50 och vi gankade runt lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts