Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nej det har jag inte sagt heller då jag inte siktar efter det, men tänk dig hur trött man är på spelet när man fixar 800-900k honor i veckan.

För att inte tala hur mycket TID det tar att fixa 800-900k....så han lär ju få farma pengar i typ 1 dag typ.

Edit: Ny fucking sida igen? :lol:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det ändå talas om pengar..

Jag behöver ca 400g till för att få råd till epic mount.

Och jag har inga professions på skill 300 än, så jag tänker nog inte sattsa på att få pengar den vägen.

Så jag behöver tips på hur jag snabbast kan få ihop 400g, På vilka ställen är det värt att farma osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken sida skulle ni säga är bäst att köpa guld till? inte billigast men är säkrast?

THsale Är den bästa enligt några polare, dom ringer tom upp dig och kollar att du fått ditt gulu (som kommer som ett mail ingame) eller så kan du själv ta kontakt med dom via msn.

--

Whipade ett par gånger på nef igår, hoppas vi tar ner han idag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det ändå talas om pengar..

Jag behöver ca 400g till för att få råd till epic mount.

Och jag har inga professions på skill 300 än, så jag tänker nog inte sattsa på att få pengar den vägen.

Så jag behöver tips på hur jag snabbast kan få ihop 400g, På vilka ställen är det värt att farma osv?

Encrypted Twilight Texts går för typ 1g st på våran server, skrapar man ihop 200 sånna så går dom för typ 250.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det har jag inte sagt heller då jag inte siktar efter det, men tänk dig hur trött man är på spelet när man fixar 800-900k honor i veckan.

"trött på spelet"? snarare trött på honor farmingen, och att behöva farma en dag?(som Mafia sa) knappast, max 10 timmar typ och du har typ en vecka på dig att typ göra det.... typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"trött på spelet"? snarare trött på honor farmingen, och att behöva farma en dag?(som Mafia sa) knappast, max 10 timmar typ och du har typ en vecka på dig att typ göra det.... typ

Ja för man tycker ju inte att det är tröttsamt att sitta och farma guld efter den tiden man precis har lagt ner på rank 14, nej då.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrattade inte särskilt, den ser bara ut som en vanlig sten.

Det finns där emot en bit av ett berg i barrens som ser ut som en dase :wub: en guildpolare visade bilden för mig förr, men eftersom dreadlords har lösts upp och blivit reanimated, så har forumet och allt annat försvunnit som hade med dreadlords att göra, så hittar inte bilden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serriöst vem fan grindar till rank 14 och är för slö för å farma pengarna till vapnen? Och epic mount får man ju dirr efter 60 så länge man inte slösar pengar på värdelöst skit som du ändå kommer byta ut om en vecka.

Och angående själva farmarna...

Om man nu lirar wow regelbundet och ganska mycket(4-5h+ /dag, vilket inte är ovanligt) så blir man spammad med whispers, 3-5 st per dag är nästan regel, ibland fler. Samt alla jävla brev de skickar till alla dina karaktärer, samt att de ockuperar alla bra farm/grind platser.

Och inte fan går det att ignora dem heller eftersom de hela tiden byter och deletar chars... jo jo det är ju jättebra att de finns, de håller sig ute vid sina farmställen å stör då aldrig någon :lol:

Så trevligt. Eftersom du har så liten kuk så måste du spela smartare på internet. Fan vad cool du är mannen.

Varnar dig för din väldigt "coola" signatur också. Din lilla bitch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor