MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lol, jag och en kompis skulle farma lite Living Essences & Water Essences i felwood, totalt såg vi över 15 Horde och Alliance bots...konstigt nog så var alla hunters speccade på samma sett, vilken slump va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lol, jag och en kompis skulle farma lite Living Essences & Water Essences i felwood, totalt såg vi över 15 Horde och Alliance bots...konstigt nog så var alla hunters speccade på samma sett, vilken slump va? Che-che-che-chiiineeezeee, om man gör /who mara på Outland Alliance så får du c.a 30 Hunters med från samma guild 'Sons of hakkar' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Che-che-che-chiiineeezeee, om man gör /who mara på Outland Alliance så får du c.a 30 Hunters med från samma guild 'Sons of hakkar' ? Huga, Doomhammer! /who Burning Steppes HUNTAH! BTW, jag funderar på att göra en PvP film, så om några dagar får ni se resultatet Redigerad 17 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lol, jag och en kompis skulle farma lite Living Essences & Water Essences i felwood, totalt såg vi över 15 Horde och Alliance bots...konstigt nog så var alla hunters speccade på samma sett, vilken slump va? Get used to it, hälften av alla hunters idag har gröna 45-55 BoE saker och några från Maraudon, är BM speccade och springer i perfekta vinklar och har pets som heter "fgjjfgjfgjbvjvgt". I sorrow hill på Outlandservern finns det alltid två bots, en hunter som heter Kerenkeren och en rogue som typ heter Hjefg eller nåt. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lol, jag och en kompis skulle farma lite Living Essences & Water Essences i felwood, totalt såg vi över 15 Horde och Alliance bots...konstigt nog så var alla hunters speccade på samma sett, vilken slump va? Bots = Free HK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Det var inget. Redigerad 17 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ohh weee, började imorse kl. 9 med Onyxia Preq och inte förens nu ligger vi på sista questen där jag ska till UBRs... Jävla hordes som får det mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bots/farmare ftl. http://www.webbdesign.se/wow/chinaforthewin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Bots/farmare ftl. http://www.webbdesign.se/wow/chinaforthewin.gif Haha Redigerad 17 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Get used to it, hälften av alla hunters idag har gröna 45-55 BoE saker och några från Maraudon, är BM speccade och springer i perfekta vinklar och har pets som heter "fgjjfgjfgjbvjvgt". I sorrow hill på Outlandservern finns det alltid två bots, en hunter som heter Kerenkeren och en rogue som typ heter Hjefg eller nåt. =P Jupp, fast vi satt och dödade dom från 12 till 6 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jupp, fast vi satt och dödade dom från 12 till 6 ^^ Det känns alltid extra bra att ganka skiten ur de där asen Kommer ihåg en bot som skulle dricka, men den dumme jäveln satte sig i en brasa. den blev interrupted hela tiden och drack därför igen och igen och igen. när den till slut hade full mana hade den nästan ingen hp kvar så då skulle den äta. samma sak hände där. efter att ha slösat ungefär 2 stacks av mat och dryck dog den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det känns alltid extra bra att ganka skiten ur de där asen Kommer ihåg en bot som skulle dricka, men den dumme jäveln satte sig i en brasa. den blev interrupted hela tiden och drack därför igen och igen och igen. när den till slut hade full mana hade den nästan ingen hp kvar så då skulle den äta. samma sak hände där. efter att ha slösat ungefär 2 stacks av mat och dryck dog den Haha Fyfan vad bra =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bots/farmare ftl. http://www.webbdesign.se/wow/chinaforthewin.gif Billigt guld på Ravencrest ftw antar jag. Själv har jag aldrig köpt guld men flera av medlemmarna i guildet har, väldigt billigt dessutom vad jag har hört. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Priset på guld sjunker hela tiden, då det hela tiden blir mer guld i WoW. 100g går mellan 30-70kr. Jag blir mer och mer för guldfarmare faktist. I vissa fall. Guldfarmare är inte ett SÅ stort problem. Dom håller sig till samma ställe och gör inte någon annan någonting. Dock så ska man inte köpa för mycket, och bara köpa till viktiga saker. Dom enda sakerna jag skulle fundera på att köpa guld till är epic mount och rank 14 vapen, då dom kostar en hel del och epic mount är en viktig grej att ha, och rank 14 vapen måste köpas när man väl är där. Skulle inte vara så kul att bli rank 14 och inte ha råd att köpa vapnen och sen förlora sin rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Billigt guld på Ravencrest ftw antar jag. Själv har jag aldrig köpt guld men flera av medlemmarna i guildet har, väldigt billigt dessutom vad jag har hört. Funderar faktiskt på att köpa guld, har 620 nu. Grindade ihop 500g på två veckor, vill inte göra om det xD Sen ska man köpa rank11 mount rank10 gear, enchanta. Skulle suttit bra med lite pengar i fickan efter det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Priset på guld sjunker hela tiden, då det hela tiden blir mer guld i WoW. 100g går mellan 30-70kr. Jag blir mer och mer för guldfarmare faktist. I vissa fall. Guldfarmare är inte ett SÅ stort problem. Dom håller sig till samma ställe och gör inte någon annan någonting. Dock så ska man inte köpa för mycket, och bara köpa till viktiga saker. Dom enda sakerna jag skulle fundera på att köpa guld till är epic mount och rank 14 vapen, då dom kostar en hel del och epic mount är en viktig grej att ha, och rank 14 vapen måste köpas när man väl är där. Skulle inte vara så kul att bli rank 14 och inte ha råd att köpa vapnen och sen förlora sin rank. Mjo, har tänkt på det länge, men det känns faktiskt alldeles för osäkert imo. Redigerad 17 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Priset på guld sjunker hela tiden, då det hela tiden blir mer guld i WoW. 100g går mellan 30-70kr. Jag blir mer och mer för guldfarmare faktist. I vissa fall. Guldfarmare är inte ett SÅ stort problem. Dom håller sig till samma ställe och gör inte någon annan någonting. Dock så ska man inte köpa för mycket, och bara köpa till viktiga saker. Dom enda sakerna jag skulle fundera på att köpa guld till är epic mount och rank 14 vapen, då dom kostar en hel del och epic mount är en viktig grej att ha, och rank 14 vapen måste köpas när man väl är där. Skulle inte vara så kul att bli rank 14 och inte ha råd att köpa vapnen och sen förlora sin rank. Serriöst vem fan grindar till rank 14 och är för slö för å farma pengarna till vapnen? Och epic mount får man ju dirr efter 60 så länge man inte slösar pengar på värdelöst skit som du ändå kommer byta ut om en vecka. Och angående själva farmarna... Om man nu lirar wow regelbundet och ganska mycket(4-5h+ /dag, vilket inte är ovanligt) så blir man spammad med whispers, 3-5 st per dag är nästan regel, ibland fler. Samt alla jävla brev de skickar till alla dina karaktärer, samt att de ockuperar alla bra farm/grind platser. Och inte fan går det att ignora dem heller eftersom de hela tiden byter och deletar chars... jo jo det är ju jättebra att de finns, de håller sig ute vid sina farmställen å stör då aldrig någon Redigerad 17 september, 2006 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Serriöst vem fan grindar till rank 14 och är för slö för å farma pengarna till vapnen? Jag fixar bara ihop 200-250k honor om veckan utan premade och jag har absolut ingen lust att springa ut och farma pengar efteråt. Redigerad 17 september, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag fixar bara ihop 200-250k honor om veckan utan premade och jag har absolut ingen lust att springa ut och farma pengar efteråt. Då har du absolut ingen chans att ta dig till rank 14 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Då har du absolut ingen chans att ta dig till rank 14 heller. Nej det har jag inte sagt heller då jag inte siktar efter det, men tänk dig hur trött man är på spelet när man fixar 800-900k honor i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts