MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Nihilum vs Kel'Thuzad fet ;> Laddade ner den igår, enda bra var musiken tycker jag. Edit: förutom när Kel'Thuzad gjorde 3,4k AoE Frostbolt, det var coolt. Redigerad 15 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Möter dom nu =( Var visst en annan Frostmane premade =( Redigerad 15 september, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fick Claw of the Black Drake i dagens BWL runda. Happ, nu har man speccat 18/33. Mhm... Ajuste, var inne i AQ20 och tog Kurinaxx och Rajaxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Tihi, Jag o aKi http://img291.imageshack.us/img291/6479/wowkewlby5.jpg http://img177.imageshack.us/img177/4264/wowkewl2am1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fick Claw of the Black Drake i dagens BWL runda. Happ, nu har man speccat 18/33. Mhm... Ajuste, var inne i AQ20 och tog Kurinaxx och Rajaxx. Hm...varför vill du inte ha swords? jag förstår om du vill va dagger rogue eftersom det är det rogues igentligen ska vara imo.. men med fist weps kan du väll ändå inte backstabba etc? och den där Black Drake clawn e ju main hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hm...varför vill du inte ha swords? jag förstår om du vill va dagger rogue eftersom det är det rogues igentligen ska vara imo.. men med fist weps kan du väll ändå inte backstabba etc? och den där Black Drake clawn e ju main hand Fist weapons e cooligare? ;O Nä men jag har kört med både 21/8/22 och Combat spec i End game instancer och föredrar verkligen combat där, men har ingen lust att respeca varje gång jag ska pvpa så faakkk dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Nja, dpsen med combat daggers är bättre än med fist/sword combat, om man kan hantera daggers. Speccade mest om p.g.a. att jag kände mig så värdelös i Solo PvE och i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vart exalted med AV idag, och köpte nyss Frostwolf Howler, screen kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Innan idag såg jag en snubbe som hade Ivory Raptor.. Så jävla najs^^ (inte jag som tagit bilden) Redigerad 16 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Innan idag såg jag en snubbe som hade Ivory Raptor.. Så jävla najs^^ (inte jag som tagit bilden) Vart får man den igentligen? e den 100% mount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vart får man den igentligen? e den 100% mount? Japp, 100% mount. Man kan inte få tag i den längre, togs bort i ~1.3 patchen då man kunde byta in den mot en ny.. Dock är det några få i världen som har Ivory kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Japp, 100% mount. Man kan inte få tag i den längre, togs bort i ~1.3 patchen då man kunde byta in den mot en ny.. Dock är det några få i världen som har Ivory kvar Okey, förjävla grymt i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) *stolt* http://img168.imageshack.us/img168/3109/plutoxi7.jpg Redigerad 16 september, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 *stolt* BILD *stolt* Fan va liten du se ut att va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fan va liten du se ut att va haha. ja.. man känner sig lite liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 haha. ja.. man känner sig lite liten Orc ser bara lite för stor ut för vargen, sitter tauren på en wolf så blir ju wolfen större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Japp, 100% mount. Man kan inte få tag i den längre, togs bort i ~1.3 patchen då man kunde byta in den mot en ny.. Dock är det några få i världen som har Ivory kvar Well, inte bara Ivory raptorn, men alla andra epic mounts för den delen. Förr så var alla epicmounts likadana som deras superior "syskon". Alltså, dom såg likadana ut men hade andra färger. Har ett par på min server som har kvar sina katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Innan idag såg jag en snubbe som hade Ivory Raptor.. Så jävla najs^^ (inte jag som tagit bilden) Fyfan vad läcker.. http://67.18.37.14/19/132/emo/hejsan13.gif Btw, kan man anvvända Black Qiraji Battle Tank utanför Ahn'Qiraj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fyfan vad läcker.. http://67.18.37.14/19/132/emo/hejsan13.gif Btw, kan man anvvända Black Qiraji Battle Tank utanför Ahn'Qiraj? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts