Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fick Claw of the Black Drake i dagens BWL runda. :P

Happ, nu har man speccat 18/33.

Mhm...

Ajuste, var inne i AQ20 och tog Kurinaxx och Rajaxx.

Hm...varför vill du inte ha swords? jag förstår om du vill va dagger rogue eftersom det är det rogues igentligen ska vara imo.. men med fist weps kan du väll ändå inte backstabba etc? och den där Black Drake clawn e ju main hand :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm...varför vill du inte ha swords? jag förstår om du vill va dagger rogue eftersom det är det rogues igentligen ska vara imo.. men med fist weps kan du väll ändå inte backstabba etc? och den där Black Drake clawn e ju main hand :)

Fist weapons e cooligare? ;O Nä men jag har kört med både 21/8/22 och Combat spec i End game instancer och föredrar verkligen combat där, men har ingen lust att respeca varje gång jag ska pvpa så faakkk dat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, 100% mount. Man kan inte få tag i den längre, togs bort i ~1.3 patchen då man kunde byta in den mot en ny.. Dock är det några få i världen som har Ivory kvar :teehee:

Well, inte bara Ivory raptorn, men alla andra epic mounts för den delen.

Förr så var alla epicmounts likadana som deras superior "syskon". Alltså, dom såg likadana ut men hade andra färger. Har ett par på min server som har kvar sina katter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor