Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Imp. HS = 960hp istället för 800hp (väääärt)

Imp. Imp = +35sta istället för 27sta, FB gör 90-100~ skada istället för 60-70 (blir som en extra dot) Sen har jag 2/2 imp FB, så han är som ett maskingevär.

Conflagrate kommer jag aldrig skaffa, useless i min mening. Emberstone kommer så småning om.

Kör på den här specen upp till lvl 60. Ska specca Nightfall/Ruin när jag dingar 60.

mm conflagerate är väldigt oanvändbart... om du inte tycker om burst damage.... men det är det väll ingen som bryr sig om i pvp.

imp HS är ju också ett bra val... om du går och spammar healthstone, för det brukar man ju göra.

70 hp från imp imp är verkligen väldigt bra, det tänkte jag inte på.

för att vara lite seriös... ja, imp imp gör fireballen riktigt mysig, men värt allt annat du offrar (speciellt på den leveln med tanke på att du pvpar) tex conflag och emberstorm vilket är något av de bästa pvp talentsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ujujuj, Ancestral Legacy har redan rekryterat så många Paladiner som dom behöver. Jag var alltså för sent ute.

Aja, snackade med Paladin Class Leadern i AL.

"Next time when we need more Paladins, we will contact you immediatly"

Känns i alla fall bra :huh:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta har du en high lvl rogue och du vet inte att Vanish kan användas i pvp som t.ex bara ta bort slowing effects? :huh: amagad, *tutut* Hey isn't that the noob schoolbus??

Jag vet mycket väl att den tar bort Hunter's Mark, Mind Vision, slowing effects, Frost nova etc etc, men eftersom jag faktiskt slutat med wow halft så orkar jag inte bry mig....och när jag väl spelar PvP så använder jag aldrig SAP + vanish.

Notis: vi pratade om sap, inte nå jävla slowing effects btw.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor