Stoffe Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Kan ingen lägga upp kartan? vill också se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Kan ingen lägga upp kartan? vill också se den bleh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det är ju verkligen konstigt att dom kan gå 5 timmar över ETA, det är ju otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Det är ju verkligen konstigt att dom kan gå 5 timmar över ETA, det är ju otroligt. Herre jösses. Emeriss låg nere till 3-4 tiden i natt. Skoj skoj.. 27 timmars downtime. Och dom jävla asen har sumpat bort typ 600hk's och dess honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Imp. HS = 960hp istället för 800hp (väääärt) Imp. Imp = +35sta istället för 27sta, FB gör 90-100~ skada istället för 60-70 (blir som en extra dot) Sen har jag 2/2 imp FB, så han är som ett maskingevär. Conflagrate kommer jag aldrig skaffa, useless i min mening. Emberstone kommer så småning om. Kör på den här specen upp till lvl 60. Ska specca Nightfall/Ruin när jag dingar 60. mm conflagerate är väldigt oanvändbart... om du inte tycker om burst damage.... men det är det väll ingen som bryr sig om i pvp. imp HS är ju också ett bra val... om du går och spammar healthstone, för det brukar man ju göra. 70 hp från imp imp är verkligen väldigt bra, det tänkte jag inte på. för att vara lite seriös... ja, imp imp gör fireballen riktigt mysig, men värt allt annat du offrar (speciellt på den leveln med tanke på att du pvpar) tex conflag och emberstorm vilket är något av de bästa pvp talentsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Herre jösses. Emeriss låg nere till 3-4 tiden i natt. Skoj skoj.. 27 timmars downtime. Och dom jävla asen har sumpat bort typ 600hk's och dess honor. Dom satte en ETA på 19:00, men från första början så var det väl 13:00? och min server kom inte heller upp förrens 3-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 TRO INTE ATT JAG SÅG DIG Commontheif!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 TRO INTE ATT JAG SÅG DIG Commontheif!!! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Ujujuj, Ancestral Legacy har redan rekryterat så många Paladiner som dom behöver. Jag var alltså för sent ute. Aja, snackade med Paladin Class Leadern i AL. "Next time when we need more Paladins, we will contact you immediatly" Känns i alla fall bra Redigerad 14 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) ... Haha Sap + Vanish! Redigerad 14 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Haha Sap + Vanish! Imp. Sap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Haha Sap + Vanish! Sap + Vanish = Sap borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Imp. Sap Jag märkte inte att du sapade mig, utan jag tabbade ut för att skriva här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Imp. Sap Tänkte jag inte på ^^ Sap + Vanish = Sap borta. Bah.. kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Sap + Vanish = Sap borta. Inte i pvp idjuut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Inte i pvp idjuut Haha, det visste jag faktiskt inte...men sen så spelar jag ju PvP ungefär 1 gång i månaden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Haha, det visste jag faktiskt inte...men sen så spelar jag ju PvP ungefär 1 gång i månaden med. Vänta har du en high lvl rogue och du vet inte att Vanish kan användas i pvp som t.ex bara ta bort slowing effects? amagad, *tutut* Hey isn't that the noob schoolbus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Vänta har du en high lvl rogue och du vet inte att Vanish kan användas i pvp som t.ex bara ta bort slowing effects? amagad, *tutut* Hey isn't that the noob schoolbus?? Jag vet mycket väl att den tar bort Hunter's Mark, Mind Vision, slowing effects, Frost nova etc etc, men eftersom jag faktiskt slutat med wow halft så orkar jag inte bry mig....och när jag väl spelar PvP så använder jag aldrig SAP + vanish. Notis: vi pratade om sap, inte nå jävla slowing effects btw. Redigerad 14 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Notis: vi pratade om sap, inte nå jävla slowing effects btw. Allmänt om hur vanish funkar i PvP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Allmänt om hur vanish funkar i PvP* Som sagt, jag spelar aldrig PvP, jag visste inte att det gick att göra så i PvP....end of it? jag vet vad vanish gör förutom det precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts