Mr.Magic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det e ju svårt att hamna i samma bg, sen kör jag aldrig tex AV/WSG utan bara AB. Sen joinar jag antagligen en bwl guild snart, som raidar alla dar utom fredag+lördag, men vi får fixa så vi kommer i samma bg eller nåt. Ganska längesen jag såg dig osckså btw, hur går det för dig, ny guild/gear etc..? Dumpat warriorn helt, alltså har jag samma Rank 8/ST Helm/lvl 46 shoulders, fast äger WSG ibland när jag orkar. Roguen har också Rank 8 gear och ST hjälmen/lvl 46 shoulders bytte jag nyss när jag var i UBRS+joinat 'Futhark' som har ZG/AQ/MC på farming eller nåt... Kom till nån av Gurubushi Arena tiderna(15/18/21), jag är säkert där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Dumpat warriorn helt, alltså har jag samma Rank 8/ST Helm/lvl 46 shoulders, fast äger WSG ibland när jag orkar. Roguen har också Rank 8 gear och ST hjälmen/lvl 46 shoulders bytte jag nyss när jag var i UBRS+joinat 'Futhark' som har ZG/AQ/MC på farming eller nåt... Kom till nån av Gurubushi Arena tiderna(15/18/21), jag är säkert där. Mjo jag brukar va där ibland, och hjälpa polare få deras saker. -- Har precis snackat med GM för en BWL guild, och jag kommer att få joina. Jag struntade i att joina naxx guilden, för som sagt så har jag inte särskilt bra gear, medans alla dom har fullt bwl set eller aq40 set. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Friendly med AB och WSG nu. lvl 49, ska försöka få honored med båda innan jag blir lvl 50. Kan gå, om jag snålar på tokens. StellHell, pwn lock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Friendly med AB och WSG nu. lvl 49, ska försöka få honored med båda innan jag blir lvl 50. Kan gå, om jag snålar på tokens. StellHell, pwn lock. Trevligt spec, imp. Imp och imp. Healthstone på level 49, men inte conflagerate? och inte emberstorm? Jo det duger väll.... om man vill vara healthstone/buff bot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Booyah! Gick från rank 5 till rank 7. tihi gloves och boots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Trevligt spec, imp. Imp och imp. Healthstone på level 49, men inte conflagerate? och inte emberstorm? Jo det duger väll.... om man vill vara healthstone/buff bot... Imp. HS = 960hp istället för 800hp (väääärt) Imp. Imp = +35sta istället för 27sta, FB gör 90-100~ skada istället för 60-70 (blir som en extra dot) Sen har jag 2/2 imp FB, så han är som ett maskingevär. Conflagrate kommer jag aldrig skaffa, useless i min mening. Emberstone kommer så småning om. Kör på den här specen upp till lvl 60. Ska specca Nightfall/Ruin när jag dingar 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Körde ZG för första gången nu med min ny bildade guild, vi dödade Venoxis utan problem men den där Jeklik och henne kamikaze pojkar slaktade oss, fick ner henne till 2% på första försöket men sen gick det bara dåligt.. och just nu bråkar dom om vi ska försöka en sista gång eller forsätta i morgon.. Lvl 59 btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Orka att fittservrarna är nere fortfarande :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Orka att fittservrarna är nere fortfarande :@ Frostmane och laughing skull är typ aldrig nere : P villken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) min server är nere, likaså mina 2 andra "Back-up" servers om det skulle bli något sånthär Redigerad 13 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 min server är nere, likaså mina 2 andra "Back-up" servers om det skulle bli något sånthär eller så kan du gå och göra nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 eller så kan du gå och göra nåt annat? Tänk om jag ville spela wow precis idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Nu har blizz släppt en officiel karta över outland Enjoy Redigerad 13 september, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Frostmane och laughing skull är typ aldrig nere : P villken server lirar du på? Emeriss. Men de är sån maintenancegrej som ändras hela jävla tiden :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nu har blizz släppt en officiel karta över outland Enjoy Hahahah, wtf, Finns ett ställe som heter "Area 52"? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Hahahah, wtf, Finns ett ställe som heter "Area 52"? XD Säkert Amerikanska Gnomes som håller på med sina galna experiment att skapa goda Taurens. Redigerad 13 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Säkert Amerikanska Gnomes som håller på med sina galna experiment att skapa goda Taurens. Men Horde är ju inte onda och alliance är inte särskilt goda. de har bara olika tankesätt och värderingar. inte ens undeads(forsaken dvs)är onda, de är ju emot både the Scourge och Burning legion. Egentligen finns det väl ingen poäng i att säga det men jag sa det ändå. WoW-Europe visar en 404 file not found för mig, kan nån lägga upp en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 http://img95.imageshack.us/img95/3757/zomgwtfcrit1rm1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Efter att sett kartan så vart jag ännu mer villig att köpa BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Yeah den verkar vara nice ju <3 Outlands! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts