MAFIA_KING Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har jag gjort till det här stackars barnet? Det var ju inte meningen.. ^__^ Om det ändå var så lätt, först måste han fixa bevis på att du har scammat eller snott hans pengar (vilket är svårt)...så inget kommer hända. tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har jag gjort till det här stackars barnet? Det var ju inte meningen.. ^__^ Säg åt honom att reglerna inte säger något om scamming och att du inte kan ta ansvar för att han är naiv och efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 ..så inget kommer hända. tror jag. We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har jag gjort till det här stackars barnet? Det var ju inte meningen.. ^__^ Men ge pengarna tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Men ge pengarna tillbaka? Haha ja det är därför man scammar, så man kan ge tillbaks pengarna sen efteråt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. =) Example: Trying to get an item from another player by claiming he will get it back with an enchantment We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. In short, don’t give items to players that you don’t know! However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. =) Men jag kan posta på ditt realm forum om att du scammar om du vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 found to be systematic Nån enstaka scamming gör då inget.. Blivit reportat +5 gånger utan att nått har hänt.. Även sagt till en GM att jag scammar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 found to be systematic Nån enstaka scamming gör då inget.. Blivit reportat +5 gånger utan att nått har hänt.. Även sagt till en GM att jag scammar så.. Vet massor på min server som blir bannade för scam efter +3 ggr, beror väl helt på server antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vet massor på min server som blir bannade för scam efter +3 ggr, beror väl helt på server antar jag. GM's bryter mot policies isf.. Man kanske, kanske kan överklaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Men jag kan posta på ditt realm forum om att du scammar om du vill det. Nej tack. x) Fick just reda på att killens main just ninja lootade krool blade, det var egentligen en ifrån min guild som skulle få den men han var den som var master looter, Jag tycker det är mycket värre iaf.. -- Men alvaligt, folk måste tänka, jag skrev att jag sålde Jordan staff för 30g? Vem fan gör det? Och vem fan går på det? Det är som jag skulle gå in i en butik och köpa en låda som jag inte vet som är i den för tiotusen och sen stämma han som äger affären bara för att jag blev missnöjd i vad som fanns i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 found to be systematic Nån enstaka scamming gör då inget.. Blivit reportat +5 gånger utan att nått har hänt.. Även sagt till en GM att jag scammar så.. Hur kan du lyckas scamma folk så ofta? Har du något bra tips att dela med dig av, eller har du bara ren tur? Jag har lyckats scamma en på var 30de paket jag skickar ut typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Känner mig lite efterbliven, men vad betyder scamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Känner mig lite efterbliven, men vad betyder scamma? Att man t ex skriver på en lv 1 char "WTS krol blade 400g!" så skriver någon nisse, så skickar man ett C.o.d med ett inslaget paket, och man kan inte se vad det är i paketet förens man tagit emot och betalad och inser att det inte är krol blade, då har man ju bara lurat till sig 400g sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Den saken tyckte jag alltid var konstig i wow, varför visar man inte paketet så ? Det är ju värsta gjort för scamm, visst man ska betala, men man kanske betalar för lvl 1 gråa skor. Så väldigt, väldigt dumt. Har någon nån förklaring på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Presenten man får ska vara en överaskning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Presenten man får ska vara en överaskning? Det är väl en sak iofs, men har glömt hur det är med det systemet nu också. (sen man slutade spela...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tog nyss ner onyxia på 25 man, vann Ten Storms. Min character Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tog nyss ner onyxia på 25 man, vann Ten Storms. Min character cok längesen jag såg dig, sluta gömma dig innan jag kommer till OG och letar efter dig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 cok längesen jag såg dig, sluta gömma dig innan jag kommer till OG och letar efter dig istället. Det e ju svårt att hamna i samma bg, sen kör jag aldrig tex AV/WSG utan bara AB. Sen joinar jag antagligen en bwl guild snart, som raidar alla dar utom fredag+lördag, men vi får fixa så vi kommer i samma bg eller nåt. Ganska längesen jag såg dig osckså btw, hur går det för dig, ny guild/gear etc..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts