Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Du får inte mer xp av en röd mob än en orange :] dessutom så behöver man inte ha epixxxx faaaullLLL!111 som du säger för att man vart 60 ett tag. Och eftersom en mob är röd så får du reducerad chance to hit, crit o.s.v... Jo men lvl 65 är väl orange? och 66 röd?... eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jo men lvl 65 är väl orange? och 66 röd?... eller nåt. Level 63 e orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Level 63 e orange 64 också. 65 är röd ------------------- Valde tauren. gillar inte troll, de ser liksom för smala ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Level 63 e orange Level 60 = 60-62 gul, 63-64 orange, 65-69 röd 69+ ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Level 60 = 60-62 gul, 63-64 orange, 65-69 röd 69+ ?? ok. Men man får väl mer XP:n av en Orange än en Grön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 ok. Men man får väl mer XP:n av en Orange än en Grön? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ja? awkej!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Level 60 = 60-62 gul, 63-64 orange, 65-69 röd 69+ ?? Tror det är precis så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Du får inte mer xp av en röd mob än en orange :] dessutom så behöver man inte ha epixxxx faaaullLLL!111 som du säger för att man vart 60 ett tag. Och eftersom en mob är röd så får du reducerad chance to hit, crit o.s.v... Precis, jag har varit lvl60 sen i början av december, och jag har bara 3 epix eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det fel att döda samma gubbe 20 gånger på en ganska kort tid? Dödade först 2 st lvl 55 horde 3 gånger var, sen aggrade jag loss på den här stackars priesten (fick han att ta "rezsickness" minst 6 gånger) och dödade till sist en lvl 60 rouge som var afk vid thorium (stavning?) point. Ska man känna skuldkänslor när man göra sånna här saker? Om man dödar en massa oskyldiga snubbar som försöker göra quest och grejs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det fel att döda samma gubbe 20 gånger på en ganska kort tid? Dödade först 2 st lvl 55 horde 3 gånger var, sen aggrade jag loss på den här stackars priesten (fick han att ta "rezsickness" minst 6 gånger) och dödade till sist en lvl 60 rouge som var afk vid thorium (stavning?) point. Ska man känna skuldkänslor när man göra sånna här saker? Om man dödar en massa oskyldiga snubbar som försöker göra quest och grejs.. Men snälla spelar ni på pvp server så är det bara att gilla läget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det fel att döda samma gubbe 20 gånger på en ganska kort tid? Dödade först 2 st lvl 55 horde 3 gånger var, sen aggrade jag loss på den här stackars priesten (fick han att ta "rezsickness" minst 6 gånger) och dödade till sist en lvl 60 rouge som var afk vid thorium (stavning?) point. Ska man känna skuldkänslor när man göra sånna här saker? Om man dödar en massa oskyldiga snubbar som försöker göra quest och grejs.. Mina gamla kompisar i wow spenderar tydligen hela sin tid på att scamma folk och ganka alla. Sen medkänsla är bra, även om man får det i spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Mina gamla kompisar i wow spenderar tydligen hela sin tid på att scamma folk och ganka alla. Sen medkänsla är bra, även om man får det i spel... Scamming ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Scamming ftw Min polare scammade 3 gånger Krol Blade igår, 900g ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Är det fel att döda samma gubbe 20 gånger på en ganska kort tid? Dödade först 2 st lvl 55 horde 3 gånger var, sen aggrade jag loss på den här stackars priesten (fick han att ta "rezsickness" minst 6 gånger) och dödade till sist en lvl 60 rouge som var afk vid thorium (stavning?) point. Ska man känna skuldkänslor när man göra sånna här saker? Om man dödar en massa oskyldiga snubbar som försöker göra quest och grejs.. Hade du gjort quests hade de antagligen gankat skiten ur dig. Och dessutom är det ju en PvP server. Känner aldrig skuldkänslor när jag gankar, men jag kan av någon anledning inte förmå mig att scamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Mmmnnnvm Redigerad 8 september, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kel'thuzad nere. Nihilum var först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kel'thuzad nere. Nihilum var först Fy fan vilket snyggt svärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kel'Thuzad blev rädd och sprang iväg när han såg DnT så tycker iallafall att nihilium förtjänar en silvermedalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Finns det ingen bild på hur Kel Thuzad ser ut i WoW?, har nämnligen inte sett han ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts