Sc0rp Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Finns en liknande guild pÃ¥ Bladefist som heter "Infamous" och bestÃ¥r bara av lvl 60 alliance. Hoppas dom krossar Onyxia snart med Hehe okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Finns en liknande guild pÃ¥ Bladefist som heter "Infamous" och bestÃ¥r bara av lvl 60 alliance. Hoppas dom krossar Onyxia snart med Annars finns ju Synergy och The Fuzz. Infamous ser man knappt aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Annars finns ju Synergy och The Fuzz. Infamous ser man knappt aldrig. The Fuzz är stor Även Union Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har hört att Paladins ska vara mest lättanvända Rätt.. http://img.photobucket.com/albums/v46/bott...e/PaladinUI.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 .imorrn smäller det...sluta pÃ¥ allt lugnt questande Ã¥ luffande i skogarna...kommer bara handla om att ganka nu...eller va tror ni om kommande honor system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ja... Hillsbrad blir inge kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Har spelet nu, och det är riktigt roligt! Spelar pÃ¥ SkullCrusher och är en Lvl 5 Dwarf Paladin och är med i Guilden The Panetheon Edit: Bara sÃ¥ ni vet gÃ¥r det tanka nya patchen med Honor systemet nu.. Edit2: Ingen server är uppe trodde att man var tvungen att köra om med gubben för att han inte kom fram när man loggade in. Redigerad 22 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har spelet nu, och det är riktigt roligt! Spelar pÃ¥ SkullCrusher och är en Lvl 5 Dwarf Paladin och är med i Guilden The Panetheon Edit: Bara sÃ¥ ni vet gÃ¥r det tanka nya patchen med Honor systemet nu.. Edit2: Ingen server är uppe trodde att man var tvungen att köra om med gubben för att han inte kom fram när man loggade in. Hihi, jag har mÃ¥nga känslor inför patchen. BÃ¥de förväntning och oro. Det kommer säkert lagga bajs dÃ¥..! Men pÃ¥ tal om att du gillar det. TILL ALLA ER SOM UNDRAR OM NI TYCKA OM DET! TÄNKT SÃ…HÄR: ALLA SOM KÖPT DET PÃ… GTASAJTEN SÄGER BARA BRA SAKER OM DET. ALLA TYCKER OM DET OCH DÃ… FINNS DET INGEN FRÃ…GA OM DET ÄR BRA LÄNGRE. SVARET ÄR SJÄLVKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Grymma nyheter frÃ¥n uppdateringen: Gurubashi Arena event There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate with too much treasure on his hands will drop a chest in the center of the arena. Whoever can open the chest first gets the contents! Of course, the arena is a PvP Free for All area, so there might be other players who are trying to open it first... Children's Week Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans! Level 60 mounts purchased at vendors now have a whole new look. Faster undead mounts already have a different look and so have not changed. The new mounts can be seen standing near the mount vendors. If you have one of the old fast mounts, you can exchange it for one with a new look at the mount vendor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Bara jag som inte kan connecta till downloaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Bara jag som inte kan connecta till downloaden? Kunde inte det först..startade om datorn och pillade lite, sen funkade det. EDIT: PvP Honor systemet, funkar det bara pÃ¥ PvP-servrar eller funkar det pÃ¥ Normal-servrar ocksÃ¥? Spelar nämligen pÃ¥ "Doomhammer". Redigerad 22 april, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 NÃ¥n som vet vart jag kan hitta bättre daggers? Förutom Satyr's Lash, den har jag snart. Nu har jag: http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Leta pÃ¥ Thottbot Redigerad 22 april, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 När är servrarma igÃ¥ng igen? vid typ 15.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tror d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Blizzard vet inte riktigt när de kommer upp igen, först trodde de att de skulle komma upp igen vid 13:00 GMT+2 (har för mig det var GMT+2), men enligt ett inlägg i Realm Status-forumet sÃ¥ har de förlängt tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Blizzard vet inte riktigt när de kommer upp igen, först trodde de att de skulle komma upp igen vid 13:00 GMT+2 (har för mig det var GMT+2), men enligt ett inlägg i Realm Status-forumet sÃ¥ har de förlängt tiden GMT +2? e det +2 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Är "Doomhammer" nere eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 NÃ¥n som vet vart jag kan hitta bättre daggers? Förutom Satyr's Lash, den har jag snart. Nu har jag: http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1250 satyr's lash är väldigt simpel att skaffa. Jag har själv varit med och lootat den 5ggr och sÃ¥lt den till vendor 2ggr Detta är en bra dagger men den är ganska svÃ¥r för dig att fÃ¥ än sÃ¥länge. http://www.thottbot.com/?i=11935 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts