Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har spelet nu, och det är riktigt roligt! :o

Spelar på SkullCrusher och är en Lvl 5 Dwarf Paladin och är med i Guilden The Panetheon :)

Edit: Bara så ni vet går det tanka nya patchen med Honor systemet nu.. ;)

Edit2: Ingen server är uppe trodde att man var tvungen att köra om med gubben för att han inte kom fram när man loggade in.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelet nu, och det är riktigt roligt!  :o

Spelar på SkullCrusher och är en Lvl 5 Dwarf Paladin och är med i Guilden The Panetheon :)

Edit: Bara så ni vet går det tanka nya patchen med Honor systemet nu.. ;)

Edit2: Ingen server är uppe trodde att man var tvungen att köra om med gubben för att han inte kom fram när man loggade in.

Hihi, jag har många känslor inför patchen. Både förväntning och oro. Det kommer säkert lagga bajs då..! Men på tal om att du gillar det.

TILL ALLA ER SOM UNDRAR OM NI TYCKA OM DET! TÄNKT SÅHÄR: ALLA SOM KÖPT DET PÅ GTASAJTEN SÄGER BARA BRA SAKER OM DET. ALLA TYCKER OM DET OCH DÅ FINNS DET INGEN FRÅGA OM DET ÄR BRA LÄNGRE. SVARET ÄR SJÄLVKLART!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymma nyheter från uppdateringen:

Gurubashi Arena event

There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate with too much treasure on his hands will drop a chest in the center of the arena. Whoever can open the chest first gets the contents! Of course, the arena is a PvP Free for All area, so there might be other players who are trying to open it first...

Children's Week

Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans!

Level 60 mounts purchased at vendors now have a whole new look. Faster undead mounts already have a different look and so have not changed. The new mounts can be seen standing near the mount vendors. If you have one of the old fast mounts, you can exchange it for one with a new look at the mount vendor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som inte kan connecta till downloaden?

Kunde inte det först..startade om datorn och pillade lite, sen funkade det. >_<

EDIT: PvP Honor systemet, funkar det bara på PvP-servrar eller funkar det på Normal-servrar också? Spelar nämligen på "Doomhammer".

Redigerad av Sauer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet vart jag kan hitta bättre daggers? Förutom Satyr's Lash, den har jag snart.

Nu har jag: http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1250

satyr's lash är väldigt simpel att skaffa. Jag har själv varit med och lootat den 5ggr och sålt den till vendor 2ggr >_<

Detta är en bra dagger men den är ganska svår för dig att få än sålänge.

http://www.thottbot.com/?i=11935

Länk till kommentar
Dela på andra sidor