T-Ryder Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Så en profil på min "Underbara" hunter. Jo jag vet att min staff och gun suger, ska farma på en polares epic warrior till bågen hurricane. http://wow.allakhazam.com/profile.html?1857963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Någon som vet det bästa farmingstället för en 60 hunter? känner till andorhal, blackrock ställena i BS, tyrs hand, twilight campsen osv. men vilket är egentligen bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Någon som vet det bästa farmingstället för en 60 hunter? känner till andorhal, blackrock ställena i BS, tyrs hand, twilight campsen osv. men vilket är egentligen bäst? Beror på villken gear du har, eller? Påtal om gear, har du en alkazham profil man kan få kolla i lite? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vad tycks om mina stuff nu Wynx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Någon som vet det bästa farmingstället för en 60 hunter? känner till andorhal, blackrock ställena i BS, tyrs hand, twilight campsen osv. men vilket är egentligen bäst? Om du inte needar repen med CC så är twilight snubbarna grymma, dom droppar en del blåa och epipcs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Beror på villken gear du har, eller? Påtal om gear, har du en alkazham profil man kan få kolla i lite? : P Har ingen än men jag kan ladda upp i morgon. ska sova nu =P EDIT: la till den i min signatur. kolla om ni vill (inget vidare faktiskt). Redigerad 7 september, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hah! Många röster för Blood Elf och Draenei i BC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hah! Många röster för Blood Elf och Draenei i BC. Haha xD http://www.wowrp.com/bc/BloodElfFemalePissed14.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hah! Många röster för Blood Elf och Draenei i BC. Omg. --- http://www.wowrp.com/bc/BloodElfMaleFlirt09.wav http://www.wowrp.com/bc/BloodElfMaleFlirt06.wav Ghey gehey gehy? --- Men srly, är det sådär dom kommer att låta i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Hah! Många röster för Blood Elf och Draenei i BC. Jag vill gifta mig med en Blood Elf Female , bara rösten gör mig kåt *lol*.. "Have you ever talked to a person without a jaw? *Rahrawrhar* Haha, she sounded like a murloc!" BTW, jag har hört rykten om att 60-70 kommer ta lika lång tid som 1-60? Det låter ju någorlunda troligt, men jag tänkte fråga om ni vet någon mer pålitlig källa? Har har, jag och en polare har tänkt att skippa/ta ledigt från skolan i 2-3 veckor, bara för att lvla våra nya karaktärer från 1-70 . Kan bli tufft, men what the heck..någon gång måste man plåga sig själv. Redigerad 7 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag vill gifta mig med en Blood Elf Female , bara rösten gör mig kåt *lol*.. "Have you ever talked to a person without a jaw? *Rahrawrhar* Haha, she sounded like a murloc!" BTW, jag har hört rykten om att 60-70 kommer ta lika lång tid som 1-60? Det låter ju någorlunda troligt, men jag tänkte fråga om ni vet någon mer pålitlig källa? Har har, jag och en polare har tänkt att skippa/ta ledigt från skolan i 2-3 veckor, bara för att lvla våra nya karaktärer från 1-70 . Kan bli tufft, men what the heck..någon gång måste man plåga sig själv. Inte lika lång tid men lika mycket exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Inte lika lång tid men lika mycket exp. Lika mycket xp? Eh..det tror jag väl ändå inte? Få se nu..60-61..lite drygt 200k xp? Rolig början...61-62..lite mer än 200k xp.. Ujujuj, massor med xp från 60-70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Lika mycket xp? Eh..det tror jag väl ändå inte? Få se nu..60-61..lite drygt 200k xp? Rolig början...61-62..lite mer än 200k xp.. Ujujuj, massor med xp från 60-70. Du lär ju räkna med 400k+ exp från 69-70 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Har lite tråkigt, så jag tänkte göra en shaman reroll. men vad tycker ni att jag ska ta för race? undviker helst troll men gillar både orc och tauren. tips! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Har lite tråkigt, så jag tänkte göra en shaman reroll. men vad tycker ni att jag ska ta för race? undviker helst troll men gillar både orc och tauren. tips! =P Varför inte troll :<? Aja, välj tauren..dom är stora och tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tauren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Med tanke på att det flesta av er är lvl 60 med full epics så blir det nog inga problem att handska med lvl 66 mobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Med tanke på att det flesta av er är lvl 60 med full epics så blir det nog inga problem att handska med lvl 66 mobs. Eeh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Eeh, va? Okej jag får väl skriva så här 1. Burning Crusade kommer ut 2. Alla vet att man kan bli lvl 70 då eller HUR? 3. Om du nu är lvl 60 så vill du bli lvl 70 eller HUR? 4. Om du spelat som lvl 60 väldigt längeeee så har du Epics (full) ... dvs att du är väldigt stark! 5. Eftersom du är så STARK så kan du nog döda lvl 65 - 66 mobs. 6. Och när du dödar lvl 65 - 66 (Röda Mobs) så får du mycket xp. fattade du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Okej jag får väl skriva så här 1. Burning Crusade kommer ut 2. Alla vet att man kan bli lvl 70 då eller HUR? 3. Om du nu är lvl 60 så vill du bli lvl 70 eller HUR? 4. Om du spelat som lvl 60 väldigt längeeee så har du Epics (full) ... dvs att du är väldigt stark! 5. Eftersom du är så STARK så kan du nog döda lvl 65 - 66 mobs. 6. Och när du dödar lvl 65 - 66 (Röda Mobs) så får du mycket xp. fattade du nu? Du får inte mer xp av en röd mob än en orange :] dessutom så behöver man inte ha epixxxx faaaullLLL!111 som du säger för att man vart 60 ett tag. Och eftersom en mob är röd så får du reducerad chance to hit, crit o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts