Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

.wtf, dingade precis 58, kör ubrs nu, allt gick bra, är vid slutet, BAM, blir dizzad från servern, wtf, loggar in igen, kör lite till, healar som fan, BAM blir dizzad igen, loggar in igen och nu finns inte shadow moon i ream listan? omfg :angry:.

Vad.. händer?

Edit: kollade nu igen, nu stod SM på Offline, sen en sekund senare Population "Low"..

Edit: Fan, vi är bara 3 healers och nu fick jag säkert oss att whipa.. ahh..

Edit: Fackx, nu står det bara "Authenticating" när jag försöker logga in..

Edit: Kollade om jag har glömt att betala, men nej. "Active This account is active and can be used for playing."

Edit: Fan, dizzad igen._. *försöker logga in igen* ..Något fel med serverna?

Edit: w00t!, HANDSHAKING XD

Edit: Connected! XD

Edit: ..dizz -__________________________________-

Edit: En på msn skrev nyss "hey m8!am anagraam from shadow moon server [wow] can u enter world right now?coz i cant!" /cry

Edit: Slår vad om att en jävla terrorist har sprängt servern.

Edit: Kom in på servernjäven iaf nu, hade hänt samma sak för alla i raiden, de flesta var offline när jag tittade in igen, var dissad efter 1 min, det gick att gå in igen fast efter att ha blivigt dizzad 5 ggr på 5 min så orkade jag inte skriva in lösenordet igen.. åt helvete med allt, jag som ville juh ha mer wildheart!

/comfort :'(

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.wtf, dingade precis 58, kör ubrs nu, allt gick bra, är vid slutet, BAM, blir dizzad från servern, wtf, loggar in igen, kör lite till, healar som fan, BAM blir dizzad igen, loggar in igen och nu finns inte shadow moon i ream listan? omfg :angry:.

Vad.. händer?

Edit: kollade nu igen, nu stod SM på Offline, sen en sekund senare Population "Low"..

Edit: Fan, vi är bara 3 healers och nu fick jag säkert oss att whipa.. ahh..

Edit: Fackx, nu står det bara "Authenticating" när jag försöker logga in..

Edit: Kollade om jag har glömt att betala, men nej. "Active This account is active and can be used for playing."

Edit: Fan, dizzad igen._. *försöker logga in igen* ..Något fel med serverna?

Edit: w00t!, HANDSHAKING XD

Edit: Connected! XD

Edit: ..dizz -__________________________________-

Edit: En på msn skrev nyss "hey m8!am anagraam from shadow moon server [wow] can u enter world right now?coz i cant!" /cry

Edit: Slår vad om att en jävla terrorist har sprängt servern.

Måste vart en av alla ryssar :(:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste vart en av alla ryssar :angry::(

Haha, nejmen nu fungerar allt igen, som tur är. Synd att raiden förstördes totalt, ingen ville forsätta (70% av alla var offline endå) och att inget wildheart droppades.. Tänkte nästan köpa wildheart gloves på AH av ren desperation men 80g är för fan so fucking overprice..

Edit: WTF, det var en som köpte dom! >_>

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor