Mark Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Om jag kommer ihåg rätt så är Enchanted Thorium bar sån där skit som bara kan göras 1 gång var 24:e timme så nej jag e inte helt slut i huvudet. Det var inte ens det vi pratade om? Tack och lov klargjorde Bullet att dom inte bör kosta 20g styck, zomg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Om jag kommer ihåg rätt så är Enchanted Thorium bar sån där skit som bara kan göras 1 gång var 24:e timme så nej jag e inte helt slut i huvudet. Du kommer ihåg fel, Enchanted Thorium bars har ingen cooldown och görs av enchanters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Söker tips på program som man kan spela in under en längre tid, och inte behöver börja om på nytt hela tiden som man gör med fraps, dvs att man får massa små filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Söker tips på program som man kan spela in under en längre tid, och inte behöver börja om på nytt hela tiden som man gör med fraps, dvs att man får massa små filer. Skaffa full version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Skaffa full version Åfan, visste inte att det blev stora filer då, man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Death and Taxes tror jag, dom är på Kel'Thuzad. Nää Nihilum är bäst nu 23% på Kel'thuzad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nää Nihilum är bäst nu 23% på Kel'thuzad Men Kel'Thuzad despawnade på DnT's försök så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Yay! Gick upp från 60% in på rank 4 till 80% in på rank 5. Då blir det Stone Guard nästa vecka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Yay! Gick upp från 60% in på rank 4 till 80% in på rank 5. Då blir det Stone Guard nästa vecka då. Jaja, nämn inte ens mig, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jaja, nämn inte ens mig, tack.. Ehm, va? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ehm, va? xD Han fixade lite honor på din char kanske? verkar det mest trovärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Han fixade lite honor på din char kanske? verkar det mest trovärdiga. Yes box! Dödade iaf typ 1 snubbe och man får inte ens ett tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Yes box! Dödade iaf typ 1 snubbe och man får inte ens ett tack! Fy helvete så dåligt Usch ja, hur dom beter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Heeeeiiii, rank 10 idag ;> http://img451.imageshack.us/img451/6640/l0o0lcz1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) .wtf, dingade precis 58, kör ubrs nu, allt gick bra, är vid slutet, BAM, blir dizzad från servern, wtf, loggar in igen, kör lite till, healar som fan, BAM blir dizzad igen, loggar in igen och nu finns inte shadow moon i ream listan? omfg . Vad.. händer? Edit: kollade nu igen, nu stod SM på Offline, sen en sekund senare Population "Low".. Edit: Fan, vi är bara 3 healers och nu fick jag säkert oss att whipa.. ahh.. Edit: Fackx, nu står det bara "Authenticating" när jag försöker logga in.. Edit: Kollade om jag har glömt att betala, men nej. "Active This account is active and can be used for playing." Edit: Fan, dizzad igen._. *försöker logga in igen* ..Något fel med serverna? Edit: w00t!, HANDSHAKING XD Edit: Connected! XD Edit: ..dizz -__________________________________- Edit: En på msn skrev nyss "hey m8!am anagraam from shadow moon server [wow] can u enter world right now?coz i cant!" /cry Edit: Slår vad om att en jävla terrorist har sprängt servern. Edit: Kom in på servernjäven iaf nu, hade hänt samma sak för alla i raiden, de flesta var offline när jag tittade in igen, var dissad efter 1 min, det gick att gå in igen fast efter att ha blivigt dizzad 5 ggr på 5 min så orkade jag inte skriva in lösenordet igen.. åt helvete med allt, jag som ville juh ha mer wildheart! /comfort :'( Redigerad 6 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Edit: kollade nu igen, nu stod SM på Offline, sen en sekund senare Population "Low".. Edit: Fan, vi är bara 3 healers och nu fick jag säkert oss att whipa.. ahh.. Edit: Fackx, nu står det bara "Authenticating" när jag försöker logga in.. Welcome to the World of Warcraft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Heeeeiiii, rank 10 idag ;> http://img451.imageshack.us/img451/6640/l0o0lcz1.jpg Du får visa din skinande armor ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Fan, Stellhell..du lirar fortfarande eller? Jag såg just att Doomhammer och Sunstrider är i samma Battlegroup. Kanske vi kan anordna någonting senare? Joina samma BG eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 .wtf, dingade precis 58, kör ubrs nu, allt gick bra, är vid slutet, BAM, blir dizzad från servern, wtf, loggar in igen, kör lite till, healar som fan, BAM blir dizzad igen, loggar in igen och nu finns inte shadow moon i ream listan? omfg . Vad.. händer? Edit: kollade nu igen, nu stod SM på Offline, sen en sekund senare Population "Low".. Edit: Fan, vi är bara 3 healers och nu fick jag säkert oss att whipa.. ahh.. Edit: Fackx, nu står det bara "Authenticating" när jag försöker logga in.. Edit: Kollade om jag har glömt att betala, men nej. "Active This account is active and can be used for playing." Edit: Fan, dizzad igen._. *försöker logga in igen* ..Något fel med serverna? Edit: w00t!, HANDSHAKING XD Edit: Connected! XD Edit: ..dizz -__________________________________- Edit: En på msn skrev nyss "hey m8!am anagraam from shadow moon server [wow] can u enter world right now?coz i cant!" /cry Edit: Slår vad om att en jävla terrorist har sprängt servern. Måste vart en av alla ryssar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Måste vart en av alla ryssar Haha, nejmen nu fungerar allt igen, som tur är. Synd att raiden förstördes totalt, ingen ville forsätta (70% av alla var offline endå) och att inget wildheart droppades.. Tänkte nästan köpa wildheart gloves på AH av ren desperation men 80g är för fan so fucking overprice.. Edit: WTF, det var en som köpte dom! >_> Redigerad 6 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts