Tux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) jag tycker iaf du ska stanna på 49 ett tag och äga skiter ur allt och alla ett tag. När du blir i 50 kan blir allt så mycket svårare.. Håller med. Jag kommer ju dö om jag går in som lvl 50 i WSG. Alla kommer ju hata mig. Men om jag stannar på lvl 49 och börjar tänka på att skaffa bra gear osv så kommer jag ju att äga . Särskilt om jag skaffar Axe of Rin'ji som Duel Wield med kanske 15 agility enchant på båda. och 7+ Scope dmg på min Båge. Redigerad 4 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Håller med. Jag kommer ju dö om jag går in som lvl 50 i WSG. Alla kommer ju hata mig. Men om jag stannar på lvl 49 och börjar tänka på att skaffa bra gear osv så kommer jag ju att äga . Särskilt om jag skaffar Axe of Rin'ji som Duel Wield med kanske 15 agility enchant på båda. och 7+ Scope dmg på min Båge. Sure, det kostar 150g st på våran server....15 agi, och ett scope 25g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Bah, har haft så tråkigt på sistonde, så jag byter ut alchemy mot engineering, ska fösöka fixa upp till 300 imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Sure, det kostar 150g st på våran server....15 agi, och ett scope 25g. Scope kostar 5g i mitt guild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Scope kostar 5g i mitt guild . Precis. I ditt guild. Saker har en tendens att kosta jävligt mycket mer när det inte är en guildie som vill ha det. Våran guild har inga kostnader för enchants, bara man har mats. Skulle jag vilja ha en 22INT enchant eller något skulle jag få betala typ 200g + mats om jag skulle fråga någon utanför guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Precis. I ditt guild. Saker har en tendens att kosta jävligt mycket mer när det inte är en guildie som vill ha det. Våran guild har inga kostnader för enchants, bara man har mats. Skulle jag vilja ha en 22INT enchant eller något skulle jag få betala typ 200g + mats om jag skulle fråga någon utanför guilden. Mitt har inte heller några kostnader. Men om du NU inte HAR några mats så får du ju klart pejja lite. Köpte matsen idag rätt billigt. Runt 3g för allt ungefär. Kollade också upp matsen för Dawns Edge. Matsen kostar Max! 8g!. 40g för 1st för överpris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Yeay, gjorde klart Onyxia prequestet innan idag Tur som jag har så ska dom köra Onyxia idag me.. Står och väntar på att invites ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Mitt har inte heller några kostnader. Men om du NU inte HAR några mats så får du ju klart pejja lite. Köpte matsen idag rätt billigt. Runt 3g för allt ungefär. Kollade också upp matsen för Dawns Edge. Matsen kostar Max! 8g!. 40g för 1st för överpris! GL att få 30 thorium bars och 4 enchanted thorium bars under 8g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 GL att få 30 thorium bars och 4 enchanted thorium bars under 8g. tror jag såg 20x thorium bar för 4g... Enchanted vet jag dock inte hur mycket det kostar =/.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 tror jag såg 20x thorium bar för 4g... Enchanted vet jag dock inte hur mycket det kostar =/.. Kan ligga på 20g styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Kan ligga på 20g styck. Är du helt slut i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Är du helt slut i huvudet? Kör ni på samma server? Om inte knip käft plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Dom enda som jag vet spelar WoW på Trollbane, Alliance är jag, Tux och Alpha (om jag inte kommer ihåg fel ), och dom kostar kanske 5g st. Redigerad 5 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ingen av er lirar på stormscale hade en 54 prälle där..? vilken är den bästa guilden in The world!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ragge och homo down. Fick Cauterizing Band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Är du helt slut i huvudet? Om jag kommer ihåg rätt så är Enchanted Thorium bar sån där skit som bara kan göras 1 gång var 24:e timme så nej jag e inte helt slut i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ingen av er lirar på stormscale hade en 54 prälle där..? vilken är den bästa guilden in The world!? Death and Taxes tror jag, dom är på Kel'Thuzad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Death and Taxes tror jag, dom är på Kel'Thuzad. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Om jag kommer ihåg rätt så är Enchanted Thorium bar sån där skit som bara kan göras 1 gång var 24:e timme så nej jag e inte helt slut i huvudet. Du tänker på Arcanite Bar. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12655 gg. Edit : och alla mats till Dawn's Edge : http://www.thottbot.com/?i=14278 Så gl att få dom under ens 20g Edit igen, ang bästa guildet så är nihilium också på kel'thuzad. 22% Redigerad 5 september, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Okej men då är Dawns edge för dyr. Då tänker jag nog skaffa Duel Wield: Axe of Rin'ji med Kanske 15+ agi om jag kan få det billigt av någon i guildet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts