Mr.Magic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Första gången jag ser Onyxia i stormwind Tror jag inte, dom har bara ändrat modellen. Såg ut som en Efterbeliven Wyrmkin förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 På min server ser hon inte ut så, hon ser ut som en helt vanlig wyrmkin. hon ser ju däremot naturligtvis ut sådär som på bilderna i Onyxia's Lair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hur länge kommer dom realms va nere som e på listan?. dingade 60 sen la servern ner :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Here are screenshots of what is supposedly Tier 4 armour sets and the Elekk mount. Rogue Tier 4 http://img.photobucket.com/albums/v296/chr...r2/rogue_t4.jpg Paladin Tier 4 http://img.photobucket.com/albums/v296/chr.../Pala_tier4.jpg Warrior Tier 4 http://img.photobucket.com/albums/v296/chr.../warrior_t4.jpg Elekk Epic mount http://img.photobucket.com/albums/v296/chr...Elekk_Mount.jpg Redigerad 3 september, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Rogue head såg ju lite knas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Rogue head såg ju lite knas ut. Hela settet ser ju ut som Warrior tier 3 iprincip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Aff.. När ska dom sluta göra shoulders på samma sätt? 1. Gör ett huvud med någon ful glow effect. Det gillar alla. 2. Gör något spetsigt som sticker ut i onormala proportioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har ca 1500g nu, ska fixa upp repen med AV sen köpa mount+Lei Of the lifegiver+inmovable object. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Fy fan alltså.. Har kört AV som fan idag, tror jag fått ca 17k rep på 2 dagar. Fattas 32 rep till Revered nu, körde mitt sista AV för helgen. Imorgon då jävlar smäller det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Fan va alla ska bli Revered med AV NU?. Kunde man inte bli det innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Fan va alla ska bli Revered med AV NU?. Kunde man inte bli det innan eller? Förut var kötiderna för att få ta sig in i AV på Doomhammer ca 3 timmar långa..nu tar man sig in på 15-30 minuter. + Jag ska bli Exalted. Redigerad 3 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 FyfanvacpattmanMÅSTEhastorbokstavsåattmanintekanbörjamedhaha... haha Phear Batman set! http://img.photobucket.com/albums/v296/chr...r2/rogue_t4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 FyfanvacpattmanMÅSTEhastorbokstavsåattmanintekanbörjamedhaha... haha Phear Batman set! Haha! Kände igen settet från nått men kunde inte sätta fingret på det.. Batman var det Håller på med onyxia prequest.. Guildledaren tvingade mig Ajja.. Hämtade nyss ut test of skulls.. Ska fixxa med dom imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jävla nurfedui. Hurfan flyttar man alla skitsaker? Jag har inte låst dom men skiten går ändå inte flytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jävla nurfedui. Hurfan flyttar man alla skitsaker? Jag har inte låst dom men skiten går ändå inte flytta Prova med att hålla i CTRL, SHIFT, eller ALT samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Prova med att hålla i CTRL, SHIFT, eller ALT samtidigt. Hah. Så enkelt var det. Tack : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Fick Amulet of Foul Warding från Skeram igår. Vi kom till Vem & co., men fastnade där. Imorrn är det aq40 igen iaf. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Weee lirar WSG med Zalci.. lvl19 twink, pwar allt o alla! =) Tabbat ut nu dcok ORKA med massa hunter gaah.. idlar..mmkay.. ny match snart hoppas jag.. mmmkay.. damp lolstavning kk Redigerad 4 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Funderar att levla till lvl 49 och skaffa Duel Wield: Axe of Rin'ji och sen äga på battlegrounds tills Gamecard expirar. Eller ska jag levla så mycket jag kan och suga på Battlegrounds och förmodligen ha tråkigt på wow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Funderar att levla till lvl 49 och skaffa Duel Wield: Axe of Rin'ji och sen äga på battlegrounds tills Gamecard expirar. Eller ska jag levla så mycket jag kan och suga på Battlegrounds och förmodligen ha tråkigt på wow? jag tycker iaf du ska stanna på 49 ett tag och äga skiter ur allt och alla ett tag. När du blir i 50 kan blir allt så mycket svårare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts