gizmo91 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har nyss kört aq20, inget jag needar droppade. Och jag har tjänat 230g bara på att stå i orgrimmar hela dagen, sen skaffat upp rep från 5k till 12k med Frostwolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) .wtf, har "hela" dagen gjort en massa "pre quests" till Linken questen, vill ha Linken's Boomerang Nu till problemet. Nyss gjorde jag detta quest, http://www.thottbot.com/?qu=4005, på detta quest ska sakerna man fick i det förra questet ( 11x Silvery Claws, 1x Irontree Hear ) fransformeras till en slags totem när man summonar en emelental snubbe, när man använder en bok och summonar denna ( man måste vara på ett speciellt ställe med stenar i en ring på) elemental snubben står det att "Aquabllalbb preforms a powerfull spell, Auqabllabab tranforms the items inte to a totem", sen dödar man denna kille och sen stod det att questet var klart, så jag stack till Un'Goro fick lite xp i reward och accepterade det nästa (Och sista) questet. På detta quest ska man använda saken man skapade på det förra questet ( Silver Totem of Aquementas ) för att ta bort någon aura på någon mob som man ska döda. Grejen är nu att jag upptäckte att mina prylar aldrig transformerade sig till en totem, utan jag har alla grejor kvar + boken. Jag har försökt att göra det andra questet igen men det händer inget även fast det står "Auqabllabab tranforms the items inte to a totem", har försökt 6 ggr nu, vad skall jag göra? =/ Redigerad 2 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har någon guild i wow klarat av Naxxramas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nope dope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ingen aning om dom har gjort de på orginal, men på PTR har dom de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har någon guild i wow klarat av Naxxramas Nope, men en guild har tagit Saphiron (näst sista bossen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 .wtf, har "hela" dagen gjort en massa "pre quests" till Linken questen, vill ha Linken's Boomerang Nu till problemet. Nyss gjorde jag detta quest, http://www.thottbot.com/?qu=4005, på detta quest ska sakerna man fick i det förra questet ( 11x Silvery Claws, 1x Irontree Hear ) fransformeras till en slags totem när man summonar en emelental snubbe, när man använder en bok och summonar denna ( man måste vara på ett speciellt ställe med stenar i en ring på) elemental snubben står det att "Aquabllalbb preforms a powerfull spell, Auqabllabab tranforms the items inte to a totem", sen dödar man denna kille och sen stod det att questet var klart, så jag stack till Un'Goro fick lite xp i reward och accepterade det nästa (Och sista) questet. På detta quest ska man använda saken man skapade på det förra questet ( Silver Totem of Aquementas ) för att ta bort någon aura på någon mob som man ska döda. Grejen är nu att jag upptäckte att mina prylar aldrig transformerade sig till en totem, utan jag har alla grejor kvar + boken. Jag har försökt att göra det andra questet igen men det händer inget även fast det står "Auqabllabab tranforms the items inte to a totem", har försökt 6 ggr nu, vad skall jag göra? =/ Är du säker på att du inte har din totem? för de där tre grejerna stannar kvar i din inventory även efter att du fått totem-saken. jag slängde dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Du kan inte soloa den questen, de svårt även för en lvl 60, om du inte är hunter d.v.s naabclazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Du kan inte soloa den questen, de svårt även för en lvl 60, om du inte är hunter d.v.s naabclazz fan omöjligt för mig som hunter även på lvl 60... jag gjorde det med nån rogue.(inte du )men till och med då var det svårt, hon dog i slutet och min pet var redan död(min pet började tanka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 .w00t exalted med AV ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Är du säker på att du inte har din totem? för de där tre grejerna stannar kvar i din inventory även efter att du fått totem-saken. jag slängde dom Du hade rätt. Upptäckte det igår kl 3 på morgonen efter en massa onödigt slösande av pengar, flygade, skrivade till gm's, frågade i guilden och alla andra försök att prata med npc's i winterspring, un'goro och gadgetzan, fyfan vilka jävla tidsslösande, till sist kollade jag en sista gång i min inventory, OCH SÅ LIGGER DEN DÄR! XD Fyfan va bortkastad tid. Han hade legat där hela tiden.. Aja, gjorde klart det sista questet även igår också, solade den där 55 eliten, han var för enekel. Kollade på thottbot, var någon som berättade att dom, hade varit typ 3 st lvl 55+ snabbar som hade gått på den där killen, alla dog utom deras 60 rouge och han hade då kvar 5% med liv. Naabs. Jag klarade han själv. ^^ -- Edit: Mwha. Längst ner. Score 8.7 w00t Redigerad 5 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Varför i helevete ska min server lagga och tillslut vara nere i snart flera timmar? Blir så jävla irreterad.. Ersättning ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Körde BRD idag, Savage gladiator chain droppades. och så är det nån jävla warrior som needar på den eftersom "den är något bättre än vad han har nu". skulle en shaman needa på en BS drop som en hunter behöver? okej att han behöver den men inte i närheten av hur mkt jag behövde den... dessutom hade jag redan två set pieces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Körde BRD idag, Savage gladiator chain droppades. och så är det nån jävla warrior som needar på den eftersom "den är något bättre än vad han har nu". skulle en shaman needa på en BS drop som en hunter behöver? okej att han behöver den men inte i närheten av hur mkt jag behövde den... dessutom hade jag redan två set pieces. wtf, epic i BRD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Du hade rätt. Upptäckte det igår kl 3 på morgonen efter en massa onödigt slösande av pengar, flygade, skrivade till gm's, frågade i guilden och alla andra försök att prata med npc's i winterspring, un'goro och gadgetzan, fyfan vilka jävla tidsslösande, till sist kollade jag en sista gång i min inventory, OCH SÅ LIGGER DEN DÄR! XD Fyfan va bortkastad tid. Han hade legat där hela tiden.. Aja, gjorde klart det sista questet även igår också, solade den där 55 eliten, han var för enekel. Kollade på thottbot, var någon som berättade att dom, hade varit typ 3 st lvl 55+ snabbar som hade gått på den där killen, alla dog utom deras 60 rouge och han hade då kvar 5% med liv. Naabs. Jag klarade han själv. ^^ -- Edit: Mwha. Längst ner. Score 8.7 Dom dödade honom med auran på isf. @Mafia: Hela sättet droppar i arenan. Armorn har då såklart lägst dropchance. Finns förövrigt 2-3 epics till som droppar i BRD. (Som inte är worlddrop då såklart. Då finns det nog mer än ett 10 tal.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Dom dödade honom med auran på isf. @Mafia: Hela sättet droppar i arenan. Armorn har då såklart lägst dropchance. Finns förövrigt 2-3 epics till som droppar i BRD. (Som inte är worlddrop då såklart. Då finns det nog mer än ett 10 tal.) Enligt vad jag har sett har boots lägre dropchance än chesten. vilket är skumt eftersom bootsen bara är rare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Första gången jag ser Onyxia i stormwind http://img369.imageshack.us/img369/7652/scrn01ej8.jpg http://img174.imageshack.us/img174/6646/scrn02fl8.jpg http://img369.imageshack.us/img369/3811/scrn03fj0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Första gången jag ser Onyxia i stormwind http://img369.imageshack.us/img369/7652/scrn01ej8.jpg http://img174.imageshack.us/img174/6646/scrn02fl8.jpg http://img369.imageshack.us/img369/3811/scrn03fj0.jpg Lol, nice Villken server btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det är ingen bug så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det är ingen bug så ni vet. Nä.. det är en del i onyxia prequest för alliance, imo så verkar onyxia prequest mkt jobbigare för alliance än horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts